dbbharmony
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 53kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de nieuwe Sem Schilt, alleen dan groter, breder en droger![]()
. Hele andere sport, zijn conditie zal wel 10x zo goed zijn hehe.wahaha check die gozer bij de latpully eens mirin...![]()
had het nog niet eens gezien hahahaha gruwelijk, we moeten echt een keer samen trainen in Hilversum!
moet nog meer op dit frame, ben er nog lang niet.Star Wars Episode VII crew bekend: http://www.moviescene.nl/p/155454/star_wars_episode_vii_cast_bekend
Zat even te kijken of er nog een reus bij zat, ja dus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Mayhew
Rol van Chewbacca dus. Dat is toch juist een flinke beer dus leek me juist een mooie rol voor jou. Maar je was te gespierd? Naja.
Hey Olivier,
Topblog. En mijn bestelling (vriezer, proefpakket) is ondanks de dag vertraging door postnl goed aangekomen. Nog bedankt voor je mailtje. Goede service! Ik geniet nu van een lekkere smoothie.
!snap niet goed hoe je afgewezen kan worden met argument 'te gespierd' wanneer je toch sowieso continu in zo'n Chewbacca-pak moet kruipen...
was op zich wel een mooie rol geweest om binnen te raken in het milieu, maar de rol op zich ging je anders niet bepaald bekendheid opleveren gezien je eigenlijk nooit te zien zou zijn en geen woord mag zeggen
pics van Stellar zijn wel bruut![]()
Zag je weer voorbij komen op Ned 3
Programma over alcohol... Gaat dit wel samen met je gains?![]()
, wisten zij veel dat die arm voor iets stond en toen ze het door hadden zei ik ''sorry heb niks anders'' haha.
. You will see... Laat ik zo zeggen: heeft geen invloed gehad op mijn gains
.Opzet was 8 verschillende lichaamstypes elke 10min een glas wodka lime opdrinken tot het max aantal van 10. En zo het verschil in effect zien: blaastest, evenwicht test etc etc. Lache dat je het voorstukje tegen kwam!
Jup... de 15de wordt het uitgezonde haha. Dat was mijn eerste tegen argument ook, maar heb meegedaan om 2 redenen:
1: dikke sluikreclame voor muslce meat, wisten zij veel dat die arm voor iets stond en toen ze het door hadden zei ik ''sorry heb niks anders'' haha.
2: heb mijn hele leven nooit meer alcohol binnen gehad op 1 dag gelijk aan 1 glas bier dus ik vond dit wel interessant. Wat voor invloed heeft mijn 2.18meter bij 140kg met boven gemiddeld spiermassa op alcohol vergeleken met de dwarfs. Resultaat was vrij verbluffend bij mij... presentator was vrij geshocked over mijn promillage na 8 wodkalimes. You will see... Laat ik zo zeggen: heeft geen invloed gehad op mijn gains
.
Ik ben wel bang voor hoe ze het gaan knippen en plakken. Heb daar 3 uur lang op een bank gezeten... zal vast wel iets naars tussen hoe je het kan knippen plakken om het anders te laten lijken, we shall see.

Helemaal gaaf man! Jammer dat ik morgen op vakantie ga, maar ik hoop t terug te kunnen zien op programma gemist.
Maar toen ik op me max woog (boven de 100) kon ik ook zuipen als een gek.
Niet dat ik uberhaupt vaak drink, maar als ik t dan een keer deed
Super cool man, met of zonder reclame had ik sowieso mee gedaan als ik jou was!
Hehe, ben zelf totaal geen zuiper. Dan maar 1x in mijn leven zoiets, maar had nog geen extra lol. Alcohol doet niks met mij en ja... de dosis was hoog.
Ik gebruik nooit preworkouts maar toch eens een NO product gekocht: argmatine. Meteen een 3 scoops genomen ipv 1 (I like to live dangerously :-#), opvallend hoe mijn aderen popte. Armen waren 49cm opgepompt :|. Zie je niet van de foto af. Irritant om lang te zijn voor een foto als deze, pas als iemand er naast staat zie je dat mijn arm even groot is als een hoofd xD.
![]()
nice foto
die veins zijn waarschijnlijk dikker dan mijn pink![]()
http://www.tvgids.nl/artikel/64621/Nuchter_onderzoek_naar%A0drankmisbruik_onder_jongeren/
Dit programma dus, ben benieuwd. Volgens mij zit je hier ook links.
, thnx voor link, had ik nog niet gezien.Hahahaha echt een wandelend reclamebord, overal waar je opduikt heb je een Muscle Meat-shirt aan
Kan er maar 1 zijn met dat logo op zijn shirt, thnx voor link, had ik nog niet gezien.

Hahahaha echt een wandelend reclamebord, overal waar je opduikt heb je een Muscle Meat-shirt aan
Met je lengte zorgt dat ervoor dat mensen het ook veel sneller zien
Wowww die arm van je is echt HUGE! Ook irl zijn het echt huge guns!
Je ziet dat vaak alleen niet van jezelf.
Ga zo door man!
Armen waren 49cm opgepompt :|. Zie je niet van de foto af. Irritant om lang te zijn voor een foto als deze, pas als iemand er naast staat zie je dat mijn arm even groot is als een hoofd xD.
Scoobzor zal met gemak een 200 kg kunnen benchpressen
wtf hahaScoobzor zal met gemak een 200 kg kunnen benchpressen