XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Gruwelijk lijf man.

En dat op jou lengte.

Yes jelly like ****

wtf... wat een beest!

Je oogt ook al veel groter dan vorig jaar op de DBB meet.

Komt door al die musclemeat kip :P

Die gast lijkt wel een hobbit naast je. ;)

die man van 1.90 lijkt wel een dwerg als hij naast jou staat :P

Abbo!

nice!

Haha vet! Je doet me beetje denken aan die reus van de gladiator. Was ook zo'n beest haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.069

:thumbs:

Sick man, lijkt me een mooie aanvulling op je hollywood cv!

Zeker! Heb al wat dingen gezien, mooie opname.

Ik zou je graag zien in een soort Germaans/Romeinse oorlog/actiefilm :o

:cool:

Bruut! Wat voor rol zal jij spelen in de film als deze wordt gemaakt?

Viking.

Vette foto's man, je fysiek begint echt goed tot z'n recht te komen!
Zo'n trailer is in ieder geval erg mooi voor je naamsbekendheid. Zou zomaar kunnen dat je ineens een paar mailtjes krijgt voor een paar rollen in grotere films :D

Hoop het!

amerikaanse produktie of nederlands?

NL. www.stellar-movie.com

brb game of thrones
brb 10k a day
brb scoobzors be like: wats dutchbodybuilding?

Awhhh nee hoor. DBB zal ik nooit verlaten :|. Ik ga wel idd mijn portfolio na deze trailer met foto's opsturen naar GoT voor season 5. You never know!

Gruwlijk die opnames!

Ik kreeg op me werk ook nog een opmerkingen van: Wie was die reus!!!??

Je ziet echt dat iedereen moet glimlachen van verbijstering als ze je zien. Vooral omdat je zo gespierd bent!

Het lijkt net alsof je rechtstreeks uit een filmset komt :D

Vooral door blijven knallen!

Haha lache Sniezel. Heel apart dat je daar werkt en ik er net toevallig was toen je pauze had :D.

Gruwelijk lijf man.

En dat op jou lengte.

Yes jelly like ****

^_^ thnx.

wtf... wat een beest!

Je oogt ook al veel groter dan vorig jaar op de DBB meet.

Komt door al die musclemeat kip :P

Dat sowieso! En heel veel paard :meal:

Die gast lijkt wel een hobbit naast je. ;)

die man van 1.90 lijkt wel een dwerg als hij naast jou staat :P

Ja leip. 1.90meter is al lang.

:thumbs:222

Haha vet! Je doet me beetje denken aan die reus van de gladiator. Was ook zo'n beest haha

:tanden:

Eergisteren wat random pics. Volgende foto's zal ik zorgen dat benen erbij zitten. Ik was gewoon trainen op koninginnendag haha. Had echt geen zin in 'feesten'. Alleen naar de kermis gegaan in de avond.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1ovi1g.jpg

Het heet nu koningsdag he. Zie ik het goed dat jij je kop zou stoten tegen dat rek? :roflol:

de nieuwe Sem Schilt, alleen dan groter, breder en droger:P

wahaha check die gozer bij de latpully eens mirin... :roflol:

haha gruwelijk, we moeten echt een keer samen trainen in Hilversum!

Krijgt zo'n fossiel de rol, geef dan de kans aan een jong iemand die nog een hoop kan bereiken.

Star Wars Episode VII crew bekend: http://www.moviescene.nl/p/155454/star_wars_episode_vii_cast_bekend
Zat even te kijken of er nog een reus bij zat, ja dus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Mayhew
Rol van Chewbacca dus. Dat is toch juist een flinke beer dus leek me juist een mooie rol voor jou. Maar je was te gespierd? Naja.

Krijgt zo'n fossiel de rol, geef dan de kans aan een jong iemand die nog een hoop kan bereiken.
Die "fossiel" speelt Chewbacca al sinds 1977, natuurlijk krijgt hij dan weer de rol :rolleyes:

Hey Olivier,

Topblog. En mijn bestelling (vriezer, proefpakket) is ondanks de dag vertraging door postnl goed aangekomen. Nog bedankt voor je mailtje. Goede service! Ik geniet nu van een lekkere smoothie.

snap niet goed hoe je afgewezen kan worden met argument 'te gespierd' wanneer je toch sowieso continu in zo'n Chewbacca-pak moet kruipen...
was op zich wel een mooie rol geweest om binnen te raken in het milieu, maar de rol op zich ging je anders niet bepaald bekendheid opleveren gezien je eigenlijk nooit te zien zou zijn en geen woord mag zeggen :)

pics van Stellar zijn wel bruut :D

Terug
Naar boven