AndroidHealthClinic

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

valt er iets te zeggen over hoeveel meer gewicht jij kan liften i.t.t. een kleiner persoon?

waren jou begin gewichten b.v. hoger of zijn de gewichten die je nu gebruikt veel zwaarder dan een kleiner persoon?
Dacht dat hij een keer had gezegd dat zijn gewichten niet heel bijzonder waren. Iig geen monstergewichten die jij blijkbaar verwacht.

Jezus wat is dit nou weer

Sick c*nt! Zou graag een keer naast je staan (no homo). Ik kom niet vaak mensen tegen die langer zijn dan ik haha.

Ik heb heel mijn tienertijd doorgebracht met een dude van 2,08m.... was een spektakel voor velen :) wel erg handig als je hem kwijt bent, zo terug gevonden:cool:

Ik heb heel mijn tienertijd doorgebracht met een dude van 2,08m.... was een spektakel voor velen :) wel erg handig als je hem kwijt bent, zo terug gevonden:cool:

raakte jij je dude van 2,08 vaak kwijt? ik raak mijn dude ook wel eens kwijt, maar mijne is maar 1,34 dus moet soms uren zoeken.

OT: in 4 Stellar materiaal! En zieke armen man, ''jammer'' dat je je zinnen zet op filmcarriere, zou wel ziek zijn om te zien wat er zou gebeuren als je het podium op wou xD

raakte jij je dude van 2,08 vaak kwijt? ik raak mijn dude ook wel eens kwijt, maar mijne is maar 1,34 dus moet soms uren zoeken.

OT: in 4 Stellar materiaal! En zieke armen man, ''jammer'' dat je je zinnen zet op filmcarriere, zou wel ziek zijn om te zien wat er zou gebeuren als je het podium op wou xD

het ene hoeft het andere toch niet uit te sluiten?

Het is de vraag of zijn armen wel heel erg lang zijn d.w.z. in verhouding tot zijn lichaamslengte. Het gaat altijd om verhoudingen. Hij heeft in elk geval wel het frame om meer spiermassa op te 'plakken'. En hij weegt ook niet voor niets 140kg.
De top van de sterkste man sport wordt gedomineerd door lange atleten.

Ik bench reps op 200kg denk dan scoobzor heus wel 2x300 kan!

Scoobz doet wel meer dan dat man. Ik ging gister met hem trainen, deden we gewoon setjes van 10 met 250 kilo.
It's all in the mind!

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Het is de vraag of zijn armen wel heel erg lang zijn d.w.z. in verhouding tot zijn lichaamslengte. Het gaat altijd om verhoudingen. Hij heeft in elk geval wel het frame om meer spiermassa op te 'plakken'. En hij weegt ook niet voor niets 140kg.

Klopt, maar die zijn meestal niet zo heel sterk in de benchpress.
Daar hebben de kleine mannetjes juist vaak een groot voordeel mee, die zijn vaak heel compact waardoor de time under tension meteen kleiner is. En dan heb je idd ook nog dat sommigen ook nog eens korte armen hebben ivm de torso.

Ik ben wel bang voor hoe ze het gaan knippen en plakken. Heb daar 3 uur lang op een bank gezeten... zal vast wel iets naars tussen hoe je het kan knippen plakken om het anders te laten lijken, we shall see.
Hier nog een stukje waar je in zit in ieder geval: [Link niet meer beschikbaar] :cool:
Ik ga over een uurtje even kijken :p Ik ben zelf ook wel benieuwd naar het resultaat.

Met 1,97m en 100kg toch nog flink boven het gemiddelde. Ben dan ook nog nooit echt dronken geweest terwijl ik normaal amper drink. Als ik dan uit ga en het wordt een keer gekker dan gedacht dan heb ik alsnog een stuk minder last van de drank dan anderen :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.113
Haha was de hele dag weg (muscle meat en benen trainen) en mijn log leidt zijn eigen leven, lache :D. Zal morgen voor middag reageren! 2x Muscle Meat Tuna steak nu omnomnmen en slapen.

Haha was de hele dag weg (muscle meat en benen trainen) en mijn log leidt zijn eigen leven, lache :D. Zal morgen voor middag reageren! 2x Muscle Meat Tuna steak nu omnomnmen en slapen.

Man Olivier..
Ik heb gisteren ook de Tuna steak geprobeerd..
Olijfolie, knoflook en een beetje zout en peper. ****, wat lekker.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.115
Muscle Meat shirt aan haha. Doen ze daar niet moeilijk over ivm reclame maken?

Ze hadden het pas door toen ik op de bank zat en ze wouden beginnen. Ik zei dat ik niks anders bij me had (had ik wel voor de zekerheid), hun hebben niks in mijn maat, problems solved :P.

Sick c*nt! Zou graag een keer naast je staan (no homo). Ik kom niet vaak mensen tegen die langer zijn dan ik haha.

No homo taken ;).

Aplisss, die armen zijn huge dude. :thumbup:

:o

valt er iets te zeggen over hoeveel meer gewicht jij kan liften i.t.t. een kleiner persoon?

waren jou begin gewichten b.v. hoger of zijn de gewichten die je nu gebruikt veel zwaarder dan een kleiner persoon?

200 zal hij niet drukken, ervan uitgaande dat hij niet op kracht traint.
5x130/140kg mag je denk ik wel verwachten met zijn fysiek.

Klopt, maar die zijn meestal niet zo heel sterk in de benchpress.
Daar hebben de kleine mannetjes juist vaak een groot voordeel mee, die zijn vaak heel compact waardoor de time under tension meteen kleiner is. En dan heb je idd ook nog dat sommigen ook nog eens korte armen hebben ivm de torso.

Mijn krachtstats zijn idd niet impressive als ik het vergelijk met een jongen waar ik af en toe samen mee train. Anderzijds train ik dan ook niet als een powerlifter/strongman. Benen extreem veel herhalingen, bovenlichaam supersets etc etc... Als ik ''full power'' ga, dan deadlift nu wel boven 200kg. Bench rond 120kg en squat 140. Ik denk dat je bij een oefening als benchpressen ook niet bepaald voordeel hebt als je ziet hoe lang mijn weg naar boven is. Mijn verhoudingen kloppen met een normale lengte (spanwijdte even lang als mijn lengte).

goed bezig man, aardige gains gemaakt in je nieuwe gym

Klopt! 12kg ofzo afgelopen jaar aangekomen net als voorgaande jaren, erg tevreden. We blijven doorgaan!

Herkenbaar. Strandfeest van 20k mensen geweest. Groep kwijt, maar mij vonden ze zo terug, stak er zo ver boven uit hehe.

het ene hoeft het andere toch niet uit te sluiten?

Vinnie is righjt :). Maar heb bij verre nog niet genoeg spiermassa om droog te trainen vind ik.

Ik bench reps op 200kg denk dan scoobzor heus wel 2x300 kan!

:eek:

Man Olivier..
Ik heb gisteren ook de Tuna steak geprobeerd..
Olijfolie, knoflook en een beetje zout en peper. ****, wat lekker.

:thumbs: super! Eet het zelf ook vaak, kwaliteit en al helemaal de prijs is super al zeg ik het zelf.

Mijn krachtstats zijn idd niet impressive als ik het vergelijk met een jongen waar ik af en toe samen mee train. Anderzijds train ik dan ook niet als een powerlifter/strongman. Benen extreem veel herhalingen, bovenlichaam supersets etc etc... Als ik ''full power'' ga, dan deadlift nu wel boven 200kg. Bench rond 120kg en squat 140. Ik denk dat je bij een oefening als benchpressen ook niet bepaald voordeel hebt als je ziet hoe lang mijn weg naar boven is. Mijn verhoudingen kloppen met een normale lengte (spanwijdte even lang als mijn lengte)

Voor iemand van jouw postuur die vooral op massa gericht traint zijn dat prima stats hoor.

Hey Scoobz0r wat eet jij tegenwoordig op een dag? Ik heb geen zin om 106 pages door te lezen om eventueel een voedingsoverzicht tegen te komen :P Na 10 pages gehad te hebben toch maar gewoon vragen ;)

Dat programma waar je in speelt is nu op ned 3

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Ff heads up haha
Heb het al weer afgezet, wat een domme wijven zeg jezus :roflol:
Ik kijk het wel na op uitzending gemist, dan kan ik doorspoelen naar Scoob.

was een leuk stuk, jezus wat een beest ben jij zeg xD

Terug
Naar boven