Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Succes kerel

haha bij die 1e foto die meisje kijkt echt zo na boven.
en denkt van fack dat is een lange gast:O.
lijkt me echt zo fet om zo lang te zijn.
alleen iets minder van je hart enzo
hoop dat het allemaal goed is gegaan

Laatst bewerkt:
respect !

Haha, best grappig.

Ik heb deze post nooit gezien en toevallig dat ik het nu lees.

Hij studeert hetzelfde als ik (zitten in hetzelfde jaar ook), maar nooit geweten dat hij uberhaupt trainde... laat staan zo dedicated is.

Zie hem wel is water drinken uit z'n shake bekertje maar nooit gedacht dat hij op dit forum zou zitten.

Toch respect voor alles wat je hebt meegemaakt en veel succes met je gains. Als je beetje massa weet te pakken bij die lengte wordt je echt een BEEST.

is het niet moeilijk trainen in een sportschool?
te kleine bankjes ed?

vind het echt interresant om te lezen over jou keep up the updates!

• Topic Starter Topic Starter
@CVB
Ah lache, nog iemand van informatiekunde :). Kevin (misschien dat je hem kent) is er ook mee bezig en Wienand Omta uiteraard. Jammer dat je niet even zegt wie je bent en dus anoniem blijft. Je eerste paar zinnen zijn niet echt vriendelijk(?), maar goed, ik wist ook niet dat jij trainde anders had ik je er wel op aangesproken. Toch bedankt voor je respect en de succes!

wat waren je stats voor de operatie dan?
Ik heb nooit mijn max 1 herhaling getest. Chest en squat waren best zwak bij mij, vergeleken met andere. Misschien door mijn hart / pectus / lengte? Bij de squat kwam ik de laatste maanden ook niet meer omhoog.. Ik merkte dat mijn beenspieren verder wouden maar mijn conditie/hart het niet bij kon houden. Hopelijk merk ik hier vederbering nu in na de operatie. Uit mijn hoofd was het dit ongeveer. Ik train met 1 sec. omhoog 3-4 sec. terug.

115-120kg, 16% vet.
Hoofdoefeningen:
Bench: 10x 85kg
Squat: 10x 80kg
Deadlift: 10x 130kg
Military press: 10x 60kg (2x 30kg dumbbell dus)

is het niet moeilijk trainen in een sportschool?
te kleine bankjes ed?

vind het echt interresant om te lezen over jou keep up the updates!

Mijn sportschool heeft Technogym waar ik meestal nog best goed in kan. Altijd de grootste stand dus dat is makkelijk ;). Apparaten voor mijn borstspieren of biceps kan ik niet in, daar zijn mijn armen te lang voor, maar die doe ik toch met stang/dumbbells Bankjes zijn ook kabouter laag voor mij.

Sorry, ik kan het zo snel niet vinden. Misschien is het al gevraagd:
Werden de kosten van de operatie en het verblijf door de verzekering vergoed? Aangezien het in het buitenland was en ze het niet dekken, omdat het in eigen land misschien goedkoper is.

@CVB
Ah lache, nog iemand van informatiekunde :). Kevin (misschien dat je hem kent) is er ook mee bezig en Wienand Omta uiteraard. Jammer dat je niet even zegt wie je bent en dus anoniem blijft. Je eerste paar zinnen zijn niet echt vriendelijk(?), maar goed, ik wist ook niet dat jij trainde anders had ik je er wel op aangesproken. Toch bedankt voor je respect en de succes!

Bedoelde niks met die eerste paar zinnen :D. Ik was gewoon soort van geschokt dat er een persoon bij me op de studie zit die met wolf,dexter,jay etc... op de foto staat, terwijl ik dat niet wist!

Zo anoniem ben ik niet :p. Ben volgens mij de enige van de studie die kip met rijst in bakjes meeneemt en shakes drinkt tijdens colleges (op Wienand na misschien). Nou is het wel zo dat ik niet HEEL vaak naar colleges ga hoor :p maar ik weet zeker dat je wel weet wie ik ben.

Anyway... Nieuw studiejaar dus ik ga je vast wel zien ;)

Respect man. Zekers gezien je borst die je hart indrukt.

Mooie progressie

dat filmpje; 83 kilo schatten :'):mad:??? dan ben je ook niet wijs :P

Prachtige progressie tot aan de operatie. De opbouw van spiermassa maakte de borst al een stuk minder opvallend. Ben benieuwd naar je progressie nadat je herstelt bent van de operatie. Volgens mij ga je dan weer knallen! :)

-In Nederland gebruiken ze lange bars, terwijl het allang bewezen is dat de kortere bars veel beter werken en meer voordelen hebben. Kan een artikel sturen als je daar meer over wil weten.

Heb je een pm gestuurd hiervoor, kan je even antwoorden Scoob?

Sorry, ik kan het zo snel niet vinden. Misschien is het al gevraagd:

Werden de kosten van de operatie en het verblijf door de verzekering vergoed? Aangezien het in het buitenland was en ze het niet dekken, omdat het in eigen land misschien goedkoper is.

Ik hoor dat vaak de operatie in het buitenland nog goedkoper is dan hier in NL. Maar de reden waarom ze het bij mij goedkeurde is ten eerste omdat ik kon aantonen dat het geen cosmetische maar medische operatie was --> door de CT-scan en een brief van een thorax/longchirurg. Daarnaast was ik extra verzekert voor buitenlandse operaties.

Bedoelde niks met die eerste paar zinnen . Ik was gewoon soort van geschokt dat er een persoon bij me op de studie zit die met wolf,dexter,jay etc... op de foto staat, terwijl ik dat niet wist!

Zo anoniem ben ik niet . Ben volgens mij de enige van de studie die kip met rijst in bakjes meeneemt en shakes drinkt tijdens colleges (op Wienand na misschien). Nou is het wel zo dat ik niet HEEL vaak naar colleges ga hoor maar ik weet zeker dat je wel weet wie ik ben.

Anyway... Nieuw studiejaar dus ik ga je vast wel zien

Ah ok lache :). Spreek me een keer aan als je me ziet. Ik ben er niet vaak want ik heb net een week geleden mij OZP ingeleverd in de bachelor is daardoor binnen. Ik start in Februari pas de master MBI. Ik volg nu wel tussendoor het vak ICT-Entrepreneurship alvast ervoor.

Mooie progressie

dat filmpje; 83 kilo schatten :') dan ben je ook niet wijs

Ja toch! :(:( ik was ook pissed hehe.

Heb je een pm gestuurd hiervoor, kan je even antwoorden Scoob?

Sorry, was het helemaal vergeten. Heb het opgezocht.

http://icvts.ctsnetjournals.org/cgi/content/full/7/1/54

''The advantages of this minimally invasive approach are (1) no anterior chest wall incision, no need to raise pectoralis muscle flaps, and no need to resect rib cartilages or perform sternal osteotomy; (2) short operating time, minimal blood loss, and early return to full activity; (3) normal long-term chest strength, expansion, flexibility, and elasticity; and (4) excellent long-term cosmetic result''

Hij heeft het hier niet perse over de vergelijking met de lange bars (dacht eerst van wel), maar ik heb hem erover gesproken. De lange bars zijn lastiger er in te brengen en uit te halen, terwijl ze cosmetisch het zelfde doen. Daarnaast ligt het drukpunt ligt anders (weet niet meer wat dit voor voordeel had). Ik heb laatst nog de chirurg gesproken die mij eerst zou opereren met de lange bars in NL en die vertelde mij dat ze sinds een aantal maanden ook op de kortere zijn overgestapt.

Het grappige is dat je armen echt niet buff lijken en toch over de 40cm zijn! Oh leuk verhaal trouwens, heb het met plezier gelezen.

respect!
Ben echt benieuwd hoe jij er over een paar jaar uitziet, grootste bodybuilder van de wereld

Heb het hele bericht zitten lezen tot aan het einde. Respect kerel. Volhouden zo en ik hoop dat je goed herstelt van je operatie!

Netjes, ziet er veel beter uit zo na de operatie.

1 vraag: zie je je lengte niet een beetje als een vloek, ik ben zelf dan niet de langste met 1m70 maar is zou nooit zo lang willen zijn, is toch lastig met alles denk ik niet (de meiden ook?). Of zie je er ook voordelen in?

Heel veel respect en succes!

Netjes, ziet er veel beter uit zo na de operatie.

1 vraag: zie je je lengte niet een beetje als een vloek, ik ben zelf dan niet de langste met 1m70 maar is zou nooit zo lang willen zijn, is toch lastig met alles denk ik niet (de meiden ook?). Of zie je er ook voordelen in?

Ik zie mijn lengte niet als vloek, dat zou irritant leven met jezelf zijn. Lastiger dan een kleiner iemand is het natuurlijk wel, maar ik ben niet anders gewend en erger mij er ook niet aan. Enkele voorbeelden: je wordt heel vaak aangesproken op straat, kleren lastiger al heb je daar wel speciale winkels voor, openbaar vervoer is een rampenplan qua staan en zitten. Vriendin is mijn minimale eis toch wel 1.80m+ als ik zou kunnen kiezen. Mijn laatste vriendin was 1.87m dus dat was perfect.

Maar het is ook weer iets unieks. Ik word voor verschillende dingen gevraagd zoals de TV-kantine en fotoshoots. Daarnaast is mijn droom met deze lengte huge te worden en 1x in mijn leven Hollywood te proberen, maar die droom is nog heel ver weg.

Terug
Naar boven