Milfhunt
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Kevin (misschien dat je hem kent) is er ook mee bezig en Wienand Omta uiteraard. Jammer dat je niet even zegt wie je bent en dus anoniem blijft. Je eerste paar zinnen zijn niet echt vriendelijk(?), maar goed, ik wist ook niet dat jij trainde anders had ik je er wel op aangesproken. Toch bedankt voor je respect en de succes!Ik heb nooit mijn max 1 herhaling getest. Chest en squat waren best zwak bij mij, vergeleken met andere. Misschien door mijn hart / pectus / lengte? Bij de squat kwam ik de laatste maanden ook niet meer omhoog.. Ik merkte dat mijn beenspieren verder wouden maar mijn conditie/hart het niet bij kon houden. Hopelijk merk ik hier vederbering nu in na de operatie. Uit mijn hoofd was het dit ongeveer. Ik train met 1 sec. omhoog 3-4 sec. terug.
is het niet moeilijk trainen in een sportschool?
te kleine bankjes ed?
vind het echt interresant om te lezen over jou keep up the updates!
. Apparaten voor mijn borstspieren of biceps kan ik niet in, daar zijn mijn armen te lang voor, maar die doe ik toch met stang/dumbbells Bankjes zijn ook kabouter laag voor mij.@CVB
Ah lache, nog iemand van informatiekunde. Kevin (misschien dat je hem kent) is er ook mee bezig en Wienand Omta uiteraard. Jammer dat je niet even zegt wie je bent en dus anoniem blijft. Je eerste paar zinnen zijn niet echt vriendelijk(?), maar goed, ik wist ook niet dat jij trainde anders had ik je er wel op aangesproken. Toch bedankt voor je respect en de succes!
. Ik was gewoon soort van geschokt dat er een persoon bij me op de studie zit die met wolf,dexter,jay etc... op de foto staat, terwijl ik dat niet wist!
. Ben volgens mij de enige van de studie die kip met rijst in bakjes meeneemt en shakes drinkt tijdens colleges (op Wienand na misschien). Nou is het wel zo dat ik niet HEEL vaak naar colleges ga hoor
maar ik weet zeker dat je wel weet wie ik ben. 
-In Nederland gebruiken ze lange bars, terwijl het allang bewezen is dat de kortere bars veel beter werken en meer voordelen hebben. Kan een artikel sturen als je daar meer over wil weten.
Sorry, ik kan het zo snel niet vinden. Misschien is het al gevraagd:
Werden de kosten van de operatie en het verblijf door de verzekering vergoed? Aangezien het in het buitenland was en ze het niet dekken, omdat het in eigen land misschien goedkoper is.
Bedoelde niks met die eerste paar zinnen . Ik was gewoon soort van geschokt dat er een persoon bij me op de studie zit die met wolf,dexter,jay etc... op de foto staat, terwijl ik dat niet wist!
Zo anoniem ben ik niet . Ben volgens mij de enige van de studie die kip met rijst in bakjes meeneemt en shakes drinkt tijdens colleges (op Wienand na misschien). Nou is het wel zo dat ik niet HEEL vaak naar colleges ga hoor maar ik weet zeker dat je wel weet wie ik ben.
Anyway... Nieuw studiejaar dus ik ga je vast wel zien
. Spreek me een keer aan als je me ziet. Ik ben er niet vaak want ik heb net een week geleden mij OZP ingeleverd in de bachelor is daardoor binnen. Ik start in Februari pas de master MBI. Ik volg nu wel tussendoor het vak ICT-Entrepreneurship alvast ervoor.Mooie progressie
dat filmpje; 83 kilo schatten :') dan ben je ook niet wijs

ik was ook pissed hehe.Heb je een pm gestuurd hiervoor, kan je even antwoorden Scoob?
Netjes, ziet er veel beter uit zo na de operatie.
1 vraag: zie je je lengte niet een beetje als een vloek, ik ben zelf dan niet de langste met 1m70 maar is zou nooit zo lang willen zijn, is toch lastig met alles denk ik niet (de meiden ook?). Of zie je er ook voordelen in?