MuscleMeat

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Goed dat je beginnen trainen bent kerel! Zo lang zonder stevig frame ben je al snel een lang slungel.

Als je daar nu nog eens 20kg aan vastplakt ben je één van die gozers waar niemand ruzie mee durft te zoeken.

Damn reus! Goeie progressie man :D

Scheer wel ff je oksels.. aub.. :(

goed bezig, kerel!
de ingedeukte borst ziet er al helemaal anders uit ook he? Ik zag de laatste keer in centerparcs ook een jongen met zo'n borstkas en zag er ook iemand uit die trainde, je met spieren erop, verfraait dat wel veel.
mogen we vragen naar de forumnaam van je broer? herinner me nog iemand die zei een broer van 2m17 te hebben.
Ja, jou resultaten zijn wel al goed te noemen in 2j , je ziet dat je bovenarmen van 40 cm hebt op die foto, maar ja in eent otaalbeeld ziet dat er maar hetzelfde uit als een jongen van 1m70 met 34cm armen he.
idd, jij zou moeten kunnen opbouwen, tot gewicht van 120 kg zeker, nu ja, binenn paar jaartjes is dat er wel

Broer is ik 2.02m ;)

Jij kan echt enorm groot worden van zodra er nog meer massa op je lichaam komt ... :o

Je hebt inderdaad Pectus Excavatum, zelfs een lichte assymetrische vorm. Naarmate er meer massa op je lichaam komt wordt dit zoals je waarschijnlijk al hebt opgemerkt iets minder zichtbaar, maar de indeuking zal je altijd wel wat kunnen zien. Zo te zien heb jij er geen fysische of mentale problemen mee dus dat zit goed! :thumbup:

Veel succes makker! :)

idd, ja kan al denken wie het is

Goede progressie, en die 2e foto is erg nice:)

Ik ben zelf 203cm maar jij overtreft het toch wel dik, keep going!

Het zal heel lang duren voordat je een opgevult bodybuilders fysiek heb, maar als je het eenmaal heb is het te bruut.

De progressie die je gemaakt hebt is hoe dan ook nice. Nu door blijven knallen!

Hehe ik wou ook wel 2.17m. Een hoop massa erop plakken... wie gaat je dan nog wat doen?? heheheheh

150+ monster in wording

Jezus t*ring wat een lengte haha.
Nette progressie.
Je hebt wat last van pectus exvactum of niet?

edit; laat maar;)

Blijven knallen dan word je een ****ing monster joh :)

+1 voor die nagellak,
-1 voor dat okselhaar.

Maar ++++ voor die foto met die bodybuilddwergen ... *lol*

fuu.png

Jij gaat beest worden ;)

De t*ring, hopelijk bestaat roid rage niet :roflol:

daammnnn...

Ik kan me voorstellen dat je elke dag maar weer opmerkingen krijgt over je lengte. En dat iedereen je aan zit te gapen...
Doe er wat aan, gain 50 kg en laat ze al omkijkend tegen lantaarnpalen aanlopen! :D

Progressie is zeker zichtbaar trouwens!

nuja, jij bent de enige hier die kan zeggen dat hij een pro gedwarft heeft

De t*ring! Suc6 met gainen gozer, jij wordt bruuuuut :D

Mooie progressie en dat met een lichaam dat alleen maar ECTO, ik wil ECTO zijn schreeuwt. Netjes!

Terug
Naar boven