Fitness Seller

Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Bezoekers in dit topic

Haha vette foto's en natuurlijk een mooie progressie.
Je bent in ieder geval goed op weg! :thumb:

Mocht dit allemaal falen, kan je altijd nog kiezen voor een basketbalcarriere.
 
2.17m. dat is een end.
nog heel wat kilos er bij en je bent echt huge.
 
sorry, maar met deze mass op zo'n frame en met die lengte kun je zo ongeveer meteen de basketbal eredivisie in. en dan ook nog zo jong. de tering.

waar woon je ergens? als je ook maar een beetje talent hebt kun je zo spanje in voor het grote geld. en da's niet eens een grapje.
 
Laatst bewerkt:
sorry, maar met deze mass op zo'n frame en met die lengte kun je zo ongeveer meteen de basketbal eredivisie in. en dan ook nog zo jong. de tering.

waar woon je ergens? als je ook maar een beetje talent hebt kun je zo spanje in voor het grote geld. en da's niet eens een grapje.

hij moet bukken ipv springen om de basketbal in het net te krijgen :D
 
als je 20 kilo (of meer) aan spieren aankomt, kun je zo naar hollywood !
 
sjieke progressie... keep up the good work !!!

ps. scheren dat okselhaar haha...
 
dude zieke reus :D als jij nu gaat kuren ga ik ongeloofelijk veel schrik van je krijgen :D
 
****ing bruut als je nu naar de 140/150 kilo gaat met die lengte, je hebt al aardige progressie gemaakt keep on going!
 
Zeer goede vooruitgang, zoals meerdere al gezegd hebben; als je meer massa op je frame hebt heb je echt een indrukwekkend fysiek.
 
sorry, maar met deze mass op zo'n frame en met die lengte kun je zo ongeveer meteen de basketbal eredivisie in. en dan ook nog zo jong. de tering.

waar woon je ergens? als je ook maar een beetje talent hebt kun je zo spanje in voor het grote geld. en da's niet eens een grapje.

my thoughs exactly !

en nog blank ook ! Daar kicken ze in NBA van !

Ik zou goed gaan vreten en verder veel basis compound oefeningen doen om flink wat massa aan te zetten. Aan je progressie te zien heb je veel aanleg !
:thumbs:
 
Dat word eten :eek:

Kan je niet een paar centimeters aan mij geven? :rolleyes:

Succes.
 
netjes hoor:)

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

met zon lengte als je doorgaat kun je zo aan de bak als uitsmijter
 
Of de k1 in, Semmy op zijn bek rammen.
 
Haha, 'snoobzor'. Olivier toch? :D

Ik zat bij je in de derde en vierde klas. :p
 
Flink vreten en doortrainen...Sem Schilt de tweede!
 
Waar train je nou btw?
 
Lijkt me tof, zo groot zijn. Ik ben zelf maar 1m90 :(. Goeie biceps en schouders vind ik.
 
jaja dit is een toekomstig monsterr
 
Back
Naar boven