XXL Nutrition

Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Bezoekers in dit topic

Lijkt me tof, zo groot zijn. Ik ben zelf maar 1m90 :(. Goeie biceps en schouders vind ik.

:roflol: Meen je dat nou? Overal worden aangestaard (niet in positieve zin) is imo niet tof , tenzij je van zo'n soort aandacht geniet.
 
volgens mij zit je op de verkeerde site ..
ik help je wel ff
www.gay.nl

Shit man, kwas juist hetzelfde aant denken.
3-4 reacties met "scheer je oksels" :gay:

Goede vooruitgang, blijven gaan met eten en pompen
Doe je nog iet van sport? Basketbal ofzo?
 
:roflol: Meen je dat nou? Overal worden aangestaard (niet in positieve zin) is imo niet tof , tenzij je van zo'n soort aandacht geniet.

Natuurlijk, waarom zou je anders bobybuilden? :p Maar ok, mis is 2m ook al wel voldoende.
 
Shit man, kwas juist hetzelfde aant denken.
3-4 reacties met "scheer je oksels" :gay:

Goede vooruitgang, blijven gaan met eten en pompen
Doe je nog iet van sport? Basketbal ofzo?

Dit bevestigd het maar weer eens, echte mannen zijn minimaal 1,95 !!!
 
Respect!

Grappig om te zien dat de trechterborst bij de 1 meer opvalt door trainen (ik) en bij de ander juist minder gaat opvallen (zoals bij jou!)
Keep on going!
 
:roflol:

1ste foto kijkt die geile slet je ook aan van wtf.

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Natuurlijk, waarom zou je anders bobybuilden? :p Maar ok, mis is 2m ook al wel voldoende.

Dude als je 2m bent bereik je in bodybuilden niks, geef mij maar die lengte aangezien ik het nodig heb voor de sterkste mannen wedstrijden maar voor bodybuilden ben je nu zelfs ongeveer 10cm te lang.
 
Dude als je 2m bent bereik je in bodybuilden niks, geef mij maar die lengte aangezien ik het nodig heb voor de sterkste mannen wedstrijden maar voor bodybuilden ben je nu zelfs ongeveer 10cm te lang.

De kans dat je in bodybuilding iets gaat bereiken is sowieso klein denk ik. Hangt ervan af hoe je "iets" definieert natuurlijk. Genen spelen een grote rol en zo gespierd mogelijk worden is ook mijn doel niet.
 
De kans dat je in bodybuilding iets gaat bereiken is sowieso klein denk ik. Hangt ervan af hoe je "iets" definieert natuurlijk. Genen spelen een grote rol en zo gespierd mogelijk worden is ook mijn doel niet.

Nee maar als je bodybuilding in de vorm van wedstrijden bedoelt dan kun je simpelweg met 2m echt niks. :p
Het is gewoon te lang, net als dat 1,75m te klein is voor sterkste mannen.

En ligt het aan mij of lijkt hij gewoon erg op Sisevano? :roflol:
 
succes met je doelen big guy
 
Nee maar als je bodybuilding in de vorm van wedstrijden bedoelt dan kun je simpelweg met 2m echt niks. :p
Het is gewoon te lang, net als dat 1,75m te klein is voor sterkste mannen.

En ligt het aan mij of lijkt hij gewoon erg op Sisevano? :roflol:

Hoezo te lang? Wat is het nadeel dan? Als je lang bent + veel massa dan dwarf je de rest gewoon, en dat valt zeker op als je naast elkaar op het podium staat. Arnold was ook altijd de langste in zijn tijd (op Lou Ferigno na), en heeft hem imo zeker geholpen.
 
Enig idee hoeveel meer massa er aangezet dient te worden om ook maar enigszins de fysiek van hedendaagse bodybuilders te krijgen?
Kleine mannetjes hebben het nu eenmaal makkelijker!

Denk...
Ik zeg maar wat uiteraard...
5 kilo op 30 cm arm erbij, of 5 kilo op 50 cm arm erbij....Wat zal er buffer uitzien?
 
Hoezo te lang? Wat is het nadeel dan? Als je lang bent + veel massa dan dwarf je de rest gewoon, en dat valt zeker op als je naast elkaar op het podium staat. Arnold was ook altijd de langste in zijn tijd (op Lou Ferigno na), en heeft hem imo zeker geholpen.

Arnold was 1.88, niet 2M.. :p
Het nadeel is dat je sowieso al weinig massa op je frame krijgt en het voor de judges moeilijker is om jou met de "kleinere" te vergelijken wat ook in je nadeel kan werken.
 
Goed dat je beginnen trainen bent kerel! Zo lang zonder stevig frame ben je al snel een lang slungel.

Als je daar nu nog eens 20kg aan vastplakt ben je één van die gozers waar niemand ruzie mee durft te zoeken.
Issie nu al, ze kunnen amper bij zijn hoofd komen, sucker punch zit er niet in:roflol:
 
Whohow seg :eek: moet jij een hoog inkome hebben :D

Welcome & blijven gaan ;)
 
Lekker man goed bezig en tja goed vreten! Lange mannen hebben een lang Kanon :D
 
jezus wat een reus.
goed bezig zo te zien, niet makkelijk met zo'n lengte
 
Goed vooruit gegaan! Maar aangezien je zo groot bent, moet er nog wel 30kg bij voordat het echt bruut begint uit te zien. :D
 
Huge!

Ik hoop jou over een paar jaar met 20-30kg meer te zien, ben zeer benieuwd hoe dat eruit gaat zien! :thumb:
 
Back
Naar boven