XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

goede progressie! :)

benieuwd of mijn neefje van 14, jou inhaalt kwa lengte, hij is nu iets boven de 2m :P

Wow

Goeie progressie al.

Hard door trainen en je zult iets speciaals worden

Ik volg je!

• Topic Starter Topic Starter
damn moet wel koud zijn daarboven

verder heeuul veel respect wat een animal

Wauw, mooi topic, mooi verhaal!

Dankje!

goede progressie! :)

benieuwd of mijn neefje van 14, jou inhaalt kwa lengte, hij is nu iets boven de 2m :P

Hehe wie weet. Laat hem recht lopen, zijn benen en rug goed trainen als hij geen last van iets wil krijgen is mijn tip!

Wow

Goeie progressie al.

Hard door trainen en je zult iets speciaals worden

Ik volg je!

Leuk!

Vandaag na een week keelontsteking getraind voor het eerst in mijn nieuwe gym. Van bejaarde club naar een wat meer inspirerende tent gegaan met hogere dumbbells, meer ruimte en nog goedkoper ook. Nog meer motivatie :D.

echt goed bezig man zal zeker blijven kijken!

hij doet aan volleybal en verder geen fitness, dus ik denk dat hij wel last gaat krijgen

Dankje!

Hehe wie weet. Laat hem recht lopen, zijn benen en rug goed trainen als hij geen last van iets wil krijgen is mijn tip!

Leuk!

Vandaag na een week keelontsteking getraind voor het eerst in mijn nieuwe gym. Van bejaarde club naar een wat meer inspirerende tent gegaan met hogere dumbbells, meer ruimte en nog goedkoper ook. Nog meer motivatie :D.

was jij dat vandaag bij train more?

Laatst bewerkt:
Inderdaad erg grappig om je vanavond daar voor het eerst tegen te komen. Met mijn 1.94m lengte voelde het raar dat ik nu eens een keer omhoog moest kijken.

We hebben meteen een paar biceps oefeningen samen getraind en dat viel mij niet tegen van je. Keep up the good work en spreek je wel weer.

Inderdaad erg grappig om je vanavond daar voor het eerst tegen te komen. Met mijn 1.94m lengte voelde het raar dat ik nu eens een keer omhoog moest kijken.

We hebben meteen een paar biceps oefeningen samen getraind en dat viel mij niet tegen van je. Keep up the good work en spreek je wel weer.

:thumb:

Jup :) Ben daarheen verhuist. Echt veel mensen van het forum zitten daar, ben al 3x aangesproken of ik die van het forum ben :D. Wel inspirerend volk zit er.

ja klopt, ik was die gene naast die andere lange van 2.07 in de kleedkamer die jij aansprak

Laatst bewerkt:
ik was die shredded beast om wie je zijn handtekening vroeg

Beetje goede sportschool in Hilversum dan dat trainmore? Wellicht dat ik daar dan ook naartoe verhuis:P Zit nu bij sportcity in huizen en dat is niet op en top!

Als je zo doorgaat wordt jij echt een BEEST! Kan je mee doen aan de mr Olympic wedstrijden;)

Beetje goede sportschool in Hilversum dan dat trainmore? Wellicht dat ik daar dan ook naartoe verhuis:P Zit nu bij sportcity in huizen en dat is niet op en top!

Als je zo doorgaat wordt jij echt een BEEST! Kan je mee doen aan de mr Olympic wedstrijden;)

Vind het wel relaxed tot nu toe. Het zit wel onder de grond, dat is wel een hele andere sfeer dan andere gyms vind ik. Hitte is ok. Nadeel is dat op drukken tijden (19:30) er een te kort aan gewicht schrijven is. Als je 3x per week traint, dan train je gratis daar. Alleen de eerste 3 maanden hoef je dan te betalen, dus dat is wel top. Je kan er gratis trainen 1x om uit te proberen dus..

Dankje ;).

Onwijs gaaf om te zien wat voor progressie je maakt en hoe je alle pro's en andere bb'ers er klein uit laat zien! Sta echt elke keer weer te kijken van de foto's!

Vind het wel relaxed tot nu toe. Het zit wel onder de grond, dat is wel een hele andere sfeer dan andere gyms vind ik. Hitte is ok. Nadeel is dat op drukken tijden (19:30) er een te kort aan gewicht schrijven is. Als je 3x per week traint, dan train je gratis daar. Alleen de eerste 3 maanden hoef je dan te betalen, dus dat is wel top. Je kan er gratis trainen 1x om uit te proberen dus..

Dankje ;).

Klopt, sinds het vorig jaar januari Train More is geworden train ik nu al een jaar gratis. Dat van die schijven klopt ook, het is soms even behelpen maar de sfeer is goed en iedereen helpt elkaar.

ja is een goede sportschool, in weekenden is het niet zo druk, alleen doordeweeks na 7 kan het wel druk zijn. voorderest is alles er, squatrek, Inc bench etc.

Terug
Naar boven