laurens700
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erwin jij hebt toch ook bij Sportcity getraind? Lache dat jij hier ook zit![]()
Nederland ligt in het oosterlijk halfrondHaha verschrikking van het westelijk halfrond ben je als jij massa krijgt. Zeer bruut. Je bent al goed op weg.
Edit: gedarwfed worden is overigens een behoorlijk k*tgevoel![]()

Haha verschrikking van het westelijk halfrond ben je als jij massa krijgt. Zeer bruut. Je bent al goed op weg.
Edit: gedarwfed worden is overigens een behoorlijk k*tgevoel![]()

Hij heeft al behoorlijke massa. Las ergens dat zijn armen 42 of 43cm waren![]()

!
Goed bezig. Leuk om die progressie te zien.
Je bent 2.17M he? Op zich niet een rare vraag, maar kom je wel eens langere mensen tegen? Wat is je reactie dan? Haha

!
Goed bezig. Leuk om die progressie te zien.
Je bent 2.17M he? Op zich niet een rare vraag, maar kom je wel eens langere mensen tegen? Wat is je reactie dan? Haha

Hij is veel buffer dan jou...Hij ziet er aardig goed uit(nohomo), maar hij moet wel ff wat meer massa krijgen wil het er echt buff uitzien op 2.17![]()

Hij is zelfs een keer "gedwarfed" door de grootste Nederlander die ooit heeft geleefd.
Hier staat Olivier naast het standbeeld van Richardus Rijnhout (2.38m).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.youtube.com/watch?v=FE00slugnQc&feature=related
Hij is veel buffer dan jou...![]()

Haha, daarom juist.
De kans is klein ik weet het, maar het is niet onmogelijk toch dat OP NOG langere mensen tegenkomt.
.Haha, leuk filmpje.
Even een vraag aan de topic starter! Misschien een rare vraag, maar je bent best lang, daar is is niets mis mee. Wat vinden de dames hiervan?
.Wel een vette blog hoor!Ben nog steeds jaloers dat je op de foto mocht met Overreem en dat je hem hebt gesproken! ;o
. Wel irritant om jezelf terug te zien xD. Was 2 maanden voor mijn operatie geloof ik.Leuk filmpje, maar damn wat een irritante interviewer zeg...
Weer een topic met jou dr in op een US Board
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=145385521
. Ik zal wel even posten daar.Zover ik weet is er maar één iemand langer dan ik van 2.23meter, oude man. Die hebt en dat was wel een apart gevoel idd.
Ze zeggen onder anderen: ''Meer man voor één prijs'', ''Grote beer om te knuffelen'', ''Alles is in verhouding''. Dus heb niet te klagen.