AndroidHealthClinic

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

• Topic Starter Topic Starter
Thnx!

Working on it :).

Net om 10:00 Schouders-buik getraind. Toch wel wat anders trainen op de ochtends i.p.v. 's avonds damn... :D

Ziet er goed uit man, volgens mij zag ik jou in Etten-Leur met koninginnedag.
Kan dat kloppen? Zie namelijk niet dagelijks een reusachtige gast rondlopen met goede fysiek.
Gr

Nee, ik was Noordwijk die dag :).

Thnx!

Working on it :).

Net om 10:00 Schouders-buik getraind. Toch wel wat anders trainen op de ochtends i.p.v. 's avonds damn... :D

Idd ik vind het maar niks s'ochtends... in de avond heb je ook het voordeel dat je heel de dag al gegeten hebt ;)

En heb je nog een log ofzo.. ben wel benieuwd naar je gewichten :)

Idd ik vind het maar niks s'ochtends... in de avond heb je ook het voordeel dat je heel de dag al gegeten hebt ;)

En heb je nog een log ofzo.. ben wel benieuwd naar je gewichten :)

Ja is ook zo. Maar 1 maaltijd nog op voor de training.

Trainingslog houd ik nog niet bij. Ik wacht op de site + applicatie die over paar maanden af is waar ik mee bezig met met 3 vrienden. Ëén van de mogelijkheden erop is het makkelijk bijhouden van je log en vervolgens kunnen copy pasten naar hier.

Hehe :D, eerst nog even een dik jaartje trainen in de gym voordat ik aan dat soort dingen denk. Train nog maar iets van 8-9 maanden sinds mijn operatie.

waarom ? basis is krachttraining, maar techniek is veel belangrijker. Hoe eerder je daarmee begint, des te beter ontwikkel je je daarin.

Ik denk dat je dan de GROOTSTE HG-er ter wereld zal zijn !

Dankje voor de tip, zal het zeker onthouden :).

hoe komt dat gat in je borst t zal vast wel een x gevraagr zyn maar had ff geen zin om 11 paginas door te zoeke xd

aangeboren, ik heb het omgekeerde. :) bij mij valt er helaas niks meer aan te doen.

UPDATE 7-5-2012

Ik was vandaag uitgenodigd om een dagje bij Back to Basic te trainen met Papa Mike in Apeldoorn. REUS (http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/reus-jeffrey-latour-wins-dutch-championship-100-a-305522/) was er ook toevallig :D.

[Link niet meer beschikbaar]

2hdw5xy.jpg

bgeput.jpg

Leuk je te ontmoeten! Ennuh ik denk dat ik mn "nick" maar moet gaan aanpassen:p

Je eet wel ziek veel man. Dat gaat mij nooit lukken haha. Ook zoveel warme maaltijden :P

wel nice als je daar de tijd voor hebt.

Ziek man, m`n vader is 2.08M maar dit is wel heeel groot haha.

Wel vet man, als je door traint ben je echt een beest!

Hey big guy, grappig dat ik je gisteren zomaar in mn gym tegen kom! Je bent wel een ****in lange dude haha! Aight, zie je vanavond wel ;)

Ik ga benen rammen, keertje samen training doen?
Let me know

greets

aangeboren, ik heb het omgekeerde. :) bij mij valt er helaas niks meer aan te doen.

Aan carinatum is wel wat aan te doen hoor! Kijk hier is: http://www.orthopectus.net/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=3

Leuk je te ontmoeten! Ennuh ik denk dat ik mn "nick" maar moet gaan aanpassen:p
Was zeker leuk! Ik noem mijzelf wel GIANT en jij gewoon REUS ;).

Je eet wel ziek veel man. Dat gaat mij nooit lukken haha. Ook zoveel warme maaltijden :P wel nice als je daar de tijd voor hebt.

Opbouwen zoals in de stickeys, volgens mij zei big T dat. Ook al eet je dan niet veel, wel elke 2-3 uur eten. Je lichaam raakt daar aan gewend en elke week probeer je de hoeveelheid van elke maaltijd iets op te voeren.

''Wel nice als je daar tijd voor hebt'', voor deze maaltijden:

''11:30 200gr kip, rijst, groente
13:30 8 eieren + 2 boterhammen
16:00 200gr kip, rijst, groente''

sta ik 30 min eerder op. Gewoon in bakken doen en meenemen. En op die kipmagnetron manier gaat het snel :D --> http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/tip-magnetron-kip-snelste-manier-om-kip-bereiden-295727/

Ziek man, m`n vader is 2.08M maar dit is wel heeel groot haha.

Wel vet man, als je door traint ben je echt een beest!

2.08m is zeker groot, dan kan ik recht vooruit praten! Ik hoop het ook :).

Hey big guy, grappig dat ik je gisteren zomaar in mn gym tegen kom! Je bent wel een ****in lange dude haha! Aight, zie je vanavond wel ;)

Ik ga benen rammen, keertje samen training doen?
Let me know

greets

Ja, was abnormaal toeval :D. Zeker leuk keer samen te trainen! Vanavond ga ik daar borst-triceps doen, maar we spreken elkaar sowieso tussendoor. En als je spotter nodig hebt roep je uiteraard maar ;). Tot vanavond!

Laatst bewerkt:
op hoeveel cm omtrek zitten je armen nu?

43-44cm ongeveer.

damn moet wel koud zijn daarboven

verder heeuul veel respect wat een animal

Wauw, mooi topic, mooi verhaal!

Terug
Naar boven