MuscleMeat

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

****ed up man. Verhaal komt me bekend voor alleen ging die bij mij net niet uit de kom... Hoelang kan je niet trainen want we kunnen je lidmaatschap bevriezen voor een bepaalde periode op de gym he. Sterkte

Fack dude! Lijkt me zeer pijnlijk

En nog geen paar posts nadat het erover ging hoe blessuregevoelig de sport wel niet is.

K*t man, doet al pijn als ik de beschrijving lees! Sterkte met het herstel!

Klote man, succes met je herstel.

Balen dit man! beterschap dan maar..

**** man wat een tegenslag! Sterkte met je herstel man!

Huge setback inderdaad, veel succes met het herstel!

Succes ermee kerel, upperbodybuilder? Heb zelf een keer half uit de kom gehad, schoot direct weer terug... gevolg was een stukje van mn knieschijf dat afgebroken was. Sterkte kerel! Moeizame "start" is een sterke finish.

Beterschap!

Lekker dan, precies hetzelfde gehad 3 jaar geleden. 3 weken in zo'n brace gelopen waarna ong. 6 weken in het gips. Revalideren is k*t met deze blessure, kan best lang duren.

Wel zwaar klote voor je man na je behaalde prestaties. Beterschap.

Klote, upper body training kan nog wel toch.

Lekker handig zeker die korte krukken?

Succes met revalideren man.. ****ed up!! Je komt er uiteindelijk toch wel ;) Beast!

sucks man, succes met revalideren!

Dit is zwaar k*t man! maar je kan alsnog upper body blijven trainen, keep going!!!

Balen joh! Ben ook niet doorgegaan met MMA, echt weken met een gekneusde teen rondgelopen na een domme trap. Is 't mij niet waard.

Diepe vleeswond, gebroken teen en knieschijf uit de kom misschien is ergens anders gaan trainen? Die lui doen niet echt voorzichtig met je..
En dan gaat het natuurlijk om het tijdsbestek waarin dit gebeurd is.

mother of god your tall, jay ziet eruit als een dweg, maar goede progressie, en al helemaal goed dat je op gewicht kan blijven, keep up (y)

**** man, het ziet er op foto al pijnlijk uit, kan me niet voorstellen hoe het echt voelde.

Alvast veel beterschap gewenst.

ziet er niet prettig uit:O
ben je net zo lekker bezig krijg je dit
misschien toch maar een keuze maken om alleen voor bb te gaan? haha

Hee, op Nederland 3 net samen met Filimon

Terug
Naar boven