- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Hehe jup, toen ik nog kon lopen xD. Zit ook te kijken nu.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He Scoob,
Heel veel beterschap met je blessure.
Ik zag je in de uitzending vandaag, en wat dat kanker verhaal betreft, zat je met je vinger omhoog. Wat wou je hier zeggen?
.Thnx
Ja ik kreeg ook het woord erna. Ik zei toen dat ik benieuwd was waarom zij de kanker grap niet vond kunnen (want ze gaf geen reden), terwijl juist de ex-kanker patiënt achter mij het harst moest lachen. Na mij gingen ze door naar de ex-kanker patient, dus ze hebben mij ertussen uitgeknipt.

Volgens mij zei ze dat men eerst maar eens moet weten wat de lading met zich meebrengt. Wanneer je bijv. een familielid ziet strijden tegen de ziekte dan krijg je er een hele andere kijk op. Overigens is de reden dat de ex-kanker patient het kon waarderen natuurlijk niet direct de reden dat het wel of niet kan. Allereerst was de grap ongelooflijk flauw, daar hoef je geen cabaretier voor te zijn. Ik heb zelf 2 jaar geleden kanker gekregen. Heb destijds een blog bijgehouden op bodyresource en ook hier. Overigens kan ik het best hebben, maar begrijp ik ook dat andere mensen er minder makkelijk mee om gaan.
http://www.youtube.com/watch?v=DmJsCgFuQAI![]()
Verder vind ik die discussie over het woord 'kanker' overdreven. Mensen die dit woord uitspreken associëren het veelal niet met de ziekte.
Succes met je blessure man! Jammer dat je maar even in het programma voor kwam, verwachtte een heel item over ja namelijkVerder vind ik die discussie over het woord 'kanker' overdreven. Mensen die dit woord uitspreken associëren het veelal niet met de ziekte.
Hopen dat je niet te veel massa verliest de komende tijd dan..![]()
((als ik jou was zou ik focusen op bb tot 150kg dan vechtsport![]()
Heb je net een topic geopend op de misc? Just checking if legit.