AndroidHealthClinic

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

He Scoob,

Heel veel beterschap met je blessure.

Ik zag je in de uitzending vandaag, en wat dat kanker verhaal betreft, zat je met je vinger omhoog. Wat wou je hier zeggen?

• Topic Starter Topic Starter
He Scoob,

Heel veel beterschap met je blessure.

Ik zag je in de uitzending vandaag, en wat dat kanker verhaal betreft, zat je met je vinger omhoog. Wat wou je hier zeggen?

Thnx

Ja ik kreeg ook het woord erna. Ik zei toen dat ik benieuwd was waarom zij de kanker grap niet vond kunnen (want ze gaf geen reden), terwijl juist de ex-kanker patiënt achter mij het harst moest lachen. Na mij gingen ze door naar de ex-kanker patient, dus ze hebben mij ertussen uitgeknipt.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 22:37 ----------

Iedereen sowieso bedankt voor alle support messages!

Erg veel pijn atm. Lig met been omhoog in gips. Kan niks en eetlust is vrijwel weg atm.

Het enige voordeel is dat ik eindelijk mijn +15cm omtrek benen heb bereikt hahaha wat een f*ck vocht zit er in mijn been..

Over zes weken er weer hard tegen aan!! Hoop idd dat ik in apparaten een beetje volgende week kan zitten om bovenlichaam up te houden. Zal wel wat kilo's gaan verliezen :(.

2iafnfl.jpg

Laatst bewerkt:
Thnx

Ja ik kreeg ook het woord erna. Ik zei toen dat ik benieuwd was waarom zij de kanker grap niet vond kunnen (want ze gaf geen reden), terwijl juist de ex-kanker patiënt achter mij het harst moest lachen. Na mij gingen ze door naar de ex-kanker patient, dus ze hebben mij ertussen uitgeknipt.

Volgens mij zei ze dat men eerst maar eens moet weten wat de lading met zich meebrengt. Wanneer je bijv. een familielid ziet strijden tegen de ziekte dan krijg je er een hele andere kijk op. Overigens is de reden dat de ex-kanker patient het kon waarderen natuurlijk niet direct de reden dat het wel of niet kan. Allereerst was de grap ongelooflijk flauw, daar hoef je geen cabaretier voor te zijn. Ik heb zelf 2 jaar geleden kanker gekregen. Heb destijds een blog bijgehouden op bodyresource en ook hier. Overigens kan ik het best hebben, maar begrijp ik ook dat andere mensen er minder makkelijk mee om gaan.

http://www.youtube.com/watch?v=DmJsCgFuQAI ;)

Volgens mij zei ze dat men eerst maar eens moet weten wat de lading met zich meebrengt. Wanneer je bijv. een familielid ziet strijden tegen de ziekte dan krijg je er een hele andere kijk op. Overigens is de reden dat de ex-kanker patient het kon waarderen natuurlijk niet direct de reden dat het wel of niet kan. Allereerst was de grap ongelooflijk flauw, daar hoef je geen cabaretier voor te zijn. Ik heb zelf 2 jaar geleden kanker gekregen. Heb destijds een blog bijgehouden op bodyresource en ook hier. Overigens kan ik het best hebben, maar begrijp ik ook dat andere mensen er minder makkelijk mee om gaan.

http://www.youtube.com/watch?v=DmJsCgFuQAI ;)

Damn ja.. volg je volledig wat je zegt. Heftig man, ik ken je wel rond het forum maar dat topic kende ik nog niet. Laatste post was een jaar geleden? Overwonnen?

Jammer dat er zoveel bij dat stuk geknipt is. Was een gesprek van wel 10 min tussen die ex-kanker patient en dat meisje. Door mijn opmerking werd dat gesprek dus gehouden. Helaas maar een piep klein deel uitgezonden.

Succes met je blessure man! Jammer dat je maar even in het programma voor kwam, verwachtte een heel item over ja namelijk:o Verder vind ik die discussie over het woord 'kanker' overdreven. Mensen die dit woord uitspreken associëren het veelal niet met de ziekte.

Hopen dat je niet te veel massa verliest de komende tijd dan..:eek:

Succes met je blessure man! Jammer dat je maar even in het programma voor kwam, verwachtte een heel item over ja namelijk:o Verder vind ik die discussie over het woord 'kanker' overdreven. Mensen die dit woord uitspreken associëren het veelal niet met de ziekte.

Hopen dat je niet te veel massa verliest de komende tijd dan..:eek:

Ja zeker jammer, zat best veel te praten! Opname duurde anderhalf uur.

Thnx! Hoop het ook al vrees ik het ergste.

Net even uit uitzending gemist geknipt xD -->

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sorry Jeffrey ''REUS'' Latour, ik probeer niet je nickname te stelen :(((

als ik jou was zou ik focusen op bb tot 150kg dan vechtsport :p

hadden ze wel genoeg gips voor je been? :p

super leuk topic, leuk geschreven en leuke foto's, elk nadeel heb zn voordeel!

Zoals mtchel112 zegt zeker een leuk topic normaal vind ik ze allemaal te lang maar jouw topic was wel leuk om te lezen :) zeker jammer van je blessure .. beterschap kerel ! hoop weer veel van je terug te zien als je gerevalideert bent.

Je hebt dikke aesthetics voor 2.17.

Heb je net een topic geopend op de misc? Just checking if legit.

WTF haha

edit: ok dat topic is al verwijderd :D

Ik poste dat die kerel niet Scoobz0r was. 5 sec later was het topic al verwijdert. Wizards.

Damn voor je lengte heb je al een heel goed fysiek opgebouwd. Veel beterschap trouwens.

Terug
Naar boven