igotthepower
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begint er al behoorlijk groot uit te ziendacht dat ik met m'n 194 lang was :')
Huge man!
Ziet er zeer atletisch uit voor je lengte
Toch heb je al aardige massa voor je lengte.
Ik dacht dat het bij jou eeuwen zou duren voordat je er een beetje behoorlijk uit ziet maar het begint nu echt heel goed te komen.
More pics plz. En ook 1 pic met iemand met een gemiddelde lengte zou helemaal gaaf zijn.
Keep it up![]()
Echt mooi vergeleken met het begin, keep up da good work!
Holy shit dat gat in je borst![]()
Mooie progressie! blijven doorzetten en je wordt echt een monster!
Ik volg dit topic nu ongeveer een jaar, eerst als gast. en laatst maar eens een account aangemaakt.
Jou vooruitgang en motivatie inspireert mij altijd om door te gaan. voor mij is het heel herkenbaar om vergeleken anderen relatief iets langzamer vooruit te gaan. en om dan die progressie van 40! kilo te zien is geweldig!
keep up the good work!
Als deze man zo gespierd wordt als Ronnie Coleman dan heb je een echte gorilla
Mooie volle derde been heb je( no homo )
OT:125.1 kg hollyy shitt hahahaha sick man!!! Mad respect voor je lengte en je gains!
thnx allemaal.
. Vind het wel lastig te combineren, ik zit altijd met spierpijn. Borst en schouders en onderrug moeten altijd 100% hersteld zijn ervoor anders ben ik weinig waard.echt een boom deze kerel! Zie hem regelmatig op de gym.
Traint hard, groeit goed. Moeten nog steeds een training doen een keer he chef
C ya at the gym
. Moeten we nog zeker keer doen!Pas maar op waar dat eindigt. Je weet dat lange mannen het goed doen in de MMA wereld heJeetje.. teveel credits hahathnx allemaal.
Was vergeten te melden --> Ik doe sinds 1 maand nu 1x per week 1 uur MMA bij Rodney Glunder, wel vet. Doe het vooral voor mijn conditie, maar krijg steeds meer skill merk ik al. Vind het wel lastig te combineren, ik zit altijd met spierpijn. Borst en schouders en onderrug moeten altijd 100% hersteld zijn ervoor anders ben ik weinig waard.

Pas maar op waar dat eindigt. Je weet dat lange mannen het goed doen in de MMA wereld he![]()
awtch als je een 2,16m lange beer tegen je krijgt in de MMAEcht zalige progressie man! hopelijk krijg je niet teveel blessures van MMA , is zeker wel een leuke sport
Klassiek voorbeeld van hoe het wel moet. Doorzetten.
Petje af voor je inzet en al behaalde resultaat!
Je hebt het al vaker gehoord, maar ik vind je vooruitgang echt gruwelijk netjes.
)Heb vanochtend de meetlat ff langs de muur gehouden, 2,17M is echt sick bro. Maar hoeveel meet je schlong (no homo) en hoe kom je aan kleren die passen![]()

.Maar hoeveel meet je schlong (no homo) en hoe kom je aan kleren die passen![]()
Heb je weleens last van je rug? Zelf ben ik 2mtr en me onderrug is soms ****ed up!
Heb zelf ook schoenmaat 49! Evengoed klote om schoenen te vinden!