MuscleMeat

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

respect man!

Respect man! Keep at it!

• Topic Starter Topic Starter
Begint er al behoorlijk groot uit te zien :) dacht dat ik met m'n 194 lang was :')

Huge man!
Ziet er zeer atletisch uit voor je lengte

Echt zieke progressie man! Ga zo door!

Je bent enorm vooruit gegaan zeg! keep it up!!

Toch heb je al aardige massa voor je lengte.
Ik dacht dat het bij jou eeuwen zou duren voordat je er een beetje behoorlijk uit ziet maar het begint nu echt heel goed te komen.

More pics plz. En ook 1 pic met iemand met een gemiddelde lengte zou helemaal gaaf zijn.

Keep it up :thumbs:

Echt mooi vergeleken met het begin, keep up da good work!

Holy shit dat gat in je borst :eek: :eek:

Mooie progressie! blijven doorzetten en je wordt echt een monster!

Ik volg dit topic nu ongeveer een jaar, eerst als gast. en laatst maar eens een account aangemaakt.
Jou vooruitgang en motivatie inspireert mij altijd om door te gaan. voor mij is het heel herkenbaar om vergeleken anderen relatief iets langzamer vooruit te gaan. en om dan die progressie van 40! kilo te zien is geweldig!
keep up the good work!

Als deze man zo gespierd wordt als Ronnie Coleman dan heb je een echte gorilla

Mooie volle derde been heb je( no homo )

OT:125.1 kg hollyy shitt hahahaha sick man!!! Mad respect voor je lengte en je gains!

knappe progressie. respect! keep going!

Jeetje.. teveel credits haha :D thnx allemaal.

Was vergeten te melden --> Ik doe sinds 1 maand nu 1x per week 1 uur MMA bij Rodney Glunder, wel vet. Doe het vooral voor mijn conditie, maar krijg steeds meer skill merk ik al :). Vind het wel lastig te combineren, ik zit altijd met spierpijn. Borst en schouders en onderrug moeten altijd 100% hersteld zijn ervoor anders ben ik weinig waard.

Laatst bewerkt:
echt een boom deze kerel! Zie hem regelmatig op de gym.
Traint hard, groeit goed. Moeten nog steeds een training doen een keer he chef ;)

C ya at the gym

Jeetje.. teveel credits haha :D thnx allemaal.

Was vergeten te melden --> Ik doe sinds 1 maand nu 1x per week 1 uur MMA bij Rodney Glunder, wel vet. Doe het vooral voor mijn conditie, maar krijg steeds meer skill merk ik al :). Vind het wel lastig te combineren, ik zit altijd met spierpijn. Borst en schouders en onderrug moeten altijd 100% hersteld zijn ervoor anders ben ik weinig waard.
Pas maar op waar dat eindigt. Je weet dat lange mannen het goed doen in de MMA wereld he :D

awtch als je een 2,16m lange beer tegen je krijgt in de MMA :D Echt zalige progressie man! hopelijk krijg je niet teveel blessures van MMA , is zeker wel een leuke sport

Pas maar op waar dat eindigt. Je weet dat lange mannen het goed doen in de MMA wereld he :D

Zeker waar!

awtch als je een 2,16m lange beer tegen je krijgt in de MMA :D Echt zalige progressie man! hopelijk krijg je niet teveel blessures van MMA , is zeker wel een leuke sport

Jup.. al flink gemerkt dat het een blessures gevoelige sport is (logisch). De eerste training lag mijn voet open, geen schaafwondje maar echt een dikke vleeswond. Tweede training kreeg ik een gebroken teen omdat mijn spar maat van 2.07meter en 114 kilo er wss flink op stond.. Derde en vierde training gingen beter xD.

Aw direct al een gebroken teen xD, nuja gelukkig is dat het minst erge om te breken (kan je nog mee door powertrainen :p )

Klassiek voorbeeld van hoe het wel moet. Doorzetten.
Petje af voor je inzet en al behaalde resultaat!

Je hebt het al vaker gehoord, maar ik vind je vooruitgang echt gruwelijk netjes.

Klassiek voorbeeld van hoe het wel moet. Doorzetten.
Petje af voor je inzet en al behaalde resultaat!

Je hebt het al vaker gehoord, maar ik vind je vooruitgang echt gruwelijk netjes.

:thumbs

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 22:31 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

TV Ned. 3 BNN Dinsdag 15 jan, 21:50 - 22:30 in De Week Van Filemon ! (topic: wanneer gaan grappen over bepaalde doelgroepen te ver als comedian. Ik ving alle lange mensen grappen op uiteraard ;) )

De nieuwe Sem Schilt.

omg beast!

Heb vanochtend de meetlat ff langs de muur gehouden, 2,17M is echt sick bro. Maar hoeveel meet je schlong (no homo) en hoe kom je aan kleren die passen???

Heb vanochtend de meetlat ff langs de muur gehouden, 2,17M is echt sick bro. Maar hoeveel meet je schlong (no homo) en hoe kom je aan kleren die passen???

Sorry man, dames privilege only ;)

Heb een aantal winkels en daarbij merken waarvan ik weet dat ik ze pas. Deze winkel verkoopt bijvoorbeeld lengte 40 broeken die ik pas: http://www.j22-mode.nl/. Sommige truien van de Sting in 3xl pas ik. Pal & Mal polo's 3xl pas ik ook. Schoenmaat 49 heb ik geluk mee, want de meeste merken hebben die maat zoals Timberlands :).

Heb je weleens last van je rug? Zelf ben ik 2mtr en me onderrug is soms ****ed up!
Heb zelf ook schoenmaat 49! Evengoed klote om schoenen te vinden!

Heb je weleens last van je rug? Zelf ben ik 2mtr en me onderrug is soms ****ed up!
Heb zelf ook schoenmaat 49! Evengoed klote om schoenen te vinden!

Nee nooit van mijn rug last gehad. Denk dat als je wat langer dan gemiddeld bent je de kans ook op klachten verminderd wanneer je traint? Alles wordt sterker.

Ik had op mijn 14de wel een knieblessure. Die is weggegaan doordat ik mijn quads en de rest sterker maakte waardoor mijn knie ontlast werd.

UPDATE 14-01-2013, Medic... Dutch Giant down :'(

Vandaag tijdens een mma training kreeg ik een harde lowkick op mij. Ik stapte toen heel raar naar achter waarbij mijn voet scheef op de terecht kwam. Geen idee hoe het volgende gebeurde maar mijn knieschijf ging vervolgens uit de kom...

Er was geen beweging in te krijgen of ik schreeuwde het uit. Ambulance werd gebeld en die hebben met zijn tweeën keihard moeten trekken voordat hij er na 15 sec. weer terug schoot. Wat een hell...

Ben naar het ziekenhuis gegaan en daar is een foto gemaakt. Het geen wat je knieschijf op zijn plek houd, het 'kapsel', is gescheurd. Ik moet nu zes weken gips en dan revalideren...

Op de foto zie je een vierkantje. Dit is een leeg vierkantje... want mijn knieschijf ligt aan de andere kant waar je hem niet kan zien. Zo ver lag hij er dus uit...

Erg verdrietig dit... bodybuilding ging super goed en had lol in het mma, maar dat kan ik voorlopig dik vergeten.

Respect voor de twee ambulance heren. Zij waren zeer snel ter plaatsen en deden hun werk erg goed.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven