dorpsgek1981
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m54
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 26%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TWODAY I GO FITNES EXPO, I FIND MEN LIKE THE GIRAFF)) I SEY HELO MISTERS PLS MEK THE PIKTURS WITH ALEXEY?? )) HE SEY NO MENS)) I SEY KOM HER OR I BIREK YU HED BECUS I IS ARE WEAR THE CLOTHES (red).
bekgrond is are next piroten loteri i mek preparations for tru frends))

Haha lijkt me echt sick als je tegen hem moet vechten, ik kom niet eens bij z'n hoofd met me 1.67![]()
zou een beetje oneerlijk worden
. Wow, net dit topic gelezen. Wat een inspiratie! En wat een mazzel heb jij met 2,17!!! Kan je verzekeren dat ik depressief wordt als ik naast een reus zoals jij staat, er blijft niks meer van me over.
Je progressie is echt super cool om te zien!!
Whoaaaa! Wat een mooi verhaal! Wat heb jij veel meegemaakt! PM me maar als je wil ;-)
Hee man jij bent echt mijn voorbeeld als het om lengte gaat, keep on going!
Mvg Chrisje.
Altijd mooi om te zien als lange mensen zo goed gaan met trainen. Zeker respect hier voor.
Hey lange trainingsmaat! Ik volg je log ook al een tijd maar nog nooit een reactie geplaatst, dus bij deze.
Zwaar respect voor je vooruitgang en veel succes in de toekomst.
We gaan samen verder groeien!![]()
Knap van je dat je wel weer na elke tegenslag door blijft gaan! Ken genoeg personen wat dit totaal niet zouden doen! Succes verder!!
Haha ja weet dat dat profiel nep is, alleen z'n comments en fotos zijn wel amusingHeb je bij dat MMA niet enorm veel last van de spierpijnen na zware workouts? Lijkt me niet ideaal om MMA met BB te combineren
![]()
) springt deze er wel uit qua doorzetttingsvermogen, motivatie en progressie! Kunnen een hoop mensen een voorbeeld aan nemen!
Wat een beer van een vent!

Na een hoop trieste topics te hebben gelezen (schelden,ruzie's, aas bij 60 kg) springt deze er wel uit qua doorzetttingsvermogen, motivatie en progressie! Kunnen een hoop mensen een voorbeeld aan nemen!
Ik hoop voor je dat je snel weer kunt liften en lekkere kniebuigingen maken zoals je zeg! Echt een mooi stukje levensverhaal met flink wat ups & downs. En ik verwacht dat jij ook dit keer weer sterker terugkomt!Wat een beer van een vent!
![]()

je bent famous man
http://www.facebook.com/photo.php?f...61960206.40545.146438115439634&type=1&theater
Momenteel bekijken: 24 gebruiker(s) (2 leden en 22 gasten) dit topic
. Bovenlichaam kan ik wel trainen gelukkig.Yow bro, heb alleen de eerste pag gezien tot nu toe.
Mooi resultaat, als je zo door blijft knallen wordt je echt een epic beer met die lengte!!
[Link niet meer beschikbaar]
Zit eens niet zo op /fit/ scoobzor
[Link niet meer beschikbaar]
. Wel grappig die oude foto's, maar duidelijk tijd voor vernieuwing. Ik was daar rond de 105kg, vandaag 126.5kg.
http://www.reddit.com/r/bodybuilding/comments/18p464/jay_cutler_next_to_72_dutch_guy/
je gaat internationaal man, zag deze op reddit voorbij komen![]()

wat een stakker die alex
Alexey Lesukov
TWODAY I GO FITNES EXPO, I FIND MEN LIKE THE GIRAFF)) I SEY HELO MISTERS PLS MEK THE PIKTURS WITH ALEXEY?? )) HE SEY NO MENS)) I SEY KOM HER OR I BIREK YU HED BECUS I IS ARE WEAR THE CLOTHES (red).
bekgrond is are next piroten loteri i mek preparations for tru frends))
{repost i kneuw)