XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Knap van je dat je wel weer na elke tegenslag door blijft gaan! Ken genoeg personen wat dit totaal niet zouden doen! Succes verder!!

• Topic Starter Topic Starter
Haha lijkt me echt sick als je tegen hem moet vechten, ik kom niet eens bij z'n hoofd met me 1.67 :p

:windup: zou een beetje oneerlijk worden ;).

Wow, net dit topic gelezen. Wat een inspiratie! En wat een mazzel heb jij met 2,17!!! Kan je verzekeren dat ik depressief wordt als ik naast een reus zoals jij staat, er blijft niks meer van me over.

Je progressie is echt super cool om te zien!!

Respect hoor goeie progressie! Ga zo door man!

Whoaaaa! Wat een mooi verhaal! Wat heb jij veel meegemaakt! PM me maar als je wil ;-)

beeeeesttt !!! damnn zo groot

shittt jij moet aan de juice, beast mode

Hee man jij bent echt mijn voorbeeld als het om lengte gaat, keep on going!

Mvg Chrisje.

Altijd mooi om te zien als lange mensen zo goed gaan met trainen. Zeker respect hier voor.

Leuke reacties, bedankt!

Hey lange trainingsmaat! Ik volg je log ook al een tijd maar nog nooit een reactie geplaatst, dus bij deze.
Zwaar respect voor je vooruitgang en veel succes in de toekomst.
We gaan samen verder groeien! ;)

Duurt even, maar wij komen er wel :thumbs: !

Hehe die foto is echt 4 jaar oud ofzo, lang voor mijn operatie xD, wel geinig om weer is te zien. Maar dat is niet zijn echte FB pagina. Dit is zijn echte:

http://www.facebook.com/pages/Alexei-Lesukov/112197712132575

Knap van je dat je wel weer na elke tegenslag door blijft gaan! Ken genoeg personen wat dit totaal niet zouden doen! Succes verder!!

Ja ik blijf doorgaan, maar de eerste week na mijn knie was wel echt heel f*cked in mijn hoofd. Was op mijn top en growing en dan weer naar beneden...

Vandaag afspraak gehad bij mijn orthopeet. Het kapsel is nog opgezet/vocht rondom. Hij gokt nog 4 weken voordat dit volledig hersteld is. Ik train mijn benen wel al, maar dan rustig met isolatie oefeningen. Voordat ik weer kan deadliften en squaten wacht ik tot het kapsel hersteld is.

Laatst bewerkt:
Haha ja weet dat dat profiel nep is, alleen z'n comments en fotos zijn wel amusing ;) Heb je bij dat MMA niet enorm veel last van de spierpijnen na zware workouts? Lijkt me niet ideaal om MMA met BB te combineren ???

Haha ja weet dat dat profiel nep is, alleen z'n comments en fotos zijn wel amusing ;) Heb je bij dat MMA niet enorm veel last van de spierpijnen na zware workouts? Lijkt me niet ideaal om MMA met BB te combineren ???

Nee klopt. Triceps, borst, onderrug en schouders moesten ook hersteld zijn, anders was ik niks waard. Met spierpijn in je borstspieren kan je geen normale stoot geven, als je schouders spierpijn hebben dan ben je veel te snel verzuurt, onderrug begaf het ook toen ik een dag ervoor gedeadlifted had. Ik zat in een schema toen waar ik zaterdag en zondag rust had, dus dan ging ik maandag MMA.

Na een hoop trieste topics te hebben gelezen (schelden,ruzie's, aas bij 60 kg:eek:) springt deze er wel uit qua doorzetttingsvermogen, motivatie en progressie! Kunnen een hoop mensen een voorbeeld aan nemen!

Ik hoop voor je dat je snel weer kunt liften en lekkere kniebuigingen maken zoals je zeg! Echt een mooi stukje levensverhaal met flink wat ups & downs. En ik verwacht dat jij ook dit keer weer sterker terugkomt!;) Wat een beer van een vent!:thumbup:

Erg inspirerend verhaal en mooie progressie!

20kg erbij en je oversized dwayne johnson :D

20kg erbij en je oversized dwayne johnson :D

En dan de WWE in ;)

Na een hoop trieste topics te hebben gelezen (schelden,ruzie's, aas bij 60 kg:eek:) springt deze er wel uit qua doorzetttingsvermogen, motivatie en progressie! Kunnen een hoop mensen een voorbeeld aan nemen!

Ik hoop voor je dat je snel weer kunt liften en lekkere kniebuigingen maken zoals je zeg! Echt een mooi stukje levensverhaal met flink wat ups & downs. En ik verwacht dat jij ook dit keer weer sterker terugkomt!;) Wat een beer van een vent!:thumbup:

Erg inspirerend verhaal en mooie progressie!

:D

je bent famous man :D

http://www.facebook.com/photo.php?f...61960206.40545.146438115439634&type=1&theater

Momenteel bekijken: 24 gebruiker(s) (2 leden en 22 gasten) dit topic

Haha lache. Was niet lid van die pagina, dus had het nooit gespot. Dankje!

Vandaag eerste keer fysio voor de knie. Heb geen pijn meer. Linker knie (ongeval knie) is nog iets dikker/vochtiger dan de rechter. Gebleken is dat als ik er teveel mee doe er meer vocht in komt of het kapsel opgezet raakt (leg curl+extension). Twee oefeningen gekregen van fysio om op een licht gewicht te zien of hij daar ook al dikker van wordt (kijken wat de knie aan kan). Al aardig wat massa op benen verloren maar fysio zei uit zichzelf dat het er naar uit ziet dat het goed komt is over 3 /max 4 weken. Vooral omdat het herstel zo snel bij mij gaat vergeleken met andere mensen die hij had.

Daarna er weer vol tegenaan :D. Bovenlichaam kan ik wel trainen gelukkig.

Laatst bewerkt:
Yow bro, heb alleen de eerste pag gezien tot nu toe.

Mooi resultaat, als je zo door blijft knallen wordt je echt een epic beer met die lengte!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zit eens niet zo op /fit/ scoobzor ;)
[Link niet meer beschikbaar]

Yow bro, heb alleen de eerste pag gezien tot nu toe.

Mooi resultaat, als je zo door blijft knallen wordt je echt een epic beer met die lengte!!

:thumps: , Ali g altijd +1

Zit eens niet zo op /fit/ scoobzor ;)

4chan? haha wth. Thnx voor delen :). Wel grappig die oude foto's, maar duidelijk tijd voor vernieuwing. Ik was daar rond de 105kg, vandaag 126.5kg.

Respect.

wat een stakker die alex

Alexey Lesukov

TWODAY I GO FITNES EXPO, I FIND MEN LIKE THE GIRAFF)) I SEY HELO MISTERS PLS MEK THE PIKTURS WITH ALEXEY?? )) HE SEY NO MENS)) I SEY KOM HER OR I BIREK YU HED BECUS I IS ARE WEAR THE CLOTHES (red).

bekgrond is are next piroten loteri i mek preparations for tru frends))

{repost i kneuw)

wat een stakker die alex

Alexey Lesukov

TWODAY I GO FITNES EXPO, I FIND MEN LIKE THE GIRAFF)) I SEY HELO MISTERS PLS MEK THE PIKTURS WITH ALEXEY?? )) HE SEY NO MENS)) I SEY KOM HER OR I BIREK YU HED BECUS I IS ARE WEAR THE CLOTHES (red).

bekgrond is are next piroten loteri i mek preparations for tru frends))

{repost i kneuw)

Is toch niet z'n echte account?
Mag ik hopen

Terug
Naar boven