FREAKING HUGE
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 11%
ik dacht ook meteen zal die van dbb zijn?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Dus ik kan er even tegen aan! Zie foto:Haha. Ronny lijkt echt maar een klein, dik mannetje zo (no offence)
Je eiwit inname is overigens wel érg hoog. Ik heb ook een tijdje op 400g/dag gezeten en toen waren mn nierwaardes wel aardig verhoogd. Volgens al het wetenschappelijk onderzoek zorgt méér dan 1,8g/kg lichaamsgewicht niet voor extra spiergroei! Zekerheidshalve zou je nog op 2,0g kunnen gaan zitten ofzo, maar je nieren zou ik zuinig op zijn!
Ik woog destijds ook 20kg meer dan nuHij weegt wel een stukje meer dan jij natuurlijk, maar ik ben het met je eens dat 400g wel flink aan de hoge kant is.
En was aan het kuren wat je eiwitsynthese ook verhoogt.Haha. Ronny lijkt echt maar een klein, dik mannetje zo (no offence)
Je eiwit inname is overigens wel érg hoog. Ik heb ook een tijdje op 400g/dag gezeten en toen waren mn nierwaardes wel aardig verhoogd. Volgens al het wetenschappelijk onderzoek zorgt méér dan 1,8g/kg lichaamsgewicht niet voor extra spiergroei! Zekerheidshalve zou je nog op 2,0g kunnen gaan zitten ofzo, maar je nieren zou ik zuinig op zijn!
heb ff heel je log doorgekeken en echt respect wat je tot nu toe hebt bereikt. Ik ben zelf ook 2.02 meter dus weet hoe moeilijk het kan zijn om genoeg eten binnen te krijgen.
.Klein mannetje...die Ronnie Coleman
Oh wait
Maar wat is de pre en post workout die je nu hebt gekocht?![]()
Haha. Ronny lijkt echt maar een klein, dik mannetje zo (no offence)
Ik woog destijds ook 20kg meer dan nuEn was aan het kuren wat je eiwitsynthese ook verhoogt.
Ik zat toen met energie percentages in mn kop, dus mn voeding bestond gewoon voor 30% uit eiwit. Het is beter om in grammen/kg te denken als je het mij vraagt!
Net een pakketje afgehaald, ben benieuwd!
Dadelijk na de training maar een beef op de grill leggen![]()