MuscleMeat

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Morgen als het goed is m'n eerste bestelling plaatsen.

- 4kg kip
- 1 kg kogelbiefstuk (nog even kijken welke)
- 1 eiwitpak

Ik ben benieuwd hoe het gaat smaken!

De afzet zal wel flink gestegen zijn nu je kan leveren?

Ziet er erg nice uit Scoob. Misschien een idee om wat bereidingstips voor de kip op de site te zetten (hoe het beste op te warmen, en nog lekker te kruiden e.d.).

Trouwens niks meer gehoord van de mac?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.303
Heb vandaag de kip geproeft en hij smaakte echt goed! Me broertjes vonden t ook echt lekker en heb ze er af moeten slaan anders had ik niks meer haha :p Zoals arnodsi al zei echt een aanrader!
Ben benieuwd hoe het paardje zal smaken:rolleyes:

:D vet! Iemand hierboven schreef ook dat ze kat er niet van af kon blijven. Everybody loves scoobz0rs muscle meat chicken ;).

binnekort ook zeker maar eens bestellen, dacht dat ik iets van 20€ kwijt ben voor 1 kg kogel biefstuk en aangezien ik 300+gr per dag eet is dat een flink bedrag aan het einde van de maand, bij jou toch weer een stukje goedkoper :)

Haha nice, dat gaat je iets van 600euro per jaar schelen :D! Het doel is dan ook goedkoper te zijn dan de gemiddelde supermarkt, maar met de kwaliteit van de slager. Daarnaast ook producten die voor gemak moeten zorgen omdat wij zo vaak moeten eten zoals de kipblokjes en de ei eiwit pakken. Er komen nog zoveel meer producten aan :D kan zelf niet eens wachten haha.

Morgen als het goed is m'n eerste bestelling plaatsen.

- 4kg kip
- 1 kg kogelbiefstuk (nog even kijken welke)
- 1 eiwitpak

Ik ben benieuwd hoe het gaat smaken!

De afzet zal wel flink gestegen zijn nu je kan leveren?

Cool! Ik zie je bestelling wel voorbij komen komende dagen! :)

Ja zeker gestegen, maar ook de voorraad die je moet hebben stijgt dan niet normaal mee. Vandaar dat we vandaag verhuist zijn met muscle meat. Ik deed het eerst voor mijzelf een half jaar lang, ideaal. Daarna hoorde mensen van mijn gym dit en vroegen of ik wat voor hun mee kon bestellen. Toen regelde ik via de mail een ophaal dag steeds en zo kon iedereen bestellen bij mij wat ze wouden en op die dag ophalen. Iedereen van mijn gym was zo erg tevreden dat ik het samen ben gaan uitbreiden met 2 partners :).

Ziet er erg nice uit Scoob. Misschien een idee om wat bereidingstips voor de kip op de site te zetten (hoe het beste op te warmen, en nog lekker te kruiden e.d.).

Trouwens niks meer gehoord van de mac?

Zeker een goed idee! We doen nu steeds een brief bij elke bestelling. Er moet idd een nieuwe pagina erbij komen met tips en plaatjes op de site. We merken zelf al dat sommige mensen er kunstwerken van maken (@ arnodsi's review :P!!), maar andere hebben letterlijk nog nooit een biefstuk gebakken!

Wordt het nog wat met die Mc reclame of hoor je dat nog later ??

Heb vanochtend dezelfde mail als Ralf (trainingsmaat die ook mee deed met de casting) gekregen:

''
Je bent helaas niet gekozen voor de commercial.
Heel erg bedankt dat je naar de casting bent gegaan en hopelijk tot snel bij een volgende boeking,
''

Als ze niet één van ons twee hebben gekozen is het duidelijk dat we gewoon te lang waren / niet een lang persoon zochten.

Vandaag de muscle meat verhuizing achter de rug. We zitten nu op een grotere locatie. Alle ruimte die we nodig hebben, echt super :). Verheug mij op de verzendingen van maandag.

Vanavond ook de dag 1 training gedaan van het nieuwe schema die ik heb gepost. Mijn vorige schema was 8 herhalingen. Door die anderhalve reps zit ik nu in wezen op 15 herhalingen. Echt een enorme verzuring. Zie er al naar uit hoe ik morgenochtend hoe ik mijn bed uit kruip :).

Laatst bewerkt:
Jongens, ik ben net een proefpersoon geweest! Ik had de eerste bestelling uit België!
Ik kwam thuis en dit stond voor mij deur:

2rz3m1y.jpg

Wat was het?
VLEES! :D
Deze weekk met Olivier iets afgesproken, omdat ik de eerste bestelling uit Belgie zou zijn. Dus ik had een kleine bestelling geplaatst; 3kg kippenblokjes en 1kg paardenbiefstuk.
Aangezien het de eerste bestelling naar België was en ik nog niet weet hoe de kwaliteit/smaak is heb ik geen grote bestelling geplaatst. Ik had zelf wat schrik dat het veel plaats in beslag zou nemen, maar dit valt heel goed mee!

Hier wat foto's:
2vb4nly.jpg

2qi8tn5.jpg

2vjymna.jpg

2weeydl.jpg

2s6avx2.jpg

2my3dr7.jpg

111l277.jpg

1zlcdiw.jpg

(hier is wat light mayo en kippenkruiden bij, maar is ook prima om zo op te eten!)
33pdbeq.jpg

Conclusie: Het is echt een aanrader!

Dat ziet er potverdomme lekker uit jonguh! Zelf gemaakt of je moeder ofzo?
Zal van de week eens op je site kijken scoobzor, door arnodsi nu toch wel nieuwsgierig geworden

oh en iemand hier die de paardensteak al heeft geproefd? Zo ja, hoe is ie vergeleken met de kogelbiefstuk van de koe :p ?

Denk dat je beter een apart topic oid aan kan maken, je log gaat een beetje verloren in de MuscleMeat berichten op deze manier :p

Zal van de week eens op je site kijken scoobzor, door arnodsi nu toch wel nieuwsgierig geworden

oh en iemand hier die de paardensteak al heeft geproefd? Zo ja, hoe is ie vergeleken met de kogelbiefstuk van de koe :p ?
Allemaal zelf gemaakt man. Zijn easy gerechtjes :roflol: in 5-10min klaar

Paardensteak verschilt imo niet zo heel veel met rundvlees. Is wat donkerder, heeft een iets andere smaak en slaagt sneller uit dan ander vlees. Maar textuur ed is imo hetzelfde.
Veel mensen eten het uit principe niet, omdat het een 'edeldier' is.

Denk dat je beter een apart topic oid aan kan maken, je log gaat een beetje verloren in de MuscleMeat berichten op deze manier :p

Weet niet of dat mag aangezien hij dan reclame maakt voor z'n bedrijf? Denk dat ze DBB dan moeten sponsoren?

Maar zeker een goed initiatief , zal er maandag een bestelling plaatsen.

Misschien kan hij beter op zijn site www.musclemeat.nl een forum openen of dat er daar reviews geplaatst kan worden. Dan blijft dit topic 'schoon'.

Laatst bewerkt:
  • #1.310

Paardenkogelbiefstuk is leaner, zoeter van smaak, feller in rode kleur naar wat ik ervaar. Ook bevat het bijvoorbeeld meer ijzer.

Weet niet of dat mag aangezien hij dan reclame maakt voor z'n bedrijf? Denk dat ze DBB dan moeten sponsoren?

Maar zeker een goed initiatief , zal er maandag een bestelling plaatsen.

Ohja inderdaad.. Nja dan hettie pech:o

Misschien kan hij beter op zijn site www.musclemeat.nl een forum openen of dat er daar reviews geplaatst kan worden. Dan blijft dit topic 'schoon'.

Deze log gaat over mijn BB vooruitgang, maar progressie duurt steeds enkele maanden en daardoor kan ik niet veel posten per jaar. Ik plaatst daarom ook af en toe wat ik mee maak wat BB related is en merk positieve reacties hierop :). Nu is Muscle Meat daarbij gekomen, dus ik wil dan ook een update post maken net als mijn supplementenvergelijk site www.bodybase.eu over dat ik hier mee bezig ben.

Dit topic moet idd niet veranderen in het muscle meat review topic, maar omdat het vrij nieuw is nog, vind ik het leuk dat jullie spontaan de reviews plaatsten. Niet alleen omdat dit mij weer extra motiveert, maar ook dat andere zien wat jullie ervan vinden.

Huisregel #1 van DBB is:

Elke vorm van reclame is ongewenst. Links naar andere fitness- of bodybuilding-fora worden ook als reclame beschouwd. Reclame wordt verwijderd, en bij de volgende vormen van reclame worden er ook strafpunten gegeven:

• Reclameboodschappen over een commercieel bedrijf of website.
  • Reclameboodschappen om eigen producten te verkopen of betaalde diensten aan te bieden

Ik ben dan ook van plan morgen DBB te mailen of zij iets in Muscle Meat zien om hiermee iets te doen. Ik ben erg benieuwd naar hun reactie. Ik weet niet of zij op nog een boardsponsor zitten te wachten, wie weet wel, wie weet niet. Als Muscle Meat bewijst beter te kunnen zijn dan de supermarkten voor BB-ers dan lijkt mij het een mooie toevoeging aan dit forum als sponsor. Je hebt dan de supplementen winkels webshop fitness apparatuur/materiaal winkels en een vleesproducten webshop.

Laatst bewerkt:
Denk dat het een mooie aanvulling is op de andere boardsponsoren & webwinkel mogelijkheden die we hebben, zoals je zelf al beschrijft.
Sponsors zijn er nooit genoeg neem ik aan ;).

Ik ga maandag of zo ook maar eens een bestelling plaatsen, ben inmiddels wel benieuwd geworden na al die positieve reviews!

Aa jammer van de reclame man, maar HA hun gemis naar mijn mening ;)

Zeer goede prijzen ik ga zeker een proefpakket bestellen !!

Bij mn slager kost 1 kilo biefstuk (rund) 10 euro en bij jullie 14 euro dus helaas

K*t, was niet thuis voor de bestelling te ontvangen. Wordt dus maandag pas. Aaarggggg!
Hoop niet dat dit ten koste gaat van het vlees aangezien het 36uur gekoeld blijft voor transport.

• #1.317
Bij mn slager kost 1 kilo biefstuk (rund) 10 euro en bij jullie 14 euro dus helaas

Houd er wel rekening mee dat het waarschijnlijk normale biefstuk/rundvlees is en geen kogelbiefstuk. Het blijft inderdaad een mooie prijs voor een slager, dat zie je vrijwel nergens! In de gemiddelde supermarkt is kogelbiefstuk 20euro per kilo. Maar kogelbiefstuk niet ons enige product ;).

K*t, was niet thuis voor de bestelling te ontvangen. Wordt dus maandag pas. Aaarggggg!
Hoop niet dat dit ten koste gaat van het vlees aangezien het 36uur gekoeld blijft voor transport.

Vervelend, mail ons even maandag over hoe het aangekomen is op info@musclemeat.nl.Er is wel een grote kans dat het nog gekoeld is aangezien het zeer dik geisoleerd is. Als je op vrijdag besteld op eigen adres is het wel belangrijk dat je thuis bent. Indien afwezigheid levert postNL in 90% van de gevallen het bij de buren af. Mocht je niet zeker weten op zaterdag thuis te zijn, dan kan je het beste 1 van de 2000 afhaalplekken kiezen (pakjegemak), zodat je het kan afhalen wanneer je wilt. Afhaalpunten zijn bijvoorbeeld supermarkten die 's avonds open zijn, een Primera, Bruna etc.

Zeer goede prijzen ik ga zeker een proefpakket bestellen !!

:thumbs:

Net alles binnengekregen, ben nu de naturel kip aant eten. Ff minuutje in magnetron gedaan, ik merk dat het erg vochtig is en vraag me dus ook af hoeveel gr kip dat er daadwerkelijk in zit..

• #1.319
Net alles binnengekregen, ben nu de naturel kip aant eten. Ff minuutje in magnetron gedaan, ik merk dat het erg vochtig is en vraag me dus ook af hoeveel gr kip dat er daadwerkelijk in zit..

Hey barebald. Bedankt voor je bestelling. Daar hoef je geen zorgen over te maken! Ik zal even uitleggen waarom. Kippenborst bestaat uit 75% vocht. Wanneer men dit bakt verliest het rond de 20% vocht. Bij ons kookproces rond de 12% en hierdoor blijft onze gekookte kip lekker mals zodat je het makkelijk naar binnen kan werken. De voedingswaarde van de kipblokjes is dan ook berekent met dit vochtpercentage verlies, deze staat op de site. Je krijgt dus die voedingswaarde ook binnnen als je 100gr van de gekookte kipblokjes eet en hoef je dus geen zorgen te maken.Het product is bevroren waardoor tussen de blokjes wat ijs komt. Tijdens het ontdooien kan het daardoor wat vochtiger aanvoelen.

Ik stop even met vragen beantwoorden in dit topic. Gelieve mij te PM-en of muscle meat te mailen. Ik wil geen rode kaart. Eerst dbb is spreken :).

Laatst bewerkt:
Vet om dit topic te lezen hoor man en je progressie te zien.
Ik ben zelf ook aan de lange kant, uiteraard naast jou een kleintje ;) maar ik weet hoe lastig het is om wat massa op je frame bij te zetten, dus heel netjes hoe je dat doet man!

Die knieschijf uit de kom (patella luxatie) heb ik ook al een aantal keer gehad en is de reden geweest dat ik geen vechtsporten mee doe.

Vet bedrijfje heb je opgezet trouwens! ga ik zeker eens wat bestellen, gooi ik die gekookte kip in een maaltijd salade en heb ik nog wat te eten in de auto!

Wat zijn je krachtstats en je doelen (heb ik vast gemist maar heb niet het hele topic doorgelezen ;)).

Terug
Naar boven