madusa40
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb vandaag de kip geproeft en hij smaakte echt goed! Me broertjes vonden t ook echt lekker en heb ze er af moeten slaan anders had ik niks meer hahaZoals arnodsi al zei echt een aanrader!
Ben benieuwd hoe het paardje zal smaken![]()
vet! Iemand hierboven schreef ook dat ze kat er niet van af kon blijven. Everybody loves scoobz0rs muscle meat chicken
.binnekort ook zeker maar eens bestellen, dacht dat ik iets van 20€ kwijt ben voor 1 kg kogel biefstuk en aangezien ik 300+gr per dag eet is dat een flink bedrag aan het einde van de maand, bij jou toch weer een stukje goedkoper![]()
! Het doel is dan ook goedkoper te zijn dan de gemiddelde supermarkt, maar met de kwaliteit van de slager. Daarnaast ook producten die voor gemak moeten zorgen omdat wij zo vaak moeten eten zoals de kipblokjes en de ei eiwit pakken. Er komen nog zoveel meer producten aan
kan zelf niet eens wachten haha.Morgen als het goed is m'n eerste bestelling plaatsen.
- 4kg kip
- 1 kg kogelbiefstuk (nog even kijken welke)
- 1 eiwitpak
Ik ben benieuwd hoe het gaat smaken!
De afzet zal wel flink gestegen zijn nu je kan leveren?

.Ziet er erg nice uit Scoob. Misschien een idee om wat bereidingstips voor de kip op de site te zetten (hoe het beste op te warmen, en nog lekker te kruiden e.d.).
Trouwens niks meer gehoord van de mac?
!!), maar andere hebben letterlijk nog nooit een biefstuk gebakken!Wordt het nog wat met die Mc reclame of hoor je dat nog later ??
. Verheug mij op de verzendingen van maandag.
.Jongens, ik ben net een proefpersoon geweest! Ik had de eerste bestelling uit België!
Ik kwam thuis en dit stond voor mij deur:
![]()
Wat was het?
VLEES!
Deze weekk met Olivier iets afgesproken, omdat ik de eerste bestelling uit Belgie zou zijn. Dus ik had een kleine bestelling geplaatst; 3kg kippenblokjes en 1kg paardenbiefstuk.
Aangezien het de eerste bestelling naar België was en ik nog niet weet hoe de kwaliteit/smaak is heb ik geen grote bestelling geplaatst. Ik had zelf wat schrik dat het veel plaats in beslag zou nemen, maar dit valt heel goed mee!
Hier wat foto's:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(hier is wat light mayo en kippenkruiden bij, maar is ook prima om zo op te eten!)
![]()
Conclusie: Het is echt een aanrader!
?Allemaal zelf gemaakt man. Zijn easy gerechtjesDat ziet er potverdomme lekker uit jonguh! Zelf gemaakt of je moeder ofzo?
Zal van de week eens op je site kijken scoobzor, door arnodsi nu toch wel nieuwsgierig geworden
oh en iemand hier die de paardensteak al heeft geproefd? Zo ja, hoe is ie vergeleken met de kogelbiefstuk van de koe?
in 5-10min klaarDenk dat je beter een apart topic oid aan kan maken, je log gaat een beetje verloren in de MuscleMeat berichten op deze manier![]()
Weet niet of dat mag aangezien hij dan reclame maakt voor z'n bedrijf? Denk dat ze DBB dan moeten sponsoren?
Maar zeker een goed initiatief , zal er maandag een bestelling plaatsen.

Dat ziet er potverdomme lekker uit jonguh! Zelf gemaakt of je moeder ofzo?
Zal van de week eens op je site kijken scoobzor, door arnodsi nu toch wel nieuwsgierig geworden
oh en iemand hier die de paardensteak al heeft geproefd? Zo ja, hoe is ie vergeleken met de kogelbiefstuk van de koe?
Denk dat je beter een apart topic oid aan kan maken, je log gaat een beetje verloren in de MuscleMeat berichten op deze manier![]()
Weet niet of dat mag aangezien hij dan reclame maakt voor z'n bedrijf? Denk dat ze DBB dan moeten sponsoren?
Maar zeker een goed initiatief , zal er maandag een bestelling plaatsen.
Misschien kan hij beter op zijn site www.musclemeat.nl een forum openen of dat er daar reviews geplaatst kan worden. Dan blijft dit topic 'schoon'.
. Nu is Muscle Meat daarbij gekomen, dus ik wil dan ook een update post maken net als mijn supplementenvergelijk site www.bodybase.eu over dat ik hier mee bezig ben.Bij mn slager kost 1 kilo biefstuk (rund) 10 euro en bij jullie 14 euro dus helaas
.K*t, was niet thuis voor de bestelling te ontvangen. Wordt dus maandag pas. Aaarggggg!
Hoop niet dat dit ten koste gaat van het vlees aangezien het 36uur gekoeld blijft voor transport.
Zeer goede prijzen ik ga zeker een proefpakket bestellen !!
Net alles binnengekregen, ben nu de naturel kip aant eten. Ff minuutje in magnetron gedaan, ik merk dat het erg vochtig is en vraag me dus ook af hoeveel gr kip dat er daadwerkelijk in zit..
.
maar ik weet hoe lastig het is om wat massa op je frame bij te zetten, dus heel netjes hoe je dat doet man!
).