- Waardering
- 884
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Er komen vast nog genoeg andere dingen.
We hebben nu twee varianten. Naturel en licht gezout. Voor de mensen die droog aan het trainen zijn bijvoorbeeld zullen naturel kiezen. Voor de mensen waar zout niet uit maakt is er dus licht gezout wat de kip wat extra smaak geeft.
De kip is absoluut niet droog. De kip gaat door een kookproces die wij thuis niet kunnen nabootsen. Hierdoor blijft de malsheid erin en de kip smaak ook. Daardoor is het 100% goed te eten zonder er iets op te doen. Zelf gooi ik het door mijn rijst of pasta. Of als ik het lost eet gooi ik er zoutloze kruiden overheen.
We zitten eraan te denken om als extra optie erbij te stoppen dat je verschillende kruiden kan kiezen. Dit zou betekenen dat je een klein bedrag betaald om zakjes kruiden bij elk pakje kip te hebben.
Wou inderdaad de naturel kopen. Kruiden lijkt me wel een goed idee ja, altijd handig. Deze week maar eens bestellen dan, ben benieuwd
.

tevreden klanten, daar gaan wij voor!

vervolgens zei de site dat de bestelling was ontvangen en kreeg ik ook een via de mail een bevestiging van mijn order.. Alleen hierin staat dat ik 1kg paard en 1kg kip heb besteld terwijl dit 2kg van beide moet zijn
. Ben wel benieuwd zal ook een review posten binnenkort
.