Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.281
Ja dat ben ik, Oh oke had de email op me telefoon bekeken en zag t niet staan:o. Ben wel benieuwd zal ook een review posten binnenkort :meal:.
Je bent echt een beest met je 2.17 haha

:thumbs: , je bestelling is ingepakt en onderweg! Laat maar van je horen, altijd leuk.

Olivier, mede gymrat ;), zeer goede progressie geboekt door de jaren heen!
Tevens altijd zeer tevreden met het vlees van Muscle Meat. Ga zo door!

• #1.283
Olivier, mede gymrat ;), zeer goede progressie geboekt door de jaren heen!
Tevens altijd zeer tevreden met het vlees van Muscle Meat. Ga zo door!

Haha thnx man. Even heel stom.. kan geen gezicht plaatsen bij je nickname! Geef is wat hints of spreek me even aan 1 van de komende dagen!

• #1.284
Welkom bij de club :D

Nu heb je toegang tot al mijn braaksels in de elite sectie.

Danku ;)! Zag al wat interessante topics.

Eetschema:
Ik werd te dik met 5800kcal, zat op 128,5kg. Ga nu op 5000kcal. Deel van de carbs is omgeruild naar eiwitten. Toch grappig dat eindelijk ik pas na 43,5 kilo aan te komen pas een vetlaagje kreeg xD. Episch frame opvullen @ pfffff. Meestal 7 maaltijden en per maaltijd 60gr eiwit. Soms haal ik het niet en daardoor 6 maaltijden. Vrijwel alle eiwitten (behalve hele eieren) uit Muscle Meat producten.

Training
Techniek: na elke hele herhaling meteen een halve er achteraan. Doe 3 sets van 10 herhalingen. (1 herhaling is dus met die half erbij). 4 trainingen per week maximaal.

DAG1
-Borst
Decline bench ress
machine chect press
incline flying motion
-Rug
Machine high-row
One arm pulldown
Cable machine rowing
Pullover

Dag 2
-Benen
Squat
Leg press (one leg)
Leg curl liggend
Leg curl staand
-Kuiten
Leg press machine kuiten
zittende kuitmachine

Dag 3
-Schouders
One arm side raises
Front dumbbell raise
Barbell upright rowing
-Triceps
Pushdown
French press
Overhead rope ulldown
-Biceps
Decline dumbbell curl
Barbell preacher curl
Cable curl

Mij plan voor nu is dit 1-2 maanden te doen. Als ik merk niet meer vooruit te gaan (max 2 maanden) wissel ik weer van schema. Aan het einde wil ik dan foto's maken en plaatsen hier. Ik hoop een stuk verder te zijn dan mijn laatste 125kg mijpijl foto update.

Laatst bewerkt:
Zojuist mijn eerste 4 kilo vlees en ei-eiwit binnen gekregen.
Alles nog diep gevroren en goed ingepakt. Kwaliteit was top.

Was al een tijdje op zoek naar kwalitatief goed en goedkoop vlees en dit is ideaal.

Bedankt voor de service.

Net 9KG naturel kip besteld, ben benieuwd. Hoe zit het trouwens met de verzendtijd, zie nergens iets staan over volgende dag verstuurd oid.

Net 9KG naturel kip besteld, ben benieuwd. Hoe zit het trouwens met de verzendtijd, zie nergens iets staan over volgende dag verstuurd oid.
"Over het bestelproces"
"Voor 15:00 besteld is morgen in huis! Op zondagen en maandagen wordt niet geleverd."

Danku ;)! Zag al wat interessante topics.

Gister avond bij [Link niet meer beschikbaar] geweest weer, die mijn voeding en trainschema steeds wijzigen.

Eetschema:
Ik werd te dik met 5800kcal, zat op 128,5kg. Ga nu op 5000kcal. Deel van de carbs is omgeruild naar eiwitten. Toch grappig dat eindelijk ik pas na 43,5 kilo aan te komen pas een vetlaagje kreeg xD. Episch frame opvullen @ pfffff. Meestal 7 maaltijden en per maaltijd 60gr eiwit. Soms haal ik het niet en daardoor 6 maaltijden. Vrijwel alle eiwitten (behalve hele eieren) uit Muscle Meat producten.

Training
Techniek: na elke hele herhaling meteen een halve er achteraan. Doe 3 sets van 10 herhalingen. (1 herhaling is dus met die half erbij). 4 trainingen per week maximaal.

DAG1
-Borst
Decline bench ress
machine chect press
incline flying motion
-Rug
Machine high-row
One arm pulldown
Cable machine rowing
Pullover

Dag 2
-Benen
Squat
Leg press (one leg)
Leg curl liggend
Leg curl staand
-Kuiten
Leg press machine kuiten
zittende kuitmachine

Dag 3
-Schouders
One arm side raises
Front dumbbell raise
Barbell upright rowing
-Triceps
Pushdown
French press
Overhead rope ulldown
-Biceps
Decline dumbbell curl
Barbell preacher curl
Cable curl

Mij plan voor nu is dit 1-2 maanden te doen. Als ik merk niet meer vooruit te gaan (max 2 maanden) wissel ik weer van schema. Aan het einde wil ik dan foto's maken en plaatsen hier. Ik hoop een stuk verder te zijn dan mijn laatste 125kg mijpijl foto update.

Geen deadlifts erbij of rackpulls? Zou je bij rug of op je benen-dag kunnen doen. Helpt je sterker te worden en zorgt voor dikkere spieren op je frame. ;)

• #1.290
Geen deadlifts erbij of rackpulls? Zou je bij rug of op je benen-dag kunnen doen. Helpt je sterker te worden en zorgt voor dikkere spieren op je frame. ;)

Ja is ook zeker zo. Samen met Ralf vorige week nog een PR deadliften gezet. Deadliften zat in onze vorige 3 schemas. Deze niet. Het idee van rhinogym is elke keer je lichaam andere shocks te geven door niet alleen de oefeningen te veranderen maar ook de techniek (supersets, dropsets, 40herhalingen pyramide, hele + halve roms en nog veel meer).

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 21:01 ----------

Zojuist mijn eerste 4 kilo vlees en ei-eiwit binnen gekregen.
Alles nog diep gevroren en goed ingepakt. Kwaliteit was top.

Was al een tijdje op zoek naar kwalitatief goed en goedkoop vlees en dit is ideaal.

Bedankt voor de service.

Sweet! Eetse :D

Ik zag het net verschijnen op mijn scherm, nice bestelling! Voor 15:00 morgen in huis inderdaad :). Op zondag en maandag wordt niet geleverd.

Net eens een bestelling gedaan, ben erg benieuwd!
Site is lekker duidelijk. Thumbs up!

Ziet er goed uit

Bedank Rein maar voor zn mailtje over de verhuizing van me:D

• #1.293
Jongens, ik ben net een proefpersoon geweest! Ik had de eerste bestelling uit België!
Ik kwam thuis en dit stond voor mij deur:

2rz3m1y.jpg

Wat was het?
VLEES! :D
Deze weekk met Olivier iets afgesproken, omdat ik de eerste bestelling uit Belgie zou zijn. Dus ik had een kleine bestelling geplaatst; 3kg kippenblokjes en 1kg paardenbiefstuk.
Aangezien het de eerste bestelling naar België was en ik nog niet weet hoe de kwaliteit/smaak is heb ik geen grote bestelling geplaatst. Ik had zelf wat schrik dat het veel plaats in beslag zou nemen, maar dit valt heel goed mee!

Hier wat foto's:
2vb4nly.jpg

2qi8tn5.jpg

2vjymna.jpg

2weeydl.jpg

2s6avx2.jpg

2my3dr7.jpg

111l277.jpg

1zlcdiw.jpg

(hier is wat light mayo en kippenkruiden bij, maar is ook prima om zo op te eten!)
33pdbeq.jpg

Conclusie: Het is echt een aanrader!

Laatst bewerkt:
Het bevestigen van het afhaalpunt werkt niet in zowel chrome als firefox. I wantz m 4 kg kip!

• #1.297
Haha nice foto's Arnodsi! Thnx voor review, Eetse :).

Het bevestigen van het afhaalpunt werkt niet in zowel chrome als firefox. I wantz m 4 kg kip!

''Indien u kiest voor het afhalen van het pakket bij een postpunt dicht bij u in de buurt, klikt u op de knop rechts om een postpunt op te zoeken. Vul vervolgens het adres van dit postpunt in in onderstaand formulier.''

PostNL heeft een bevestigingsknop, maar dit is nog niet geïntegreerd met onze site, omdat zij simpelweg deze mogelijkheid nog niet bieden. Je moet het adres dus even over kopieren/typen!

Laatst bewerkt:
Heb vandaag de kip geproeft en hij smaakte echt goed! Me broertjes vonden t ook echt lekker en heb ze er af moeten slaan anders had ik niks meer haha :p Zoals arnodsi al zei echt een aanrader!
Ben benieuwd hoe het paardje zal smaken:rolleyes:

binnekort ook zeker maar eens bestellen, dacht dat ik iets van 20€ kwijt ben voor 1 kg kogel biefstuk en aangezien ik 300+gr per dag eet is dat een flink bedrag aan het einde van de maand, bij jou toch weer een stukje goedkoper :)

Wordt het nog wat met die Mc reclame of hoor je dat nog later ??

Terug
Naar boven