XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

En daarom heb ik geen facebook meer :p

Ik negeer iedereen op fb die ik niet ken. Anders is het een fulltime job. Als je reageert is het altijd hetzelfde. Hoe lang je bent, of mijn voeten ook zo groot zijn, zijn mijn ouders lang, of ik het leuk vind kleine mensen op te tillen (macrophilia), of ze mij kunnen ontmoeten, of we zullen webcammen.

Als je ze negeert blijven ze het een aantal maanden proberen. Elke dag ''hi'', ''hello'' ''you there''? Na 1 week zou je het toch wel moeten snappen.

Het boeit me verder ook niks hoor :P voor mij is het standaard geworden. Maar kan mij voorstellen dat het fascinerend nog is voor andere haha. Vandaar dat ik dacht dat Sniezel geen grapje maakte.

Zitten daar dan ook lekkere wijven tussen?

Ik was al lang een webcamhoer als ik jou was geweest. brb 10k/a day status.

srs.

Kan me wel voorstellen dat Scoobzor die opmerkingen via Facebook zat is. Vooral in het buitenland ben je al gauw een wandelende kermisattractie. Soms is het wel grappig, maar als je je dag niet hebt is het gewoon vervelend. Wat mij vooral opvalt is dat mensen soms niet willen geloven als je je lengte zegt als zij vragen hoe lang je bent. Meer dan 2m is toch een kritische grens. Ik heb een tijd in Canada gewoond. Veel mensen rekenen daar nog in feet. Die blikken die je soms krijgt als je je lengte zegt ("about 7 feet") zijn fantastisch. Vooral als mensen oprecht willen weten hoe lang je bent. :D

En natuurlijk krijg je ook altijd die obligate vraag of je basketbal speelt. Hoeveel mensen het wel niet zonde vinden dat je dat niet speelt, want "je kunt daar zo rijk mee worden". "Kijk maar naar die ene chinees." Soms zie je duidelijk een blik van afgunst / jaloezie. Stelletje losers... In ieder geval is voor mij basketbal geen optie: ik ben niet snel en ik heb geen balgevoel. Ik kan alleen maar een beetje dom beuken, daarin heel diep gaan en ik vind dat nog leuk ook :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.509
Nee ik heb hele kleine voeten:p

Shit je hebt me door :D

xD

Zitten daar dan ook lekkere wijven tussen?

Af en toe :titty:

Ik was al lang een webcamhoer als ik jou was geweest. brb 10k/a day status.

srs.

Ik spendeer mijn tijd liever aan Muscle Meat :D.

Kan me wel voorstellen dat Scoobzor die opmerkingen via Facebook zat is. Vooral in het buitenland ben je al gauw een wandelende kermisattractie. Soms is het wel grappig, maar als je je dag niet hebt is het gewoon vervelend. Wat mij vooral opvalt is dat mensen soms niet willen geloven als je je lengte zegt als zij vragen hoe lang je bent. Meer dan 2m is toch een kritische grens. Ik heb een tijd in Canada gewoond. Veel mensen rekenen daar nog in feet. Die blikken die je soms krijgt als je je lengte zegt ("about 7 feet") zijn fantastisch. Vooral als mensen oprecht willen weten hoe lang je bent. :D

En natuurlijk krijg je ook altijd die obligate vraag of je basketbal speelt. Hoeveel mensen het wel niet zonde vinden dat je dat niet speelt, want "je kunt daar zo rijk mee worden". "Kijk maar naar die ene chinees." Soms zie je duidelijk een blik van afgunst / jaloezie. Stelletje losers... In ieder geval is voor mij basketbal geen optie: ik ben niet snel en ik heb geen balgevoel. Ik kan alleen maar een beetje dom beuken, daarin heel diep gaan en ik vind dat nog leuk ook :)

Nice! Iemand van 2.11m op het forum die lift :). Alles wat je zegt klopt wel. Echt ''zat'' ben ik het nooit. In de puberteit werd ik er wel gek van en zei ik soms letterlijk ''wat kijk je nou'' (17 jaar). Heeft totaal geen nut, je kan de wereld niet opvoeden en ik ben het over de jaren heen als iets positiefs gaan zien.

Het klopt wat je zegt, als je moe bent kan je weinig hebben (wel heel zeldzaam hoor). Dat zeg ik dan ook tegen de mensen die mij op dat moment aanspreken en die respecteren dit ook, vervolgens loop ik door. Tegenwoordig hoor ik 90% niet eens meer. Als ik met een vriend in de stad ben zegt hij wel is ''hoorde niet wat ze zeiden'', ik: ''huh wat?''. Het valt mij gewoon niet meer op xD. Het is zo standaard geworden dat waar ik loopt er gekeken naar of gepraat over je wordt. In 99% van de gevallen is dat dan ook positief zoals jij zelf al zegt. Misschien is dat ook wel aan dit topic te zien. Ik had nooit gedacht na de eerste update door te gaan met loggen, maar door de positieve reacties ben ik dat wel gaan doen.

Vroeger was het wel anders als je naar het verhaal van http://nl.wikipedia.org/wiki/Rigardus_Rijnhout kijkt. Die man is zijn hele leven gepest door zijn lengte. Ik wil met dit hele bovenste stuk ook niet zeggen dat ik zielig, of super ''cool'' ben. Dit is hoe ik het eenmaal beleef, een heel klein kijkje vanuit mijn ogen in :). Het is echt NIET dat ik een kapsones heb gekregen en als dat wel zo is mag/MOET je mij er zeker op wijzen :D.

KOEFNOEN

Even heel iets anders :D. Ik had een casting opdracht voor koefnoen en ben vanmiddag gebeld dat ik gekozen ben! De opname is morgen middag. Ik moet met mijn motor komen aanrijden, als ik wil afstappen begint iemand wijs tegen mij te doen dat het zijn motor is, wat vervolgens (lijkt mij) wel grappig kan worden als ik afstap ;). We zullen zien! Zal proberen wat foto's van de opname te maken maar kan niks beloven. De uitzending is 31 Augustus pas.

Laatst bewerkt:
Is die "iemand" toevallig Roel van Velzen?
Want dan is het helemaal cool.

• #1.511
UPDATE 12-7-2013 Koefnoen

Vandaag was de opname van Koefnoen voor de nieuwe afleveringen die starten op 31-08-2013 :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De sketch gaat over een jongen (Owen Schumacher) die heel stoer doet op Facebook. Hij maakt van alles foto's om stoer te lijken maar dat is hij niet. Mijn motor staat geparkeerd voor zijn huis en hij gaat erop zitten. Maakt 'stoer' foto's van zichzelf erop. Vervolgens kom ik aanlopen en wordt boos, want je gaat niet op de Dutch Giant motor zitten zomaar natuurlijk... Later rij ik weg :).

20130712_133342_zps6e929cdc.jpg

20130712_135412_zps18240a21.jpg

foto1_zps7cf77c52.jpg

Gruwelijk!

Hoe zijn die gasten nou in het echt?

Vet man!

Heb je beetje acteerskills? Zien we je straks dagelijks op tv.

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 15:56 ----------

Kom je overigens in je muscle meat shirt op tv?

Gaaf man. Een echt celeb hier op DBB. Mag ik je handtekening. :D

Nice!

Hahahaha bazen fotos!!!!

Srs klasse als je met je shirt op tv komt.

• #1.518
Gruwelijk!

Hoe zijn die gasten nou in het echt?

Heel normaal en relaxed. Was geen stress bijvoorbeeld op de set. Best wel een goede acteur. Als ze iets ter plekken verzonnen pakte hij dat met emoties en bewegingen zo op.

Vet man!

Heb je beetje acteerskills? Zien we je straks dagelijks op tv.

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 15:56 ----------

Kom je overigens in je muscle meat shirt op tv?

Srs klasse als je met je shirt op tv komt.

Heb een aantal basic acteerlessen gevolgd. Ben niet super slecht al zeg ik het xD.

Jup :D. Trok hem sneaky aan. Kijken of iemand er wat van zei. Niemand zei wat --> win win :D!

Gaaf man. Een echt celeb hier op DBB. Mag ik je handtekening. :D

Tuurlijk mag jij dat Ron501, op je borstspieren ;)?

:thumbs:

Haha lachen, dacht gelijk je moet een shirt van Muscle Meat aandoen maar dat had je dus ook :D.

Terug
Naar boven