- Waardering
- 450
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

om alle bewijzen die jou aan Scoobz0r linken te verwijderen? Ben jij die Italiaan maar ben je undercover?

Ik negeer iedereen op fb die ik niet ken. Anders is het een fulltime job. Als je reageert is het altijd hetzelfde. Hoe lang je bent, of mijn voeten ook zo groot zijn, zijn mijn ouders lang, of ik het leuk vind kleine mensen op te tillen (macrophilia), of ze mij kunnen ontmoeten, of we zullen webcammen.
Als je ze negeert blijven ze het een aantal maanden proberen. Elke dag ''hi'', ''hello'' ''you there''? Na 1 week zou je het toch wel moeten snappen.
Het boeit me verder ook niks hoorvoor mij is het standaard geworden. Maar kan mij voorstellen dat het fascinerend nog is voor andere haha. Vandaar dat ik dacht dat Sniezel geen grapje maakte.
Ik was al lang een webcamhoer als ik jou was geweest. brb 10k/a day status.
srs.

Ik was al lang een webcamhoer als ik jou was geweest. brb 10k/a day status.
srs.
.Kan me wel voorstellen dat Scoobzor die opmerkingen via Facebook zat is. Vooral in het buitenland ben je al gauw een wandelende kermisattractie. Soms is het wel grappig, maar als je je dag niet hebt is het gewoon vervelend. Wat mij vooral opvalt is dat mensen soms niet willen geloven als je je lengte zegt als zij vragen hoe lang je bent. Meer dan 2m is toch een kritische grens. Ik heb een tijd in Canada gewoond. Veel mensen rekenen daar nog in feet. Die blikken die je soms krijgt als je je lengte zegt ("about 7 feet") zijn fantastisch. Vooral als mensen oprecht willen weten hoe lang je bent.
En natuurlijk krijg je ook altijd die obligate vraag of je basketbal speelt. Hoeveel mensen het wel niet zonde vinden dat je dat niet speelt, want "je kunt daar zo rijk mee worden". "Kijk maar naar die ene chinees." Soms zie je duidelijk een blik van afgunst / jaloezie. Stelletje losers... In ieder geval is voor mij basketbal geen optie: ik ben niet snel en ik heb geen balgevoel. Ik kan alleen maar een beetje dom beuken, daarin heel diep gaan en ik vind dat nog leuk ook![]()
. Alles wat je zegt klopt wel. Echt ''zat'' ben ik het nooit. In de puberteit werd ik er wel gek van en zei ik soms letterlijk ''wat kijk je nou'' (17 jaar). Heeft totaal geen nut, je kan de wereld niet opvoeden en ik ben het over de jaren heen als iets positiefs gaan zien.
. Het is echt NIET dat ik een kapsones heb gekregen en als dat wel zo is mag/MOET je mij er zeker op wijzen
.
. Ik had een casting opdracht voor koefnoen en ben vanmiddag gebeld dat ik gekozen ben! De opname is morgen middag. Ik moet met mijn motor komen aanrijden, als ik wil afstappen begint iemand wijs tegen mij te doen dat het zijn motor is, wat vervolgens (lijkt mij) wel grappig kan worden als ik afstap
. We zullen zien! Zal proberen wat foto's van de opname te maken maar kan niks beloven. De uitzending is 31 Augustus pas.
.Vet man!
Heb je beetje acteerskills? Zien we je straks dagelijks op tv.
---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 15:56 ----------
Kom je overigens in je muscle meat shirt op tv?
. Trok hem sneaky aan. Kijken of iemand er wat van zei. Niemand zei wat --> win win
!Gaaf man. Een echt celeb hier op DBB. Mag ik je handtekening.![]()
?Nee natuurlijk niet. Op een Muscle Meat tanktop, maatje XL.......Tuurlijk mag jij dat Ron501, op je borstspieren? .......