AndroidHealthClinic

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Leuke meet volgend jaar ben ik er ook!

Hahaha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wauw Scoob, enorm veel respect voor je resultaten hoor. Ziet er echt geweldig uit!
Qua looks doe je me een beetje aan Tommy de Bruyn (in de video die beer die in dat karretje wordt gereden) denken. Die is ook lang, 2 meter en heeeeeel erg breed. Ik geloof een kilo of 150 dus nog wel effe bij trainen Scoob ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=VYANRurjg8o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.523
Nee natuurlijk niet. Op een Muscle Meat tanktop, maatje XL. :D

Hehe true true...

Haha lachen, dacht gelijk je moet een shirt van Muscle Meat aandoen maar dat had je dus ook :D.

:D

Leuke meet volgend jaar ben ik er ook!

Hahaha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja zeker komen! Kan geen negatief puntje van die dag bedenken :).

Wauw Scoob, enorm veel respect voor je resultaten hoor. Ziet er echt geweldig uit!
Qua looks doe je me een beetje aan Tommy de Bruyn (in de video die beer die in dat karretje wordt gereden) denken. Die is ook lang, 2 meter en heeeeeel erg breed. Ik geloof een kilo of 150 dus nog wel effe bij trainen Scoob ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=VYANRurjg8o

Hehe nice share :) Zeker een beest.

(bolt) Dat sowieso! Blijf doorgaan en groeien hier (breedte dan :-#).

Klopt het dat muscle meat eruit ligt?

• #1.527
Hier nog een video van Tommy. Meervoudig kampioen, en hij is ook een gewaardeerd lid hier. Zijn die highlandgames niks voor jou Scoob? ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=tmPdpWyblk8

Nee niks voor mij, andere tak van de sport ;).

Klopt het dat muscle meat eruit ligt?

Doet het bij mij ook niet
I want my meat goddammit! :p

Goddamnit indeed... derde keer in twee maanden. Dat doet het hem wel... andere provider. Ik zit er bovenop, zo snel mogelijk weer online. Donderdag ochtend, maximaal vrijdag ochtend staat de naturel kip er weer op! Door de grote vraag is het toevoerproces verbeterd en het zal niet snel meer op ''tijdelijk uitverkocht'' staan.

Laatst bewerkt:
Goddamnit indeed... derde keer in twee maanden. Dat doet het hem wel... andere provider. Ik zit er bovenop, zo snel mogelijk weer online. Donderdag ochtend, maximaal vrijdag ochtend staat de naturel kip er weer op! Het toevoerproces is verbeterd en het zal niet snel meer op ''tijdelijk uitverkocht staan''.

Hij doet het weer :) maar krijg net te horen dat ik tot na de vakantie moet wachten omdat de vriezer schoogemaakt moet worden, dus nog even wachten :o

Wat een gruwelijke foto is dit!

deed me hieraan denken

xUfsGwo0Kqqj35s81xoQT0qzo1_500.jpg

Length of peace.

lol lloydatoni, mooie foto

Re: 2.17meter 2 jaar trainen

Nee niks voor mij, andere tak van de sport ;).

Goddamnit indeed... derde keer in twee maanden. Dat doet het hem wel... andere provider. Ik zit er bovenop, zo snel mogelijk weer online. Donderdag ochtend, maximaal vrijdag ochtend staat de naturel kip er weer op! Door de grote vraag is het toevoerproces verbeterd en het zal niet snel meer op ''tijdelijk uitverkocht'' staan.

Naar strato overstappen heel stabiel heb daar jaren een server gehad met web hosting snel en betrouwbaar en niet te duur.

Vandaag bestelling binnengekregen en meteen een biefstuk binnengewerkt.

2 kilo paardenbiefstuk
2 kilo rundsbiefstuk
2 kilo kip met zout
2 ei wit
1 ei geel

Welke hosting partij zit je?

• #1.537
Wat een gruwelijke foto is dit!

Hij doet het weer :) maar krijg net te horen dat ik tot na de vakantie moet wachten omdat de vriezer schoogemaakt moet worden, dus nog even wachten :o

Dat is 1 grote vriezer dan :D. Ik zie het wel tegemoet komen. Je had al een keer besteld geloof ik? Dus dat word jouw tweede, leuk!

Hahaha ik ken die foto, maar had zelf de vergelijking nog gelegd, nice!

:cool:

:D stiekem wat groeihormoon zodat wij ook wat beter groeien ;) Haha nee, 100% natty.

Vandaag bestelling binnengekregen en meteen een biefstuk binnengewerkt.

2 kilo paardenbiefstuk
2 kilo rundsbiefstuk
2 kilo kip met zout
2 ei wit
1 ei geel

:cool: Nice! Laat maar weten hoe het was. Je kan ook altijd een review schrijven, dat waarderen wij zeer. Hier, of op http://musclemeat.nl/index.php?route=product/testimonial

Welke hosting partij zit je?

Deziweb

De Gekookte kipblokjes Naturel zijn weer in een hele grote hoeveelheid beschikbaar :meal:! Toevoer is ook verbeterd wegens de grote vraag. :eating:

Laatst bewerkt:
Merkt iemand al progressie in lichaamsgewicht?

Terug
Naar boven