XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.541
UPDATE 19-7-2013 3x3x3 Trainschema

Ik switch nu elke 4-6 weken van trainschema om gewenning te voorkomen van mijn lichaam. Elke keer andere shocks. Vorig schema dat ik heb gepost was anderhalvjes, veel reps, minder gewicht, extreme verzuring.

Ditmaal het tegenovergestelde, weinig reps, zwaar:

Techniek
Warm goed op!! Neem een zwaar gewicht. 3 reps 10 tellen rust, 3 reps 15 tellen rust en de laatste drie reps. Dit is 1 set. Maak drie sets per oefening. Max vier trainingen per week.

Dag 1
Rug
T-bar rowing
Cable machine rowing
Pull down (front)
Rhino pull

Borst
Incline dumbell press
Decline bench press
Cable flying motion
Pec-deck

Dag 2
Schouders
Front press
Dumbell press
Cable cross (hoog)
Side raises

Biceps
Barbell curl
Dumbell curl
Preacher curl

Triceps
Push down
Tricep extention (dumbell)
Kick back's (Machine)

Dag 3
Benen
squat
Leg press
Leg extention

Leg curl staand
Leg curl liggend

Kuiten
Zittende kuitmachine
Leg press kuiten

Ik heb gister dag 1 voor het eerst gedaan . Je houdt vrij veel energie over aan het eind vergeleken met de anderhalvjes. Waarschijnlijk omdat daar ook conditie bij kwam kijken en dit easy is qua uithouden. Ik vroeg mij dan ook af aan het eind van de training of ik alles wel ''gesloopt'' had. Nou... vandaag wakker geworden en dat ben ik wel!

Laatst bewerkt:
Momenteel enkel de paardenbiefstuk gegeten en is zalig lekker... morgen ga ik eens de kip proberen en mogelijk ook eiwit en geel.

Ik ken Olivier nog wel omdat ik bij dezelfde sportschool heb getraind. Inderdaad een boom en boomlange kerel!
Hij trainde hard en kreeg ook de nodige ondersteuning. Hij at veel en je zag hem ook aankomen. Blijkbaar ging dat op een gegeven moment blijkbaar toch niet hard genoeg en ging hij samen met zijn trainingsmaat Ralf wat van die anabolentroep gebruiken. Je zag hem groeien als kool en menigeen op de school keek hem na. Helaas zag je dat ook in zijn gedrag terug want hij werd minder sympathiek (in mijn optiek) en begon praatjes te krijgen. Nergens vind ik dit gebruik in je posts terug Olivier ... Hier ben je toch niet helemaal eerlijk en openhartig over. Jammer want ook zonder die troep had je het zeker wel gered.
Dit is geen rancune of zo maar als je zo eerlijk wilt overkomen moet je ook geen dingen verzwijgen hier.

Ik ken Olivier nog wel omdat ik bij dezelfde sportschool heb getraind. Inderdaad een boom en boomlange kerel!
Hij trainde hard en kreeg ook de nodige ondersteuning. Hij at veel en je zag hem ook aankomen. Blijkbaar ging dat op een gegeven moment blijkbaar toch niet hard genoeg en ging hij samen met zijn trainingsmaat Ralf wat van die anabolentroep gebruiken. Je zag hem groeien als kool en menigeen op de school keek hem na. Helaas zag je dat ook in zijn gedrag terug want hij werd minder sympathiek (in mijn optiek) en begon praatjes te krijgen. Nergens vind ik dit gebruik in je posts terug Olivier ... Hier ben je toch niet helemaal eerlijk en openhartig over. Jammer want ook zonder die troep had je het zeker wel gered.
Dit is geen rancune of zo maar als je zo eerlijk wilt overkomen moet je ook geen dingen verzwijgen hier.

First post...

Niemand neemt je serieus

Wat gaat het DBB aan of hij gebruikt of niet? Alsof hij ons daarvoor verantwoording schuldig is.

Mocht ie AAS gebruiken moet ie dat lekker voor zichzelf weten en of hij dit hier kenbaar maakt of niet moet hij ook lekker voor z'n eigen weten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.547

Erg jammer dit, vooral omdat ik de afgelopen drie jaar heel hard heb gewerkt en gedisciplineerd 7x per dag eet en hard train. Ik heb met jou nooit over anabolen gesproken en dan insinueer jij iets wat compleet niet waar is. Je hebt mij in de gym erover horen praten waarschijnlijk met mensen die niet meer clean zijn. Ik zal niet ontkennen dat ik ooit ga gebruiken en dat had ik ook zeker niet ontkent als je het in de gym had gevraagd. Ik heb een droom, Hollywood, WWE die ik achterna ga. Ergens houd mijn lichaam op en dat begin ik steeds meer te merken nu ik zes jaar train. Ik zit nog heel erg te denken als het moment daar is hoe ik dat moet loggen wanneer ik de keus maak niet meer naturel te zijn. Het probleem zit hem in dat het niet legaal is en als ik ergens binnen wil komen, zoals in de WWE, dit streng verboden is. Waarschijnlijk zal ik een hint in een topic titel zetten, iets van ''leaving humanity behind'', maar dat is voor dan. Alle foto's en log verhalen die hier nu staan zijn 100% naturel. Ik kom 5 kg per hoeveel maanden aan? Een jaar? Ik mag hopen dat ik toch wel iets harder ga als ik de keus maak om er voor te gaan.

Je zegt dat het geen rancune is, maar je neemt speciaal de moeite om een account aan te maken en uitingen te doen over dat ik niet sympathiek ben terwijl ik voor iedereen ALTIJD open sta voor een praatje en/of foto. Speciaal de moeite nemen om mij zwart te maken, terwijl je mij ook in het echt had kunnen aanspreken en vragen hoe en wat voor je zoiets doet. En dan had ik een open een eerlijk gesprek met je kunnen voeren.

Laatst bewerkt:
Scoobz0r concentreer je op je weg naar WWE. Reageren op lowlife's kost energie die je nodig hebt voor de road to.
Je kan gewoonweg niet altijd iedereen te vriend houden. Er zijn altijd mensen die jaloers zijn en het een ander niet gunnen.
Je hebt hier meer dan genoeg mensen die wel met je begaan zijn.

Go go go Scoob.

lol dit is heel triest. Dit bericht moet gewoon verwijderd worden, slaat noch kant noch wal.
Hierbij kan ik melden dat ik Olivier regelmatig in de sportschool tegen kom en met mijn lengte van 1,94m kan ik beamen dat je middels de natuurlijke weg heel ver kan komen.

Waar het deze dagen ontbreekt bij de meeste mensen is discipline en deze zelfde groep zal heel gemakkelijk vanuit hun luie stoel via internet spuwen op de mensen die deze discipline nog wel hebben, waaronder Olivier.

We blijven keihard doorknallen en lachen het hardst.

lol dit is heel triest. Dit bericht moet gewoon verwijderd worden, slaat noch kant noch wal.
Hierbij kan ik melden dat ik Olivier regelmatig in de sportschool tegen kom en met mijn lengte van 1,94m kan ik beamen dat je middels de natuurlijke weg heel ver kan komen.

Waar het deze dagen ontbreekt bij de meeste mensen is discipline en deze zelfde groep zal heel gemakkelijk vanuit hun luie stoel via internet spuwen op de mensen die deze discipline nog wel hebben, waaronder Olivier.

We blijven keihard doorknallen en lachen het hardst.

Ik had ook geen steuncomite verwacht, ik wist dat deze reacties zouden komen. Maakt me voor de rest niet uit hoor.
Inderdaad heb ik me speciaal geregistreerd om dit openbaar te maken, had het ook al eerder kunnen doen maar dacht dat Olivier zelf wel eens openheid van zaken zou geven omdat je met gebruik toch een beetje aan het cheaten bent.
Blijkbaar is anabolengebruik bij heel veel bodybuilders nog steeds een taboe. Ik wist ook wel dat Olivier zou ontkennen, daarmee niet gezegd dat hij niet keihard traint en eet.
Voor de rest hoop ik dat hij zijn droom bij de WWE kan waarmaken, hoewel ook daar in het verleden een aantal dopingsbekentenissen en waarschijnlijke doodsoorzaken door gebruik aan het licht zijn gekomen.

hoe is het cheaten? bij een bodybuild show waar getest word zou het cheaten zijn.

Je lijkt wel een wijf, hoe gaat het met je eierstokken?

Ik had ook geen steuncomite verwacht, ik wist dat deze reacties zouden komen. Maakt me voor de rest niet uit hoor.
Inderdaad heb ik me speciaal geregistreerd om dit openbaar te maken, had het ook al eerder kunnen doen maar dacht dat Olivier zelf wel eens openheid van zaken zou geven omdat je met gebruik toch een beetje aan het cheaten bent.
Blijkbaar is anabolengebruik bij heel veel bodybuilders nog steeds een taboe. Ik wist ook wel dat Olivier zou ontkennen, daarmee niet gezegd dat hij niet keihard traint en eet.
Voor de rest hoop ik dat hij zijn droom bij de WWE kan waarmaken, hoewel ook daar in het verleden een aantal dopingsbekentenissen en waarschijnlijke doodsoorzaken door gebruik aan het licht zijn gekomen.
Als je iemand openbaar van iets gaat beschuldigen moet je harde bewijzen hebben. Heb je die niet dan noemen we dit laster en is het best mogelijk dat je ooit voor de rechter moet komen en schadevergoeding moet betalen.

On-topic weer graag.

Nadenken kun je ook al niet vandaar dat ik je nogmaals quote zodat iedereen ziet hoe dom je bent.
Nergens heb ik het over anabole want dat staat los van de discussie en anabole kan ook nooit een discussie zijn. Volgens mij ben je nog te dom om te poepen.

Nu weer on topic lijkt mij.

Wat maakt het uberhaupt uit als hij wel of niet een spuit in zijn reet steekt? Zijn toch niet onze zaken?

Zit hier op een bb forum en dan telkens maar die discussie over natty of niet.. echt, wat zwaar triest.

Vind t kansloos om hier zulke verhalen rond te gaan strooien.

Nooit aan een vechtsport gedacht? Boksen/kickboksen/MMA.. je zou de heavyweight divisie kunnen domineren.. alleen al vanwege je reach.

Lekker belangrijk roids of niet ... **** it! met roids moet je nog harder trainen nog beter eten.. dus nog meer disipline hebben!

En roids horen bij deze tak van sport! (welke sport tegenwoordig niet, jaloerse b*ch!)

gewoon je ding blijven doen scoob! het zijn de haters die niet weten hoe hard je ervoor moet werken! ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven