- Waardering
- 4.301
- Lengte
- 2m01
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?) op dit filmpje tijdens de MMA. Dat doe jij toch ook? Wel handig dat je met zo'n gigantisch uiterlijk ook een beetje kan vechten hahaha. Ben je daar goed in? Zou daar ook wel eens een filmpje van willen zien met jou ;-)Beterschap inderdaad!
Een maat van mij heeft ook een liesbreuk gehad. Meestal ontstaat een breuk door zwaar tillen. Kan zo maar tijdens het deadliften ontstaan zijn. Het vervelende is dat een liesbreuk, als je het ooit hebt gehad, altijd weer terug kan keren.
Heb jij geen stekende pijn gevoeld toen het ooit is ontstaan?
Ik zag trouwens je maat Ralf (dezelfde Ralf als van de Body en Fitshop?) op dit filmpje tijdens de MMA. Dat doe jij toch ook? Wel handig dat je met zo'n gigantisch uiterlijk ook een beetje kan vechten hahaha. Ben je daar goed in? Zou daar ook wel eens een filmpje van willen zien met jou ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=G1gAC4-SxOc
Beterschap vriend!
Je ziet er in ieder geval massive uit!![]()
Beterschap! En wat een zieke foto voor het ziekenhuis![]()
Boeiende log dit, jij maakt nog eens wat mee!
i'm in
sterkte met het herstel!
Beterschap inderdaad!
Een maat van mij heeft ook een liesbreuk gehad. Meestal ontstaat een breuk door zwaar tillen. Kan zo maar tijdens het deadliften ontstaan zijn. Het vervelende is dat een liesbreuk, als je het ooit hebt gehad, altijd weer terug kan keren.
Heb jij geen stekende pijn gevoeld toen het ooit is ontstaan?
Ik zag trouwens je maat Ralf (dezelfde Ralf als van de Body en Fitshop?) op dit filmpje tijdens de MMA. Dat doe jij toch ook? Wel handig dat je met zo'n gigantisch uiterlijk ook een beetje kan vechten hahaha. Ben je daar goed in? Zou daar ook wel eens een filmpje van willen zien met jou ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=G1gAC4-SxOc
2.08meter. Inmiddels 123kg met 11% vetBeterschap man hopenlijk herstel je snel.
And Nice picture.
Scoob heeft zijn knie al een keer verdraaid door MMA dus ik weet niet of hij het nog doet maar eerst wel.
food!
. Sinds dag 7 loop ik weer en op dag 8 (gister) was de Enercup 2013 in Assen! Wij zijn er met team muscle meat heen gegaan met een stand. Aantal dbb-ers waren er ook zoals naomi, marieke1989, natty, Skyblazer, crimekillah, lange1990, en uiteraard Jefrey REUS Latour die zijn gastoptreden deed om 20:00.
. Deed een mooi gastoptreden waarbij hij nog even de zaal in ging om te poseren. Natty 2de geworden! De sfeer was goed, top dag dus.Er is er eentje vergeten te cutten.
Toevallig een dbb'er?Er is er eentje vergeten te cutten.Toevallig een dbb'er?
Er is er eentje vergeten te cutten.Toevallig een dbb'er?

heb net al één reactie binnen over de Low fat hamburger. Die stuurde ons een mail waarin stond dat hij het als ontbijt had genomen haha. ''Veel beter vind dan die supermarkt troep, erg goed''. Mooi compliment!Zekerheb net al één reactie binnen over de Low fat hamburger. Die stuurde ons een mail waarin stond dat hij het als ontbijt had genomen haha. ''Veel beter vind dan die supermarkt troep, erg goed''. Mooi compliment!