MuscleMeat

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Beterschap! En wat een zieke foto voor het ziekenhuis :p

like a boss voor dat hospitaal :D

Beterschap inderdaad!

Een maat van mij heeft ook een liesbreuk gehad. Meestal ontstaat een breuk door zwaar tillen. Kan zo maar tijdens het deadliften ontstaan zijn. Het vervelende is dat een liesbreuk, als je het ooit hebt gehad, altijd weer terug kan keren.

Heb jij geen stekende pijn gevoeld toen het ooit is ontstaan?

Ik zag trouwens je maat Ralf (dezelfde Ralf als van de Body en Fitshop????) op dit filmpje tijdens de MMA. Dat doe jij toch ook? Wel handig dat je met zo'n gigantisch uiterlijk ook een beetje kan vechten hahaha. Ben je daar goed in? Zou daar ook wel eens een filmpje van willen zien met jou ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=G1gAC4-SxOc

Re: 2.17meter 2 jaar trainen

Beterschap man hopenlijk herstel je snel.

And Nice picture.

Beterschap inderdaad!

Een maat van mij heeft ook een liesbreuk gehad. Meestal ontstaat een breuk door zwaar tillen. Kan zo maar tijdens het deadliften ontstaan zijn. Het vervelende is dat een liesbreuk, als je het ooit hebt gehad, altijd weer terug kan keren.

Ik zag trouwens je maat Ralf (dezelfde Ralf als van de Body en Fitshop????) op dit filmpje tijdens de MMA. Dat doe jij toch ook? Wel handig dat je met zo'n gigantisch uiterlijk ook een beetje kan vechten hahaha. Ben je daar goed in? Zou daar ook wel eens een filmpje van willen zien met jou ;-)

Scoob heeft zijn knie al een keer verdraaid door MMA dus ik weet niet of hij het nog doet maar eerst wel.

Boeiende log dit, jij maakt nog eens wat mee!

i'm in

sterkte met het herstel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.707
Beterschap vriend!

Je ziet er in ieder geval massive uit! :D

beterschap! Hoop voor je dat je snel herstelt

Beterschap! En wat een zieke foto voor het ziekenhuis :p

like a boss voor dat hospitaal :D

Boeiende log dit, jij maakt nog eens wat mee!

i'm in

sterkte met het herstel!

Bedankt mensen!

Beterschap inderdaad!

Nee is niet Ralf van B&f! Mijn trainingsmaat Ralf :) 2.08meter. Inmiddels 123kg met 11% vet

Beterschap man hopenlijk herstel je snel.

And Nice picture.

Scoob heeft zijn knie al een keer verdraaid door MMA dus ik weet niet of hij het nog doet maar eerst wel.

Nee heb geen pijn gehad, de scheur en daardoor bult werd groter tot het moment dat ik echt wel onder het mes moest gaan... Matje is er nu in gelegd om het gat op te vullen met een kijkoperatie. Als ik de chirurg geloof is de kans op terugkomen nihil.

Ik doe nog wel eens trainingen hoor, voor mijn conditie en ook om met dit grote lichaam motoriek goed te zijn. Waar het naar mijn mening fout ging toen bij dat mma ongeluk is dat je niet 2 nog onervaren zwaargwicht reuzen moet laten sparren. Dat was vragen om problemen. Houdt het lekker bij techniek en zak voorlopig.

Herstel

Nu twee dagen verder. Gister en eergister nog echt een baby. Zoveel pijn rondom navel dat je niet uit je zelf kan opstaan of bukken. Honger was ook echt een probleem. Heb uit nood (onder het motto 'als ik maar iets binnen krijg') alleen oats met whey zitten drinken en af en toe een eiwitbar. Veel geslapen.

Vandaag kan ik weer door mijn appartement vrij lopen zonder hulp en mijn eetlust begint ook weer terug te komen. Weer trek in normaal voedsel net gekregen. Even 2x 200gr runderkogelbiefstuk van Muscle Meat. Krachtvoer :D food!

21c5u1j.jpg

Laatst bewerkt:
Respect!

Ga zo door, met zo een lengte vooral!

Beterschap reus!

Dat zitje :roflol:

in!

• #1.712
UPDATE 29-09-2013 herstel liesbreuk en ENERCUP 2013 verslag

Ik ben nu 9 dagen verder sinds de operatie. Flink wat gains kwijt door weinig eetlust en alleen maar bed hangen om de wond te healen :(. Sinds dag 7 loop ik weer en op dag 8 (gister) was de Enercup 2013 in Assen! Wij zijn er met team muscle meat heen gegaan met een stand. Aantal dbb-ers waren er ook zoals naomi, marieke1989, natty, Skyblazer, crimekillah, lange1990, en uiteraard Jefrey REUS Latour die zijn gastoptreden deed om 20:00.

Ik vond de cup netjes geregeld. Het was wel rustiger dan ik had gedacht. Ondanks dat waren wel alle stoelen in de zaal bijna bezet. Muscle Meat kreeg veel aandacht en interesse wat leuk was om te zien. Mensen konden nu de producten met eigen ogen zien voordat ze het kopen. Er zijn een boel samples van het nieuwe product ''Low fat hamburger'' verkocht. Ben benieuwd naar de eerste reactie hierover!

REUS was een baas :). Deed een mooi gastoptreden waarbij hij nog even de zaal in ging om te poseren. Natty 2de geworden! De sfeer was goed, top dag dus.

Morgen (maandag) begin ik weer met trainen en fulltime eten. Denk dat ik binnen twee weken wel op mijn laatste niveau ben en weer kan gaan groeien.

14ak8rm.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Natty die 2de is geworden.

Met Ralf (lange1990) en Jeffrey (REUS) Latour

2exm06r.jpg

wvrc0i.jpg

2d2dkw1.jpg

Nice! Veel samples kwijt geraakt?

• #1.718
Er is er eentje vergeten te cutten. :roflol: Toevallig een dbb'er?

Hehe ik zou het volle verhaal ook wel is willen weten, heb geen idee xD.

Nice! Veel samples kwijt geraakt?

Zeker :D heb net al één reactie binnen over de Low fat hamburger. Die stuurde ons een mail waarin stond dat hij het als ontbijt had genomen haha. ''Veel beter vind dan die supermarkt troep, erg goed''. Mooi compliment!

Zeker :D heb net al één reactie binnen over de Low fat hamburger. Die stuurde ons een mail waarin stond dat hij het als ontbijt had genomen haha. ''Veel beter vind dan die supermarkt troep, erg goed''. Mooi compliment!

Ik heb hem vanmiddag ook geprobeerd. erg lekker! :cool:

Leuk verslagje! Mooi dat t goed liep. Zag wel veel mensen bij jullie.

Terug
Naar boven