Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Leuk verslagje! Mooi dat t goed liep. Zag wel veel mensen bij jullie.

Respect voor wat je doet Natty maar ik heb altijd een beetje een probleem met net iets te veel gespierde vrouwen. Nu denk je wat een gek maar het is meer een kwestie van smaak natuurlijk haha :rolleyes:

Nee hoor...ieder zijn ding;) maar dank je!

Yo Scoobz!

Super gaaf je gezien te hebben. Ik ben nog nooit zo sprakeloos geweest om iemand ontmoet te hebben!
Goeie stand trouwens ook. Kga binnekort nog even wat proberen van jullie website.

Had ook nog met je vader gepraat. Wat een top vader om te hebben zeg. Ontzettend supportive.
Zelf heb ik niet zo'n geluk als jij. Bij mij interesseren ze zich er zo weinig in dat ze niet eens van de wedstrijd afwisten.
Toen ze mij thuis zagen komen met me prijs kreeg ik alleen maar gezeik over me heen xD

Doe ook nog maar de groetjes aan je trainingsmaat. Ook een toffe gozer. Veel potentie heeft ie.
Ben benieuwd naar zijn prestaties op zijn eerste wedstrijd!

Hier nog een foto van 't groepie:
b6y907.jpg

Super vet al deze foto's weer, super tof dat je ons op de hoogte houdt :thumbs:

Yo Scoobz!

Super gaaf je gezien te hebben. Ik ben nog nooit zo sprakeloos geweest om iemand ontmoet te hebben!
Goeie stand trouwens ook. Kga binnekort nog even wat proberen van jullie website.

Had ook nog met je vader gepraat. Wat een top vader om te hebben zeg. Ontzettend supportive.
Zelf heb ik niet zo'n geluk als jij. Bij mij interesseren ze zich er zo weinig in dat ze niet eens van de wedstrijd afwisten.
Toen ze mij thuis zagen komen met me prijs kreeg ik alleen maar gezeik over me heen xD

Doe ook nog maar de groetjes aan je trainingsmaat. Ook een toffe gozer. Veel potentie heeft ie.

Hier nog een foto van 't groepie:
b6y907.jpg

Zooo jij wordt sick hard gedwarfed en dat met die lengte :P

Weeg je hier trouwens echt 100 kilo?

Nee, daar nog maar 94kg. Al het vocht eruit gehaald, 24u niks gedronken, alleen 'n beetje alcohol om nog meer vocht af te drijven! :o

Nee, daar nog maar 94kg. Al het vocht eruit gehaald, 24u niks gedronken, alleen 'n beetje alcohol om nog meer vocht af te drijven! :o

Meen je dat nou werkelijk? Zo zie je er helemaaaaal niet uit. Ook niet zonder die 2 reuzen. Moeilijk te geloven als ik van anderen ook foto's zie die ook 100 kg wegen.

Meen je dat nou werkelijk? Zo zie je er helemaaaaal niet uit. Ook niet zonder die 2 reuzen. Moeilijk te geloven als ik van anderen ook foto's zie die ook 100 kg wegen.

je hebt half geen idee hoe groot die gasten zijn.. zij zijn 130kg. Een verschil van 36kg dus, lijk je snel klein naast. Daarnaast is 94kg bij 1.92m ook niet extreem monster ofzo?

is dat harvey wehl op je laatste foto? Daar heb je een goeie klant aan haha. Ps weer leuk verslagje man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.734
Yo Scoobz!

Hey leuk dat je jou zo even voorstelde :) altijd tof dbb-ers te ontmoeten!. Die bestelling gaat je zeker bevallen :thumbs: .

Heb idd erg geluk met mijn vader. Mijn moeder vind het ook helemaal niks dus herken het wel een beetje ;) best irritant. Maarja, gewoon de beker in hun face duwen :D wel verdiend!

Zal ik doen!

is dat harvey wehl op je laatste foto? Daar heb je een goeie klant aan haha. Ps weer leuk verslagje man!

Ja dat is Harvey Wehl idd :). Toffe man. Gaat ook bij Muscle Meat bestellen.

Respect voor wat je doet Natty maar ik heb altijd een beetje een probleem met net iets te veel gespierde vrouwen. Nu denk je wat een gek maar het is meer een kwestie van smaak natuurlijk haha :rolleyes:

ik vind persoonlijk dat haar fysiek vrij goed meevalt qua 'te gespierd'
ziet er esthetisch, vrouwelijk en knap uit eerlijk gezegd

• #1.736
ik vind persoonlijk dat haar fysiek vrij goed meevalt qua 'te gespierd'
ziet er esthetisch, vrouwelijk en knap uit eerlijk gezegd

Helemaal mee eens :)!

Mini update:
Ben weer terug in de gym eindelijk!! Volledig genezen van de liesbreuk operatie. Voel me nog wel een beetje suf en sloom overdag, maar dat is niet zo gek met al die rust I guess. Flink wat afgevallen, 5kg... en ook niet heel gek als je van 6k kcal naar 2-3k gaat omdat je anders over je nek gaat. Vandaag iig alle 7 maaltijden op en eetlust is weer terug. Vol aan de paardenbiefstuk en kip van Muscle Meat :D. Over twee weken hoop ik weer op oud niveau te zijn en weer te kunnen bouwen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha wie is nou weer die chick? Scoob, heb jij veel aandacht van de vrouwen omdat je zo groot en breed bent?

• #1.738
haha wie is nou weer die chick? Scoob, heb jij veel aandacht van de vrouwen omdat je zo groot en breed bent?

Fanatieke meid in onze gym. http://www.facebook.com/simone.nouveau Die lift de meeste dbb-ers eruit denk ik haha :cool: .

Of ik aandacht krijg? Ja ik krijg veel aandacht over het algemeen. 2.18meter geeft een shock factor bij mensen die je voor het eerst zien. Daar zitten ook dames bij natuurlijk. Het probleem daarbij is (en dat is ook iets wat mijn trainingdsmaat Ralf heeft van 2.08meter), is dat je nooit weet of ze met je flirten of dat het interview #315932 is xD.

Ik heb je toegevoegd op fb, niet dat ik je ken, maar gewoon leuk om (nieuwe) foto's te zien etc :)

Terug
Naar boven