AndroidHealthClinic

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.662
Excuses, de registratie is niet gelukt. Controleer nogmaals of u de juiste link heeft gebruikt. Een activatie is geldig voor dagen na de registratie.

dat krijg ik als ik op de registratielink klik

Hey dat is raar. Iig iets waar we naar gaan kijken. Als het nu nog niet lukt kan je jouw email adres pm-en? Dan delete ik je account en kan je het opnieuw proberen.

Elke keer dat ik in dit topic kijk zit ik vol bewondering te kijken naar je foto's..

Ben blij dat ik niet zo lang hoef te trainen om er goed uit te zien.. maar andere mannen die trainen eruit laten zien als kleine jongetjes.. Daar ben ik wel jaloers op :(

De t*ring, die kop van je hahaha, BEEFCAKE! Wel te zien dat je bent aangekomen ja :p

Goede massa baas!

Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van het al te hoog op laten lopen van je vet%. Het moet er ook een keer af. Misschien zit ik er naast maar als ik je zo zie vraag ik me af of je die 6k aan voeding per dag wel per see nodig hebt.

Maar goede progressie beest.

Toen ik op 100kg zat had ik al 5200kcal nodig om op gewicht te blijven, kwam er niet eens meer van aan.

Als je tegen de 130kg zit lijkt 6k me dus zeker niet overdreven

Ik ben nu een jaar bezig en de groei gaat niet bijster hard. Scoob, heb jij ook in het eerste jaar van die momenten gehad dat je niet tevreden was en al bijna de handdoek in de ring wilde gooien?

Nice dat ik jou en Ralf gisteren tegen kwam in de gym :)

Ik ben nu een jaar bezig en de groei gaat niet bijster hard. Scoob, heb jij ook in het eerste jaar van die momenten gehad dat je niet tevreden was en al bijna de handdoek in de ring wilde gooien?

Dat heeft iedereen vast wel eens gehad.. Des te meer reden om alles nog meer te verfijnen en weer te gainen!

In een jaar moet je zeker wel goeie progressie kunnen zien op jouw lengte.. anders klopt je voeding of training niet.

Je moet niet zeiken maar hard trainen en vreten! Succes!

Lijkt me wel erg moeilijk om goed te deadliften als je meer dan twee meter moet uitvouwen. Hele grote hefboom tot je onderrug.

wat een bs strongmens zijn allemaal 2m+ en deadliften 10x wat jij doet.

trouwens lange armen hebben een voordeel voor deadlifts ik heb lange armen

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 17:52 ----------

Toen ik op 100kg zat had ik al 5200kcal nodig om op gewicht te blijven, kwam er niet eens meer van aan.

Als je tegen de 130kg zit lijkt 6k me dus zeker niet overdreven

hij zal 10k eten wat kom je met 6k dat eet jay.

edit: scoobzor als olympisch zwemmer zal dan 25k per dag moeten eten met die intensity

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 17:53 ----------

Hey dat is raar. Iig iets waar we naar gaan kijken. Als het nu nog niet lukt kan je jouw email adres pm-en? Dan delete ik je account en kan je het opnieuw proberen.

Train je niet met je broer???

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 17:54 ----------

http://gyazo.com/1c0d5566fb7e1f82d858179f5e3bbd68

deze gast is 2,18m wat een physique heeft deze man wantdemniggergenetics.jpg

Scoob, ik zag dat je inmiddels al 130 kg weegt. Heb je voor jezelf een maximum gewicht? Of zou je die 200 kg ook nog willen halen? Allemaal leuk en wel maar als je 200 kg weegt lijkt me dat niet altijd praktisch in het dagelijks leven haha, kleding, aangepast bed, niet meer door deuren passen, mensen die bang van je zijn enz.

Je bent al een beer maar zelf zou ik het bij 150 kg wel genoeg vinden ;-)

• #1.675
Scoob, ik zag dat je inmiddels al 130 kg weegt. Heb je voor jezelf een maximum gewicht? Of zou je die 200 kg ook nog willen halen? Allemaal leuk en wel maar als je 200 kg weegt lijkt me dat niet altijd praktisch in het dagelijks leven haha, kleding, aangepast bed, niet meer door deuren passen, mensen die bang van je zijn enz.

Je bent al een beer maar zelf zou ik het bij 150 kg wel genoeg vinden ;-)

Oh maar daar hoef je niet 150kg voor te zijn hoor. Al het boverstaande heb je alleen al wanneer je 2.18meter bent ;). Wil het best mogelijke fysiek krijgen en musclemeat helpt daar natuurlijk als de beste bij. Moet niet hoger meer in vet % gaan dus de kg's zullen er niet meer bijlvliegen. Spiermassa duurt nu eenmaal lang.

• #1.676
Elke keer dat ik in dit topic kijk zit ik vol bewondering te kijken naar je foto's..

Ben blij dat ik niet zo lang hoef te trainen om er goed uit te zien.. maar andere mannen die trainen eruit laten zien als kleine jongetjes.. Daar ben ik wel jaloers op :(

Thnx! Mooi compliment :).

De t*ring, die kop van je hahaha, BEEFCAKE! Wel te zien dat je bent aangekomen ja :p

Goede massa baas!

Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van het al te hoog op laten lopen van je vet%. Het moet er ook een keer af. Misschien zit ik er naast maar als ik je zo zie vraag ik me af of je die 6k aan voeding per dag wel per see nodig hebt.

Maar goede progressie beest.

thnx rob. Is ook niet de bedoeling dat ik hoger ga in vet hoor. Ben intussen ook weer iets gedropped als ik in de spiegel kijk.

Er is één moment in mijn leven geweest dat ik de handdoek in de ring heb gegooid en dat was toen 2 maanden voor mijn pectus excvatum operatie. Was zo demotiverend dat ik door midden gebroken zou worden dat het met mij speelde: ''wat maakt het allemaal nog uit...''

Verder heb ik er mijn levenstijl van gemaakt. Weet niet beter dan 7x netjes eten en het trainen vind ik super leuk. Beschouw het trainen echt als het uitje van de dag xD.

Spiermassa aanzetten gaat helaas niet bijster hard. Vergeet niet dat voeding echt zoveel is voor deze sport. Misschien is een topic aanmaken in de voedingssectie om mensen je tips te laten geven? Wat ik vroeger ook heb gedaan is met ervaren mensen trainen. Je denkt dat je 'aardig goed traint' totdat je ziet hoe het ook kan...

Nice dat ik jou en Ralf gisteren tegen kwam in de gym :)

:D lache dat je naar onze gym bent verhuist! Wordt echt een DBB gym nu haha. Zitten nu 8 mensen van dbb gok ik.

In een jaar moet je zeker wel goeie progressie kunnen zien op jouw lengte.. anders klopt je voeding of training niet.

Zeker :).

---------- Post toegevoegd 8 September 2013 om 12:14 ----------

Eergisteren een winkel geopend met trainingsmaat Ralf. Staan twee foto's, je kan doorklikken voor foto 2.

http://www.dichtbij.nl/t-gooi/regio...rootste-start-bbarbarella-gooische-brink.aspx

Je fotolog is erg motiverend!!! ga zo door man!!!

Imo scoob zou ik meer voor aesthetics gaan zoals( zyzz ) dan een bb fysiek past denk ik beter bij je als je een bb fysiek , omdat een bb fysiek langer gaat duren bij dat lengte:)

Imo scoob zou ik meer voor aesthetics gaan zoals( zyzz ) dan een bb fysiek past denk ik beter bij je als je een bb fysiek , omdat een bb fysiek langer gaat duren bij dat lengte:)

dat lengte

dat lengte

dat lengte

Bert%2Bstare.jpg

Gun mij is ff 18 cm dan zodat ik een semi normale lengte heb :roflol:. Als manlet van 1.64 zou ik niet naast je willen staan XD

Terug
Naar boven