AndroidHealthClinic

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

jammie, inderdaad. Ik lust wel een stukje van die twee appeltjes.

Hoe relaxed ook. Je spaart duizenden euros aan promotiekosten uit door alle aandacht die jullie met je lengte trekken. Volgens mij onbetaalbaar wat dat in combinatie met een sympathieke persoonlijkheid aan marktwaarde creeert voor je bedrijf.

Nog een vraag, weet niet of je er antwoord op wil geven ivm de concurrentie. eventueel in PM:

Hoe ga je er mee verder? Je zou de diepte in kunnen of de breedte of consolideren. Het buitenland in; supplementen aanbieden; of meer van hetzelfde aanbieden, meer verschillende vleessoorten/bestaande aanbod nog goedkoper via andere leveranciers.

Mocht je financiering zoeken voor buitenlandse plannen dan heb ik wel een paar tips overigens. (mocht dat ooit uitgewerkt gaan worden)

Laatst bewerkt:
damn die 2 donkere jongens hebben me daar een pak enorme armen zeg! Natty wellicht?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb van het mix pakket de tartaar en het stoofpotje gegeten. Die tartaar was oke, maar moet eerlijk zeggen dat ik nooit echt kapot ben van tartaar. Dat stoofpotje smaakte echt heerlijk :)

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

hahaha dat broekje. Alsof hij een erectie kreeg van die dame

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verrek, nu zie ik het ook! Ze hebben allebei een erectie whahaha! Als die niet hebben rotzooien na afloop ... :-)

zeg scoob, wat lift jij zoal? 130kg is geen ecto BW maar je leverages zullen niet optimaal zijn.

Travi zit goed in z'n kuur indd, z'n gezicht is 1m breed geworden van het vocht :D
Gaat de goeie kant op met z'n fysiek. (alleen moet ie dat natty onzin ff los laten, of zich er gewoon niet over uitlaten)

Laatst bewerkt:
blijkbaar ligt het gemiddeld dbb IQ lager dan verwacht,

misschien eens logisch nadenken en dan kijken dat de bult aan de zijkant van haar (strakke leren broek) broek zit
=> gsm die uitsteekt

Als j iq had had je gezien dat ze een rok aan heeft zonder zakken :cool:

Terug
Naar boven