- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Het is dat jullie het zeggen, die chick with d*ck etc was mij niet opgevallen hehe 
Vind ik echt heel lastig om te zeggen. Train het afgelopen half jaar niet op kracht, maar maak echt veel herhalingen richting 15 met wisselende schema's. Wil mij er eigenlijk ook niet zo over uiten omdat ik er niet meer bezig ben om mijn 1rom te verbeteren.
We merkte idd wel op de flexcup dat onze lengte een boost gaf aan de Muscle Meat stand. Zo hadden een aantal supplementen stands weer pro bb-ers ingehuurd daarvoor en wij onszelf
. Wat het dan ook alleen maar weer leuk maakt
.
Supplementen ingaan is een no go. Die markt is zo overvol/overbezet en wat sommige zeggen 'kapot gemaakt'. Wij blijven bij de andere kant van de sport qua voeding
. Duitsland zal in de toekomst een idee zijn, maar blijven voorlopig focussen op NL en DE. Producten uitbreiding staat voorop, met als prioriteit vis.
Bedankt voor het aanbod! Houdt het zeker in het hoofd mocht het zover komen.
Nog een foto die opeens op fb online kwam met Benjamin Reineta, een van de Gorilla Wear atleten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Benjamin #1 Open Rotterdamse

zeg scoob, wat lift jij zoal? 130kg is geen ecto BW maar je leverages zullen niet optimaal zijn.
Vind ik echt heel lastig om te zeggen. Train het afgelopen half jaar niet op kracht, maar maak echt veel herhalingen richting 15 met wisselende schema's. Wil mij er eigenlijk ook niet zo over uiten omdat ik er niet meer bezig ben om mijn 1rom te verbeteren.
jammie, inderdaad. Ik lust wel een stukje van die twee appeltjes.
Hoe relaxed ook. Je spaart duizenden euros aan promotiekosten uit door alle aandacht die jullie met je lengte trekken. Volgens mij onbetaalbaar wat dat in combinatie met een sympathieke persoonlijkheid aan marktwaarde creeert voor je bedrijf.
Nog een vraag, weet niet of je er antwoord op wil geven ivm de concurrentie. eventueel in PM:
Hoe ga je er mee verder? Je zou de diepte in kunnen of de breedte of consolideren. Het buitenland in; supplementen aanbieden; of meer van hetzelfde aanbieden, meer verschillende vleessoorten/bestaande aanbod nog goedkoper via andere leveranciers.
Mocht je financiering zoeken voor buitenlandse plannen dan heb ik wel een paar tips overigens. (mocht dat ooit uitgewerkt gaan worden)
We merkte idd wel op de flexcup dat onze lengte een boost gaf aan de Muscle Meat stand. Zo hadden een aantal supplementen stands weer pro bb-ers ingehuurd daarvoor en wij onszelf
. Wat het dan ook alleen maar weer leuk maakt
.Supplementen ingaan is een no go. Die markt is zo overvol/overbezet en wat sommige zeggen 'kapot gemaakt'. Wij blijven bij de andere kant van de sport qua voeding
. Duitsland zal in de toekomst een idee zijn, maar blijven voorlopig focussen op NL en DE. Producten uitbreiding staat voorop, met als prioriteit vis.Bedankt voor het aanbod! Houdt het zeker in het hoofd mocht het zover komen.
Nog een foto die opeens op fb online kwam met Benjamin Reineta, een van de Gorilla Wear atleten.
Benjamin #1 Open Rotterdamse

), terwijl je dat juist niet zo heel snel hebt bij 1M70 BBers van pakweg 110kg.