Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Een dag op stap met 2 meter en 18 centimeter", dat klinkt zo fout.
godverLeuk artikel, had je niet even een muscle meat shirt aan kunnen trekken![]()
Mooi artikel, maar word je niet een beetje gek van de aandacht die je met je fysiek creeert? Het staat me namelijk vrij erg aan als mensen vragen wat dat in mijn oren is. Om er snel van af te zijn roep ik maar dat het de nieuwe techniek op het gebied van mobiele telefonie is om zo een oeverloze uitleg te besparen.

In de bus moet ik ook altijd aan de rij naast het gangpad zitten, anders passen m'n benen er gewoon niet tussen. Vliegtuig zit ik ook altijd klem.

LOL geniaal dat stukje over die Fransman die dacht dat je z'n vrouw aan het bespieden was
Ik herken me ook wel in wat situaties die je noemt. Met mijn lengte kan je de meeste dingen gewoon op normale manier doen. Maar het is niet altijd even handig..
In de trein pak ik altijd een vierzits omdat ik anders echt klem zit. Dan ga ik dus bij het raam zitten zodat er nog ruimte naast me is. Maar er zit dan zo'n tafeltje met een afvalbak waar ik met m'n been tegen aankom. Dus moet ik ietsjes naar links en pak ik een deel van de ruimte van de stoel naast me.
Soms vragen mensen of ik iets kan opschuiven maar dat kan gewoon echt nietIn de bus moet ik ook altijd aan de rij naast het gangpad zitten, anders passen m'n benen er gewoon niet tussen. Vliegtuig zit ik ook altijd klem.
Verder ook andere dingen zoals een fiets moet framemaat 65, bed minimaal 2,20 meter, tafels die te laag zijn, stoelen waar je niet normaal in kan zitten, etc.
En dat allemaal in Nederland! In het buitenland is het nog een stukje erger. Ik kan overigens wel gewoon kleren en schoenen kopen hier. Maar ik merk wel nu ik wat breder ben dat broeken lastig worden. Heb tegenwoordig maat 36/36 en broeken gaan meestal maar tot 34 breedte op voorraad, met lengte 36.
Ik ben benieuwd naar je prestaties dit jaar. Ik moet m'n trainingsschema en voeding maar eens gaan omgooien want ik zit de afgelopen 2 maanden al rond de 99kg te schommelen. Lukt maar niet om de 100kg te doorbreken, zelfs niet na sinterklaas, kerst en oud & nieuw enorm veel hebben gegeten.
EDIT: Vorig jaar dacht ik dat ik wel flink buff zou zijn bij 100kg. Ondertussen weet ik dat dat niet het geval is. Valt wel vies tegen eigenlijk. Moet echt doortrainen naar 105/110kg 12% BF om er echt buff uit te zien. Ik heb geen haast
Was bij jou ook het geval met die 125kg. Maarja![]()
. Allemaal herkenbaar natuurlijk. Succes met je doelen, blijven door gaan! We komen er wel
.Voor wat betreft kleding heb ik misschien wel een goede tip met mijn 1.94m en 114kg waarmee ik ook problemen heb voor het vinden van passende kleding. Ik ga namelijk eens in de zoveel tijd naar zo'n G-star en Pall Mall outlet in Amsterdam Osdorp waar je 3xl klecing hebt.