Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Grappig hoe Ralf eigenlijk ook een reus is, en in deze foto eerder klein lijkt :p

Inderdaad bijzonder hoe 10cm zelfs bij deze lengtes nog zo verschillend kan lijken. Mooie pics!

Inderdaad bijzonder hoe 10cm zelfs bij deze lengtes nog zo verschillend kan lijken. Mooie pics!
Inderdaad :p Ik ben dan nog eens 10 cm korter.. :eek2:
Jammer van die Star Wars rol man. Maarja volgens mij zijn er nog genoeg rollen voor je weggelegd in de toekomst :)

Wauw! Zie dit topic nu pas, geweldig om door te lezen. Keep it up giant! En balen van je rol in Star Wars, maar ze weten nu wie je bent dus je zal snel andere aanbiedingen krijgen lijkt me.

H
I dont think we will be taking this any further Im afraid. I think your frame is too muscular for what they are looking for - but I will definitely keep you on file should anything come up later on in the year. We have a few exciting projects ahead so has been good to meet you!

Zeiden ze tegen Arnold ook altijd, komt goed met jou :thumbs:

Hehe lache. Ik zie dat het een fb foto is? Heb een link? Of de naam van de reus :)?

Update: film carriere

Even uithuilen hier :P. Ik zat in de maand januari in de casting voor een rol voor de nieuwe starwars film die in 2015 uit komt. Ze zochten iemand van rond de 2.10meter met blauwe ogen. Ik heb natuurlijk meteen een portfolio opgestuurd. Ik deed mee in de race met 20 andere Europese reuzen. Uiteindelijk zat ik bij de laatste drie!!! Ze waren erg enthousiast over de foto's en looks schreven ze terug in een mail. Krijg ik gister een mail:

Hi Olivier,

I dont think we will be taking this any further Im afraid. I think your frame is too muscular for what they are looking for - but I will definitely keep you on file should anything come up later on in the year. We have a few exciting projects ahead so has been good to meet you!

All the best

Echt balen... Ik heb nog even gebeld. Mijn schouders zijn ''te musculair'', ik moest bijna lachen. Blijkt dus dat ze iemand zoeken die rond 2.10meter is, blauwe ogen maar ook ... ''slank/dun postuur'' heeft, voor de rol.

Mijn bb-coach zei wel iets waar ik het mee eens ben. Er zijn genoeg lange dunne mensen op de wereld. Wij werken naar iets unieks toe (zijn er natuurlijk ook een paar van), lang en breed. Wanneer mijn fysiek af is zullen er vast passende rollen bij tegemoed komen.

We gaan verder :D Vond het toch wel even leuk om te delen.

http://i.imgur.com/0h9I5QB.jpg
Potverdomme zeg, komt er vast een of andere lange slungelende ecto de rol van 'n heersende jedi vertolken.

''but I will definitely keep you on file should anything come up later on in the year. We have a few exciting projects ahead so has been good to meet you!''

Dit is natuurlijk al super. In het artikel las ik dat je er vanuit ging dat je nooit een hoofdrol zou gaan krijgen maar zo moet je natuurlijk niet gaan denken.

Werd gister echt gedwarfed in de gym man. Ik moest echt vrij ver omhoog kijken. Keek nog maar net tegen de achterkant van z'n hoofd aan..

Volgens mij was hij echt wel zo'n 2m10. Verder was die wel vrij dun.

Hij stond overigens niet eens volledig recht op en ik had ook een beetje het slender man idee bij hem. Zal hem misschien is vragen naar z'n lengte als ik hem nog een keer tegen kom..

EDIT: Bij deze foto van een paar pagina's terug https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd....x720/960270_10151854805074639_225833853_n.jpg was die kerel rechts niet iets van 1.90m? Als ik dat zo vergelijk met gisteren moet hij echt wel 2m10-2m15 geweest zijn.

Laatst bewerkt:
Bij ons loopt er ook ene van rond de 2m rond haha

wel een ecto maar grappig om te zien hoe de brede mannen omhoog kijken naar 'em

Scoob wat is nu je huidige gewicht? Zit je nog op 134 kg?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.952
Grappig hoe Ralf eigenlijk ook een reus is, en in deze foto eerder klein lijkt :p

Ralf is inderdaad een beest in het echt ^^

10cm is toch weer een kop idd! of 15cm denk ik.

Inderdaad :p Ik ben dan nog eens 10 cm korter.. :eek2:
Jammer van die Star Wars rol man. Maarja volgens mij zijn er nog genoeg rollen voor je weggelegd in de toekomst :)

We shall see :) moet sowieso in meer castingbureaus gaan inschrijven in het buitenland. Nederland is crap. Net een rolletje gedaan in de nieuwe serie op net 5 ''Fashion Planet''. Wel leuk, maar blijft allemaal erg klein.

Wauw! Zie dit topic nu pas, geweldig om door te lezen. Keep it up giant! En balen van je rol in Star Wars, maar ze weten nu wie je bent dus je zal snel andere aanbiedingen krijgen lijkt me.

Precies!

Zeiden ze tegen Arnold ook altijd, komt goed met jou :thumbs:

:cool:

Potverdomme zeg, komt er vast een of andere lange slungelende ecto de rol van 'n heersende jedi vertolken.

Precies mijn eerste reactie! Maar goed, genoeg ectos. Straks ben ik extra uniek hoop ik voor echt mooie rol.

''but I will definitely keep you on file should anything come up later on in the year. We have a few exciting projects ahead so has been good to meet you!''

Dit is natuurlijk al super. In het artikel las ik dat je er vanuit ging dat je nooit een hoofdrol zou gaan krijgen maar zo moet je natuurlijk niet gaan denken.

:thumbS:

Werd gister echt gedwarfed in de gym man. Ik moest echt vrij ver omhoog kijken. Keek nog maar net tegen de achterkant van z'n hoofd aan..

Volgens mij was hij echt wel zo'n 2m10. Verder was die wel vrij dun.

Hij stond overigens niet eens volledig recht op en ik had ook een beetje het slender man idee bij hem. Zal hem misschien is vragen naar z'n lengte als ik hem nog een keer tegen kom..

EDIT: Bij deze foto van een paar pagina's terug http://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...x720/960270_10151854805074639_225833853_n.jpg was die kerel rechts niet iets van 1.90m? Als ik dat zo vergelijk met gisteren moet hij echt wel 2m10-2m15 geweest zijn.

Ik kom ook af en toe reuzen tegen. Altijd de zelfde opmerkingen: ''dacht dat ik lang was'' :D. Ik denk dat hij inderdaad 1.90meter ongeveer was.

Bij ons loopt er ook ene van rond de 2m rond haha

wel een ecto maar grappig om te zien hoe de brede mannen omhoog kijken naar 'em

^_^

Scoob wat is nu je huidige gewicht? Zit je nog op 134 kg?

Ik bungel rond de 138kg nu. Was even 141kg maar kreeg love handles en die zijn vrijwel weg op 138kg. Carbs zijn flink omlaag gegaan.

Deze foto was voor de lol 2 dagen geleden gemaakt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In before ''wie is zij''. Ik denk dat we nog wel wat van haar gaan horen de komende jaren :). Ze is hard bezig het podium op te komen.

Ideale pijphoogte!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.955
Abnormaal dit! Ik blijf me echt verbazen wat een reus jij bent. Wat meten die armen? :eek:

Mooi hoor! Als je in paint je biceps over haar gezicht heen plakt zie je dat je armen ongeveer een groot zijn als haar gezicht :brew:

Ben je ooit is een vrouw tegengekomen die langer was dan jou, incl. of excl. hakken?

Zag laatst een zwaar ecto meisje van 2m05 ofzo, slender girl idee kreeg ik.

hahaha kom op man! Hoe oud is dat meisje nou? 13/14 of zo? ;)
13/14, seriously? :p

1655063_10201627521683620_1765086012_o.jpg

Terug
Naar boven