Fitness Seller

Gestopt Road continues to contest shredcity!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
inn flex go for it
 
inn flex go for it

Thanks bro!

Net dus pull:

Pwo: 1scoop monster + 1 blik monster

Opwarmen

Weighted pull ups
2x8xbw +3,75
7xbw +3,75
toch 1rep meer:P

Weighted chin ups
10xbw +4,25
2x7xbw +4,25
mehh, meer zat er niet in

Plate loaded row breed
3x15x77,5

Barbell shrugs
4x12x65

Rope face pull
4x15x23

Db curl
12x12,5
2x10x15

Prima training, had niet veel energie, maar toch wel tevreden. Morgen Legs als ik niet te gaar ben:P
 
Goede training maat. Veel plezier op Emporium dadelijk!
 
Goede training maat. Veel plezier op Emporium dadelijk!

Weinig plezier gehad op emporium:(, stond in de rij en mn ticket werd gescand, gaf een foutmelding, dus komt zo'n kerel bij en ik moest effe uit de rij, paar minuten later komt hij terug ,ja je ticket is niet geldig omdat de betaling was geannuleerd, waarom heb ik dan een ticket en is het geld wel van mn rekening? Hij kon niks voor me doen, ik kon een nieuw ticket kopen, maar ik had mn pinpas niet bij en zou dan nog maar 30euro hebben voor drinken,eten en kluisje, plus dat gezeik had al heel mn stemming verpest dus ben ik maar weer naar huis gegaan, op de terugweg langs de jumbo gegaan, turkse pizza en b&j gehaald en ben ik maar gaan vreten haha. Vanmorgen toch weer lichter, 67,9kg:P

Zo meteen naar de gym voor legs!
 
Laatst bewerkt:
Pizza en ijs, en toch gewicht verliezen? Doe je goed!
 
Weinig plezier gehad op emporium:(, stond in de rij en mn ticket werd gescand, gaf een foutmelding, dus komt zo'n kerel bij en ik moest effe uit de rij, paar minuten later komt hij terug ,ja je ticket is niet geldig omdat de betaling was geannuleerd, waarom heb ik dan een ticket en is het geld wel van mn rekening? Hij kon niks voor me doen, ik kon een nieuw ticket kopen, maar ik had mn pinpas niet bij en zou dan nog maar 30euro hebben voor drinken,eten en kluisje, plus dat gezeik had al heel mn stemming verpest dus ben ik maar weer naar huis gegaan, op de terugweg langs de jumbo gegaan, turkse pizza en b&j gehaald en ben ik maar gaan vreten haha. Vanmorgen toch weer lichter, 67,9kg:P

Zo meteen naar de gym voor legs!

Een echte emo-eter dus :D
 
Das balen; ik zou er sowieso nog wel werk van maken v.w.b. het terugkrijgen van je centen. Niet dat dat alles goedmaakt natuurlijk.

Die pizza en B&J train je er zo weer af toch:loopband:
 
Pizza en ijs, en toch gewicht verliezen? Doe je goed!

Raar lichaam heb ik :P

Balen man van Emporium

Ja man, baalde flink.

Een echte emo-eter dus :D

Lijk wel een wijf he, vandaag weer clean:)

Das balen; ik zou er sowieso nog wel werk van maken v.w.b. het terugkrijgen van je centen. Niet dat dat alles goedmaakt natuurlijk.

Die pizza en B&J train je er zo weer af toch:loopband:

Ja zeker, geld moet ik sowieso terugkrijgen en zal ook zeker wel effe een boze mail sturen.

die pizza en b&j zijn er niet bijgekomen dus hoeft er ook niet af:P


Training van net LB:

PWO: 1scoop monster + blik monster

opwarmen

Rdl
opwarmen
4x10x69
Ging erg soepel:D


Paused squat
opwarmen
4x6x65
Pff ik dacht dat ik doodging, squaten +30 graden is geen goeie combi

Hip trust
3x12x53

Seated leg curl
3x6x69

Seated calf raise
15x36,5 pr
13x36,5
11x36,5

Standing calf raise
3x8x117

Rope crunches
niet gedaan doe ik morgen wel, gym ging dicht:)

Pff paar momenten gedacht dat ik doodging, zweette me kapot, maar toch ging het lekker! Morgenavond Push!
 
Je werd gewoon geweigerd om je te lijp in de rij stond :D:D

Of wou je zeggen dat je nuchter naar een festival gaat?
 
Je werd gewoon geweigerd om je te lijp in de rij stond :D:D

Of wou je zeggen dat je nuchter naar een festival gaat?

Haha was het maar, betaling was echt geanuleerd,maar belachelijk dat ik daar geen melding van heb gekregen.

En ja op dat moment was ik nog nuchter en was ook niet van plan om drugs te doen, of kei lam te worden van de drank:P
 
Balen van Emporium. Hoeveel kcal zit je nu, en iifym of vast?
 
Balen van Emporium. Hoeveel kcal zit je nu, en iifym of vast?

2750kcal, elke dag hetzelfde met meestal 1dag iifym per week, maar dan vaak nog redelijk clean.
 
Moet zeggen dat je wel al een stuk droger begint te ogen gaat lekker man. Zonde van emporium je had ook gewoon naar intents moeten gaan
 
Mooi doel om er voor te gaan. Zet hem op!
 
Je oogt zeker een stuk droger!! Goed bezig man!!
 
Vanwaar die spoto, veel last van sticking point op de bench?
 
Moet zeggen dat je wel al een stuk droger begint te ogen gaat lekker man. Zonde van emporium je had ook gewoon naar intents moeten gaan

Thanks man, begin ook echt lijnen en veins te zien die ik nog nooit gezien heb,echt mooi:).

Mooi doel om er voor te gaan. Zet hem op!

Thanks!

Je oogt zeker een stuk droger!! Goed bezig man!!

Thanks marv, abs beginnen ook eindelijk beetje door te komen!

Vanwaar die spoto, veel last van sticking point op de bench?

Nee, valt wel mee, maar staat zo in mn schema, vind em eigenlijk ook wel relax.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven