Fitness Seller

Road to 10% | Intermittent Fasting

Wel goed pak massa kerel! Gaat zeker wat worden als je droger komt te staan

Waarom terug naar ouders? Groningen kut qua werk ofiets?

• Topic Starter Topic Starter
Wel goed pak massa kerel! Gaat zeker wat worden als je droger komt te staan

Waarom terug naar ouders? Groningen kut qua werk ofiets?

Thanks man ik doe m'n best!

Bijna klaar met m'n opleiding moet nog een maandje. Heb geen flauw idee wat voor hbo opleiding ik zou moeten doen dus ga ik een jaartje werken en flink sparen.

4x12 max stack vasthouden aan de bovenkant anders te easy
emoji24.png
Herkenbaar :o
En wil niet meer reps want cardio.
Denk dat ik single leg eens ga proberen

Godver wat pak jij een hoop sets met nog best wat reps op die DB press!!

Spiertje in bicep verrekt denk ik
Klote.. hoop het niet.
Er is iemand op het forum die deadlift met ene hand andere grip ging doen dan andere hand en zn biceps heeft afgescheurd..
Zou uitkijken met die DL's
Mijne glijden ook uit mn handen dus ga voortaan echt met straps trainen.

Chest loopt zwaar achter op de rest moet meer volume in komen dus lekker paar setjes erbij pakken. Plus ik heb maar 2 chest oefeningen gedaan gisteren
Ik doe UB dinsdag altijd maar 4 setjes 1 oefening en vrijdag 6 setjes verdeeld over 2 oefeningen.
Gaat prima eig bij mij. pak jij chest 2x per week?

Heb jarenlang de fout gemaakt superveel volume te knallen voor schouder omdat hij achter liep maar dit heeft me juist verder geholpen.
Nou beginnen ze eindelijk een beetje te groeien, met 2x in de week in totaal 3 oefeningen.

Ik doe UB dinsdag altijd maar 4 setjes 1 oefening en vrijdag 6 setjes verdeeld over 2 oefeningen.
Gaat prima eig bij mij. pak jij chest 2x per week?

Heb jarenlang de fout gemaakt superveel volume te knallen voor schouder omdat hij achter liep maar dit heeft me juist verder geholpen.
Nou beginnen ze eindelijk een beetje te groeien, met 2x in de week in totaal 3 oefeningen.

Chest 2x per week altijd al een zwak punt geweest en ziet er ook lame uit omdat ik lichte gyno heb. Kracht in chest is er ook nooit echt geweest gaat nu wel beter maar nog lang niet op niveau als je kijkt hoe lang ik al in de gym rondloop.

Besloten om meer cardio te gaan toevoegen om zo mijn weekenden waarin ik teveel eet te compenseren. Ik zie de laatste weken weinig tot geen verschil in de spiegel dus er moet iets veranderen. Vaak gaat het doordeweeks altijd zeer goed maar dan is het weekend en ben ik samen met m'n vriendin en is alles weer te gezellig en lekker waardoor ik teveel vreet.

Beste massa inderdaad zeg!! Ik ben echt benieuwd hoe je er bij staat na een goede cut ;o.
Je gaat trouwens terug naar je ouders lees ik. Waar wonen die dan?

Cardio is in jou geval geen gek idee denk ik. Ga gewoon dagelijks wandelen en fietsen. Dan kom je al een heel eind! Verder is het misschien de moeite waard weer eens een vast schema op te pakken? :P

Beste massa inderdaad zeg!! Ik ben echt benieuwd hoe je er bij staat na een goede cut ;o.
Je gaat trouwens terug naar je ouders lees ik. Waar wonen die dan?

Cardio is in jou geval geen gek idee denk ik. Ga gewoon dagelijks wandelen en fietsen. Dan kom je al een heel eind! Verder is het misschien de moeite waard weer eens een vast schema op te pakken? :P

Ik zelf ook wel eigenlijk!
Ouders wonen in de omgeving van Winschoten opzich niks mis mee. Dagelijks fiets ik toch vaak wel al een aardig stukje naar stage en naar de gym maar blijkbaar is het gewoon niet voldoende terwijl ik doordeweeks maar rond de 2300 cal eet. Wel een beetje jelly op hoeveel jij kan eten.

Nog nooit gehoord van iets als een vast schema :bang:

Misschien toch maar eens mee beginnen want ik train vaak gewoon waar ik zin aan heb denk persoonlijk dan of fullbody of ub/lb.

Ouders wonen in de omgeving van Winschoten opzich niks mis mee. Dagelijks fiets ik toch vaak wel al een aardig stukje naar stage en naar de gym maar blijkbaar is het gewoon niet voldoende terwijl ik doordeweeks maar rond de 2300 cal eet. Wel een beetje jelly op hoeveel jij kan eten.

Misschien toch maar eens mee beginnen want ik train vaak gewoon waar ik zin aan heb denk persoonlijk dan of fullbody of ub/lb.
Windschoten pekel de geksteeee @Chickenkip

Ik ben zelf opgegroeid in Veendam, dus dat is wel bekend terrein. Haha.

Ik begrijp er geen hol van hoe jou onderhoud zo laag kan liggen hoor. Echt bizar.

Je hebt serieus nog nooit met een schema getraind?! :o Best vreemd dat je dan toch al zo ver bent gekomen, haha.

Hoe vaak p/w wil je trainen?

+1

Het schema dat ik pak is gebaseerd op Lyle Mcdonalds routine en het heeft me echt ontzettend snelle progressie opgeleverd.
Spiergroepen net genoeg belasten voor spiergroei en krachtgroei, varieren in rep range voor kracht en spiergroei, en toch iedere training weer kunnen overtreffen omdat je niet overbelast.
Ik kwam van split en heb dat eig 4 jaar (1e jaar FB) dus dat is het andere uiterste, maar dit heeft me echt nu al ver gebracht.

Mis alleen wel wat volume in mn schema voor oa schouders dus ga dat de volgende bulk nog aanpassen maar deze basis bevalt me echt veel beter dan verwacht.

Ik ben zelf opgegroeid in Veendam, dus dat is wel bekend terrein. Haha.

Ik begrijp er geen hol van hoe jou onderhoud zo laag kan liggen hoor. Echt bizar.

Je hebt serieus nog nooit met een schema getraind?! :o Best vreemd dat je dan toch al zo ver bent gekomen, haha.

Hoe vaak p/w wil je trainen?

Aaah veendikkedamsko zit nu met iemand op stage die daar woont toevallig.

Voor mij is het ook een mysterie waardoor cutten wat lastiger gaat als gepland maar dus moet er maar wat meer voor gedaan worden.

Toch al snel 5 keer per week moet ook maar net kunnen allemaal natuurlijk

Okay het is tijd om weer serieuzer te worden dus word het ook tijd om een schema te gaan hanteren en hoe maken we zo'n schema? Door gewoon oefeningen toe te voegen waar ik blij van word en waarvan ik weet dat ik er geen blessures mee zal oplopen. Let's get at it!
Een ub/lb split vind ik persoonlijk niks omdat je met ub je hele upperbody pakt met vrij weinig oefeningen, daarbij is lb volledig op je benen gericht. Benen zijn bij mij een sterk punt die zelfs voorlopen en ik heb altijd genoeg gehad aan enkel skwaaats leg extensions en hamstring curls. Dit zullen dus ook de enige 3 oefeningen zijn die ik zal gaan doen voor benen.

Dus dan komen we bij een push pull legs training uit. Alleen omdat ik zoals ik net als vermelde slechts 3 oefeningen doe voor benen vind ik het niet nodig om er een hele dag voor uit te trekken.
Wat betekend dat het bij de push of pull training erbij komt. Omg ik hou me niet aan de standaard programma's. Boehoe ik doe waarvan ik weet dat het voor mij werkt so why change a winning team?

Push

Flat db press 6/8 reps 5 setjes
behind the neck shoulder press in smith 8/10 reps 4 setjes
incline db press 10 reps 3 setjes
cable fly's of machine fly's 10 reps 4 setjes
lateral raises 10/12 reps 4 setjes
Tricep machine dips 8 reps 3 setjes
V bar pushdown 10 reps 3 setjes

Pull
Deadlifts 3/5 reps 5 setjes
lat pulldowns 8/10 reps 4 setjes
Cable rows 8/10 reps 3 setjes
T bar row 8/10 reps 4 setjes
Skwaats 3/5 reps 4/5 setjes
leg extensions 12 reps 3 setjes
Hamstring curls 12 reps 3 setjes

Even erbij zeggen dat ik er van hou om lekker veel volume te draaien wat ook wel te zien is in het schema. Meningen en tips zijn natuurlijk welkom!

Je brengt mij verdomme op ideeen hier!! :o

Ik zal er straks nog even goed naar kijken, maar zo op t eerste gezicht is het een mooie basis. Trainen op variabele dagen toch?

Deadlift 3x3 is goat. En ik zou geen behind the neck doen, alhoewel die wel lekker is in de smith.

1) Op je pull-dag allicht beginnen met squats?
2) Op pull-dag facepulls + 1 bicep isolatie toevoegen.
3) Waarom geen Barbell Bench press?

Terug
Naar boven