Emielos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.510
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel goed pak massa kerel! Gaat zeker wat worden als je droger komt te staan
Waarom terug naar ouders? Groningen kut qua werk ofiets?
Herkenbaar4x12 max stack vasthouden aan de bovenkant anders te easy![]()

Godver wat pak jij een hoop sets met nog best wat reps op die DB press!!
Klote.. hoop het niet.
Godver wat pak jij een hoop sets met nog best wat reps op die DB press!!
Ik doe UB dinsdag altijd maar 4 setjes 1 oefening en vrijdag 6 setjes verdeeld over 2 oefeningen.Chest loopt zwaar achter op de rest moet meer volume in komen dus lekker paar setjes erbij pakken. Plus ik heb maar 2 chest oefeningen gedaan gisteren
Ik doe UB dinsdag altijd maar 4 setjes 1 oefening en vrijdag 6 setjes verdeeld over 2 oefeningen.
Gaat prima eig bij mij. pak jij chest 2x per week?
Heb jarenlang de fout gemaakt superveel volume te knallen voor schouder omdat hij achter liep maar dit heeft me juist verder geholpen.
Nou beginnen ze eindelijk een beetje te groeien, met 2x in de week in totaal 3 oefeningen.

Beste massa inderdaad zeg!! Ik ben echt benieuwd hoe je er bij staat na een goede cut ;o.
Je gaat trouwens terug naar je ouders lees ik. Waar wonen die dan?
Cardio is in jou geval geen gek idee denk ik. Ga gewoon dagelijks wandelen en fietsen. Dan kom je al een heel eind! Verder is het misschien de moeite waard weer eens een vast schema op te pakken?![]()

Windschoten pekel de geksteeee @ChickenkipIk zelf ook wel eigenlijk!
Ouders wonen in de omgeving van Winschoten opzich niks mis mee. Dagelijks fiets ik toch vaak wel al een aardig stukje naar stage en naar de gym maar blijkbaar is het gewoon niet voldoende terwijl ik doordeweeks maar rond de 2300 cal eet. Wel een beetje jelly op hoeveel jij kan eten.
Nog nooit gehoord van iets als een vast schema
Misschien toch maar eens mee beginnen want ik train vaak gewoon waar ik zin aan heb denk persoonlijk dan of fullbody of ub/lb.
Ik zelf ook wel eigenlijk!
Ouders wonen in de omgeving van Winschoten opzich niks mis mee. Dagelijks fiets ik toch vaak wel al een aardig stukje naar stage en naar de gym maar blijkbaar is het gewoon niet voldoende terwijl ik doordeweeks maar rond de 2300 cal eet. Wel een beetje jelly op hoeveel jij kan eten.
Nog nooit gehoord van iets als een vast schema
Misschien toch maar eens mee beginnen want ik train vaak gewoon waar ik zin aan heb denk persoonlijk dan of fullbody of ub/lb.
Best vreemd dat je dan toch al zo ver bent gekomen, haha. +1
Ik ben zelf opgegroeid in Veendam, dus dat is wel bekend terrein. Haha.
Ik begrijp er geen hol van hoe jou onderhoud zo laag kan liggen hoor. Echt bizar.
Je hebt serieus nog nooit met een schema getraind?!Best vreemd dat je dan toch al zo ver bent gekomen, haha.
Hoe vaak p/w wil je trainen?
dat is de gekste pekelaar alive
Je brengt mij verdomme op ideeen hier!!
Ik zal er straks nog even goed naar kijken, maar zo op t eerste gezicht is het een mooie basis. Trainen op variabele dagen toch?