XXL Nutrition

Road to 10% | Intermittent Fasting

Oh wacht grunn heeft er wel 1 kom ik net achter. Die bij martini plaza is 24/7 open dacht ik, Ron haas ofzo

Maar weetnie of dat een goede gym is. Wat ik wel weet is dat het een pokke eind trappen is vanaf mijn huis

• Topic Starter Topic Starter
Oh wacht grunn heeft er wel 1 kom ik net achter. Die bij martini plaza is 24/7 open dacht ik, Ron haas ofzo

Maar weetnie of dat een goede gym is. Wat ik wel weet is dat het een pokke eind trappen is vanaf mijn huis

In Groningen zit ook een Ron? Dat is namelijk 1 van de gyms die 24/7 open is in Winschoten. Amai zeg Martini helemaal no thanks in dat geval

Push day met legs!

Flat db press
Warmups tot 28kg 10/12 reps
32kgx8 zwaar
32kgx8 niet zwaarder
32kgx7 trilde bij de laatste rep nog harder als een viberator zoals rob zou zeggen
32kgx6
Doeg

Skwaaats light weight
60kgx12
60kgx10
80kgx8
100kgx6
100kgx6
Last van de onderrug dus alles met belt gedaan.

Behind the neck press
4x8/10 nice pomppp

Incline db press
26kgx10
28kgx10
28kgx10

Cable fly's
3x12 burnnnn

Lateral raises
4x10 dropsetjes aan het einde

V bar push downs
4x10 hou van deze oef

Dip machine
3x8 done

Ik geef deze tren 6 reeten want het was niks bijzonders.
Wel irritant dat m'n onderrug zo aan het kloten is.

Foam rollen al geprobeerd?
Verlicht bij mij behoorlijk de last.
Zelfs een foam roll meegenomen naar weekendje Duitsland :roflol:

Jij bent dan ook wel aan rare vogel..

Jking, zie die foam rollers wel in de gym liggen maar heb geen idee hoe ik ze zou moeten gebruiken. Denk dat het lijkt alsof er een walvis op een stukje schuim ligt te woelen. Zal es een filmpje opzoeken hoe en wat zoiets werkt

Jij bent dan ook wel aan rare vogel..

Jking, zie die foam rollers wel in de gym liggen maar heb geen idee hoe ik ze zou moeten gebruiken. Denk dat het lijkt alsof er een walvis op een stukje schuim ligt te woelen. Zal es een filmpje opzoeken hoe en wat zoiets werkt
:o Klopt wel...
Op de grond rollen op de hotelkamer:roflol:

In de gym doe ik het niet, voel ik me toch niet helemaal chill bij op één of andere manier.
Thuis neem ik er wel de tijd voor.
Je steunt op armen en 1 of 2 benen en duwt je een beetje naar voor en achter en zet zoveel mogelijk lichaamsgewicht op de rol.
Zo rol je de spieren los.
Zou idd gewoon filmpje kijken en maar proberen!
Heeft mij veel geholpen.

Zooo beste pull tren gehad

Lat pull downs
5x10/12 voor en achter langs beetje combineren

Cable rows
4x10 goeie stretch wauw

Read delt fly machine
4x10 mweh

DB rows
38kgx10x3

BB shrugsssss
5x20+ burnnnnnnn dem traps trap city b*ch trap trap city bitchhhh 10 10 10 20 equals 50 b*ch

Oefening voor lower back waarbij ik altijd bang ben dat ik voorover val met dat hele bankje
4x15 jezus wat een lowerback pomp roidss?

Seated hammer curls
24kgx10 4 setjes
Naast me ging een chick liggen te db pressen benen wijd en met een legging aan hallooooo cammeltje brb even naar het toilet :fapn:

ez bar curls
25kg stangx8x3

Seated bicep curls
3x8

300 cal op de home trainer
Was gedurende de hele training aan het zweten als een otter en tijdens cardio rook ik van mezelf dat ik die ammoniak geur had blegh.

Forgive me father for I have sinned, kwam thuis en was vergeten dat ik geen whey meer had. Enkel m'n huisgenoot had nog whey maar wel van Body en Fake. Dus maar 3 dikke scoops genomen om het te compenseren.

Ik geef deze tren 6,5 reeten.

Hallo vriendjes

Push day
Flat db press
Warmup tot 28kg
Working setjes
32kgx8
32kgx8
34kgx6
34kgx6
32kgx7

Db shoulder press
22kgx10x3

Cable fly's
4x12 mega pompppp!!

Incline hammer press
4x12 uber pompp gasten waren aan het loeren zelfs

Lateral raises
14kgx12x4 lekker dit

Tricep push downs
4x10/12

Vervolgens nog even wat pomp werk voor triceps en biceps voor de lols

Voor het eerst weer tijd gehad end at het zo uit kwam dat ik me mn gf kon sporten. Toch ook wel es gezellig he.
Helaas was het wel in de Basic Fit dus was het vechten om bankjes en dumbells all over the place dikke poep enzo kut gym morgen weer naar Big Gym <3 Hou van die gym fapfapfap

Ik geef deze training 7 reeten want had uber pomp waauw groeten

Gisteren een super snelle pull day gehad had maar 45 minuten de tijd omdat ik de hele middag met m'n pl**ris fiets ben bezig geweest en de gym om half 11 zou sluiten

Lat pull downs hammer strength
5 setjes van 8/10 70kg in platen per kant

Rows hammer strength
4 setjes van 10 35kg in platen per kant

Lat pullovers met rope
3x12/15 lekker

bb shrugs
70kg
4x15

reverse cable fly's voor achterkant delts lol wat een benaming maak ik er ook van
4x10 lekker

seated cable row
3x10

biceps curls met 20kg dumbells
3x12
met nog beetje hammer curls erna

seated bicep curls op machine. Wou dat ik deze mee naar huis kon nemen wat een machine zeg burnnnnnnn
4x12

Binnen 40 minuten was ik weer buiten best okay

Gaat lekker hier

Rug biceps zijn wel je sterkste spiergroepen he,? Goeie training!

Waar blijven die legdays?! :P

Vanavond, squat rek en ik.

Afgelopen week geen benen gedaan ivm met onderrug en tijdens de push en pull trens geen tijd meer gehad om iets voor benen te doen.
Laatste tijd voelden de squats ook elke keer zo t*ring zwaar aan. Misschien toch te maken met de cut. Terwijl ik in het begin van de cut nog kracht aan het gainen was.

Succes braaa :thumb:

Image1464364128.293213.jpg

Af en toe toch handig zo'n vriendin die stiekem foto's maakt. Nog steeds een lange weg te gaan maar er is duidelijk verschil zichtbaar!

Ik zie beetje abs, misschien squat wat lichter pakken en meer volume?

Terug
Naar boven