Fitness Seller

Road to 10% | Intermittent Fasting

• Topic Starter Topic Starter
Deadlift 3x3 is goat. En ik zou geen behind the neck doen, alhoewel die wel lekker is in de smith.

3/5 reps met 5 setjes voor deadlifts. Behind the neck is wel blessure gevoeliger alleen krijg ik er zo'n dikke pomp van en aangezien ik ze in de smither doe kan het prima denk ik

1) Op je pull-dag allicht beginnen met squats?
2) Op pull-dag facepulls + 1 bicep isolatie toevoegen.
3) Waarom geen Barbell Bench press?

Pull dag ga ik om en om doen ene dag begin ik met deadlifts andere dag met squats.
Aaah idd wat stom ik heb geen bicep oefening toegevoegd hoe kan ik dat vergeten. Dan voeg ik liever rear delt fly op een machine toe.
Geen barbell omdat ik met dumbells simpelweg veel meer in m'n chest voel.

Vandaag rust dag van de gym gisteren namelijk full body gedaan.
Wel dikke 10km onderweg geweest naar stage en terug. Net nog m'n vriendin haar fiets gebracht en door de hele stad terug gelopen naar huis en keurig onder cals gebleven. Ging elke dag maar zo soepel!
Morgen eerst push workout doen volgens nieuwe schema

Goeie cardio:)

Geen sex gehad? Extra cardio :cool:

Stay brave... Weekend is comming

Op het dak van vindi was dinsdag avond. Kreeg 's avonds het filmpje al doorgestuurd via de app. Wat hebben ik en mijn huisgenoot er vreselijk om moeten lachen :D

Op het dak van vindi was dinsdag avond. Kreeg 's avonds het filmpje al doorgestuurd via de app. Wat hebben ik en mijn huisgenoot er vreselijk om moeten lachen :D

Oohja dinsdag ben helemaal in de war omdat maandag een vrije dag was!

Ik fietste toevallig dinsdag avond nog voor het vindi gebouw langs en ik weet 100% zeker dat ik die twee achteraf daar nog voor langs heb zien lopen richting de drie. Meisje had een kort wit jurkje aan en later die avond zag ik ineens het filmpje voorbij komen man wat mooi.

Wat voor filmpje?

Eerste dag van nieuwe schema!

Flat db press
lekkere setjes gepakt tot 30kg om de feel erin te krijgen
8x32k
8x34k
6x36kg PR aangezien ik geen spotter had die me bij de eerste hielp
8x34kg
8x34kg doooood

Behind de neck press in smither
4x8/10
Na 2 setjes toch voorlangs gegaan want schouder begon te klieren, misschien toch gewoon voortaan voor lang blijven gaan

Incline db bench
24kgx5 wtf linker peck voelt alsof die scheurt
20kgx10 nog steeds last wtf is dit voelt alsof ik al 100 reps heb gedaan
20kgx12 langer rust genomen ging wel een beetje

Cable fly's
4x10/12

lateral raises
16kgx8 zwaar
14kgx10 beter
14kgx10
14kgx10
drop setje tot 7kg delts on fireeee!

Dip machine
3x8/10

v bar pushdowns
4x8/10

22 minuten cardio op crosstrainer
Vandaag ongeveer 30km gefietst naar stage huis weer naar stage en weer naar huis vervolgens naar de gym en weer naar huis.

Ik geef deze tren 7 reeten want goeie db presses!
Wel een beetje raar gedoe met m'n linker peck voelde echt alsof ik na 2 reps al 100 had gedaan hmmm...

Vanavond pull/legs dag alleen ga ik alleen skwaaats doen en geen deadlifts aangezien ik behoorlijk veel last van m'n onderrug heb en ik heb idee heb dat het van deadliften komt aangezien ik bijna elke keer last heb als ik deadlifts heb gedaan. Misschien form toch een beetje off tijdens deadliften? Frustrerend in elk geval

Filmpje maken en posten ;). Als je last krijgt van je onderrug moet er idd iets mis zijn met je techniek.

Filmpje maken en posten ;). Als je last krijgt van je onderrug moet er idd iets mis zijn met je techniek.

Misschien ook wel iets te maken met het feit dat ik toen ik 12 was door m'n rug ben gegaan tijdens het touwtje springen alleen, en waarschijnlijk af en toe te zwaar gegaan waardoor form lelijk word.

Pull day! Geen deadlifts of skwaats vandaag om onderrug te besparen dont judge me.

Lat pull downs
4x8/10 gewicht oplopend tot 90kg

Seated cable rows
4x10/12 gewicht oplopend tot 70kg
Wat hou ik van deze oefening

T Bar rows... for the hoes
Gewicht in platen
60kgx12
80kgx8 zwaaaaar
80kgx7 noob
70kgx10 beter
drop setje van gemaakt tot 30kg

Toen kwam er ineens een medewerker naar me toe en die zei 'we gaan sluiten het is 9 uur' whaaaaat?? Ben ik vergeten dat elke vrijdag die kut gym om 9 uur dicht gaat. Dus ik maar naar buiten de auto in stappen balen natuurlijk want ik begon net?? Vervolgens naar een 24/7 gym gegaan waar de deur vaak gewoon open staat en ben ik daar maar random verder gaan trainen. Lel

Db rows
36kgx12 te licht
40kgx10 nog best easy
46kgx8 aaah kijk zo is die goed
46kgx8 nice

rope overhead pulls ofzo?
4x10 gewicht licht en denken aan die MMC for de ekte bb gainszzszsszz

Barbell shrugs
60kgx20
80kgx12x3
Niet te zwaar ivm onderrug

hammer curls strict
20kg dumbells
3x10

ez bar curls
3x8/10

cable curls
4x10

Dat was het zo ongeveer. Wel een primeur voor mij om één workout in twee verschillende gyms te doen. Beviel me eigenlijk prima.
Vandaag rond de 2200 cal gegeten en 15km op de fiets gezeten. Eenmaal toen ik weer thuis was en aangezien ik bij m'n ouders ben had ik wel de nijging om al het lekkere voedsel in m'n muil te proppen omdat ik zelf een arme student ben die nooit lekkere dingen koopt maaaaaar ik heb me weten te beheersen en lekker rijst met tonijn post workout gepakt.

Ik geef deze training 7,5 reeten want in twee verschillende gyms trainen heeft wel wat.

gegroet

24/7 gym? Was je thth ofzo want grunn heeft toch niet zo'n gym of wel?

Yep ik was thth in Winschoten hebben ze zelfs 2 gyms die 24/7 open zijn best bizar eigenlijk dat zo'n kleine stad er 2 heeft en gro gewoon geen

Terug
Naar boven