AndroidHealthClinic

Road to 10% | Intermittent Fasting

Foto's van tijdje terug staan we ergens in het begin van mn log, voorkant is langs niet zo goed chest en front delts lopen echt achter. Heb ook vrij veel moeite met het recht trekken hiervan want het groeit maar niet.

Oke ik heb hem ff opgezocht. Voor de anderen:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/road-to-10-intermittent-fasting.394463/#post-9409817
Heb even vergeleken ziet er een stuk droger uit, meer definitie schouder en rug dus lekker bezig!

Mijn schouders groeien ook niet zijkant..
Al jaren lang lopen die achter. Heb eerst geprobeerd meer oefeningen toe te voegen, zat ik op een gegeven moment op 6 exc. voor schouders.
Nu juist maar 2 maar wel twee keer in de week. Wat doe jij eraan?

• Topic Starter Topic Starter
Oke ik heb hem ff opgezocht. Voor de anderen:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/road-to-10-intermittent-fasting.394463/#post-9409817
Heb even vergeleken ziet er een stuk droger uit, meer definitie schouder en rug dus lekker bezig!

Mijn schouders groeien ook niet zijkant..
Al jaren lang lopen die achter. Heb eerst geprobeerd meer oefeningen toe te voegen, zat ik op een gegeven moment op 6 exc. voor schouders.
Nu juist maar 2 maar wel twee keer in de week. Wat doe jij eraan?

Probeer ze mee te pakken met chest en ze zelf ook een aparte dag te geven. In het begin van mn gym carriere heb ik door te koud en te zwaar te gaan met db shoulder press mijn schouder uit de kom geknald erg dom was dat en tot op deze dag merk ik dat mn schouder nog niet optimaal is.

Rug gaat lekker kerel. Die delts knallen er ook wel goed uit inderdaad :)

Chest schouder tricep en buik

Flat bench
Shit load aan warmups
Werk setjes van 80-85kg
80kg gaat steeds beter. Voorheen moeite met 5 reps tegenwoordig tegen de 8 reps. Prima dus

Incline bench press bb
60kgx6 4 setjes

Cable fly's
4x12

Seated chest press
10x close grip
10x wide grip
4 setjes DIKKE POMP EN BURN!!

Skull crushers ss met plate front raises
4x10/12 lekker

3 tricep oefeningen achter elkaar aan met kabels

Seated lateral raises
14kgx15 4 setjes

Buik op bankje

20 min cardio

Ik geef deze workout 7 reeten want ik heb buik gedaan heuheuu.

Machine fly aka butterfly om chest af te matten

4x10 goed zwaar

Chest schouder tricep en buik

Flat bench
Shit load aan warmups
Werk setjes van 80-85kg
80kg gaat steeds beter. Voorheen moeite met 5 reps tegenwoordig tegen de 8 reps. Prima dus

Incline bench press bb
60kgx6 4 setjes

Cable fly's
4x12

Seated chest press
10x close grip
10x wide grip
4 setjes DIKKE POMP EN BURN!!

Skull crushers ss met plate front raises
4x10/12 lekker

3 tricep oefeningen achter elkaar aan met kabels

Seated lateral raises
14kgx15 4 setjes

Buik op bankje

20 min cardio

Ik geef deze workout 7 reeten want ik heb buik gedaan heuheuu.

Machine fly aka butterfly om chest af te matten

4x10 goed zwaar

All the rest doesn't count want buik is een training op zich.

Nette bench ook btw! Gelukkig heb ik vandaag 8x80 gebencht en blijf ik jou net voor:p

All the rest doesn't count want buik is een training op zich.

Nette bench ook btw! Gelukkig heb ik vandaag 8x80 gebencht en blijf ik jou net voor:p

Ik zal aan je denken de volgende keer dat ik bench 9 reps incoming. Bench gaat wel lekker sinds ik een trainingspartner heb voorheen was het bij 5 reps racken nu spotter erbij gaat het stukken beter

Benen en biceps

Skwaaats
60kgx20 want warmup
80kgx12
100kgx10
110kgx6 easy ingehouden dus
120kgx6x3
100kgx12
Heerlijke setjes alles ging super easy en met atg

Lunges met bb
40kgx3 setjes geen idee hoeveel stappen
Zo zwaar en wankel met deze oefening.

Hack squat
4 setjes x 10

Kuiten
4x15 burnnn

Leg extensions
4x10 max stack booom

Seated bicep curls 16kgx10x4 ss met straight bar curls
Straight bar hammer curls ss met seated db hammer curls
3x10

15 min cardio

Ik geef deze tren 8 reeten want skwaats gingen als een malle.

Image1460579017.934396.jpg

Image1460579203.393266.jpg

Even foto update. Vanmorgen 89kg op de weegschaal. Schommel dus vrij veel heen en weer. Wel iets droger aan het worden.

Bovenste is huidig 2e is van 9 maart

Vind schouders er netjes bij staan hoor.
Sws rest ook. Hoe lang denk je nog dat het is tot 10%?

Vind schouders er netjes bij staan hoor.
Sws rest ook. Hoe lang denk je nog dat het is tot 10%?

Ben bang dat ik voor de zomer het niet meer ga redden, vorige week nog een meting gehad en ik stond op 20% en zoals het nu gaat zit er nog niet veel tempo achter. Ik heb geen haast tho wil geen massa verliezen en ik word nog wel gewoon sterker.

8 reeten bam! Deze reageerder vindt helemaal mooi.

Laatst bewerkt:
Ben bang dat ik voor de zomer het niet meer ga redden, vorige week nog een meting gehad en ik stond op 20% en zoals het nu gaat zit er nog niet veel tempo achter. Ik heb geen haast tho wil geen massa verliezen en ik word nog wel gewoon sterker.
Denk wel lager dan 20%. Zou ook betekenen dat je onder onderhoud eet en vetmassa ongeveer hetzelfde is..
Hoe is deze gemeten?

Denk ook wel wat minder dan 20, denk 17-18. Goed da je niet te snel cut, die fout heb ik vorige keer wel gemaakt, maar cut nu ook rustig. Dan duurt het maar wat langer:)

Gister rust dagje met de gf gehad. Was ik ook aan toe zeg overal spierpijn en vermoeid. Vandaag hopelijk nog tijd voor de gym een dikke deadlift sessie word het dan. Hele dag op stage supertraining06 yt channel gekeken met deadlift tips. Ik moet en zal die 200kg een keer trekken maar daar zal ik dus echt veeel meer voor moeten dlen.
Zit te denken aan 7 setjes van 3 met 120/150 kg. Als ik de 150kgs niet makkelijk en netjes genoeg vind gaan drop ik het gewicht.

Nu eerst nog 4 uur op stage uit m'n neus vreten [emoji24][emoji24][emoji28]

Zo wat een weekend, vrijdag opstap geweest, zaterdag een feestje gehad en zondag naar de Efteling geweest met een overnachting in het hotel gehad. Gisteren kwam ik rond 2 uur thuis met volle moed om te gaan sporten. Eerst even gaan liggen en weg was ik. Werd om 9 uur pas weer wakker man wat waardeloos. Ik durf ook niet eens op de weegschaal te gaan staan right now...

Nieuwe week nieuwe kansen, we gaan er dus weer tegenaan

Zo wat een weekend, vrijdag opstap geweest, zaterdag een feestje gehad en zondag naar de Efteling geweest met een overnachting in het hotel gehad. Gisteren kwam ik rond 2 uur thuis met volle moed om te gaan sporten. Eerst even gaan liggen en weg was ik. Werd om 9 uur pas weer wakker man wat waardeloos. Ik durf ook niet eens op de weegschaal te gaan staan right now...

Nieuwe week nieuwe kansen, we gaan er dus weer tegenaan
Rust op z'n tijd is ook belangrijk. Des te harder kun je knallen.

Keertje weekend genieten moeten kunnen! Rust is goed op zijn tijd. Klinkt verder wel als een nice weekend :)

Haha gaat goed hier!

Terug
Naar boven