XXL Nutrition

Road to kwali's 2013 strongman

Ja lekker die 8x115. Waren mooi hard en goede techniek.
En ja die hh op squats zijn zwaar, maar je hebt ze wel ff gedaan ;)

Lekker hoor vooral die squats, t is zwaar op herhalingen maar je hebt je er mooi doorheen geknald!!

10x200 netjes zeker zonder bandjes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.184
Thx thx thx;)

Ja lekker die 8x115. Waren mooi hard en goede techniek.
En ja die hh op squats zijn zwaar, maar je hebt ze wel ff gedaan ;)
Zo is het coach!

Lekker hoor vooral die squats, t is zwaar op herhalingen maar je hebt je er mooi doorheen geknald!!
Jazeker heftig was hij zeker;)

10x200 netjes zeker zonder bandjes!
Jaa met banden is hij toch wel wat makkelijker idd

Prima squats en loglift hoor, stones gingen uiteraard ook weer gewoon rap, zie wel dat je er een centimeter bij heb gesmokkelt ;)

• #1.186
Zondag@limbo

Stang opwarmen:
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x80kg

Loglift:
5x90kg
5x100kg
5x110kg
5x120kg
6x130kg - PR!!

Duck walk:

30m x 80kg
30m x 140kg
15m x 190kg
15m x 220kg (pr)

Tire flips:

2x8

Kistjes farmers:

110kg x 40m
110kg x 40m
110kg x 40m

Stones hoogte:

@192cm 1x110kg
@192cm 1x110kg
@192cm 1x110kg - PR!!
@165cm 5x110kg

Genoeg voor vandaag!

Hahaha, insane gewoon :D

Ging lekker Niels :) vooral die stone die je bijna door het plafond heen gooide was magisch !

Goed gewerkt hoor, log is gewoon sterk dat je nu gewoon kan spelen met 130kg, ben je toch ook lekker op gegroeid de laatste maanden. die stones had ik wel willen zien, gewoon bruut..

6x130 WTF!!! Trots op je ;)

haha, insane idd. 6x130 log was echt bruut. En 110 stone op 1m92 is natuurlijk ook waanzin. :thumbs:

6x130kg log was niet eens all out had ik het idee. Verder erg sterk uiteraard. Valt me op dat je naast een behoorlijke portie kracht ook behoorlijk atletisch en explosief bent. Dodelijke combinatie!!!!!

Laatst bewerkt:
......met over.

Niels naar mijn idee waren het er 7 !!! Ik zij nog 1 rep en had je een 8je,,

• #1.196
Goed gewerkt hoor, log is gewoon sterk dat je nu gewoon kan spelen met 130kg, ben je toch ook lekker op gegroeid de laatste maanden. die stones had ik wel willen zien, gewoon bruut..
Jaa zeker lekker gegroeid, ben er ook echt blij mee:)

Thx coach!!

haha, insane idd. 6x130 log was echt bruut. En 110 stone op 1m92 is natuurlijk ook waanzin. :thumbs:
Dankje man!! Jou log was ook bruut zeker na 7 maanden geen log...

6x130kg log was niet eens all out had ik het idee. Verder erg sterk uiteraard. Valt me op dat je naast een behoorlijke portie kracht ook behoorlijk atletisch en explosief bent. Dodelijke combinatie!!!!!
Ik probeer ook de juiste verhouding te vinden tussen die 2.. Bedankt voor het compliment!!

;)

Niels naar mijn idee waren het er 7 !!! Ik zij nog 1 rep en had je een 8je,,

Jaa wel 7?? Je zei inderdaad wel ik dacht dat je er 8 deed maar weer het nu even niet meer;)

1m92, waar gaat dat heen? De nieuwe hype, stones slamdunken?
Boom progressie niet normaal.

Volgens mij zou Niels de 110 stone ook écht in een basketball-net kunnen dunken idd!! :eek: Niet normaal meer die jongen.

• #1.199
1m92, waar gaat dat heen? De nieuwe hype, stones slamdunken?
Boom progressie niet normaal.
Haha boom ging zeker lekker!! Haha jaa kwam toevallig zo uit die hoogte;)

Volgens mij zou Niels de 110 stone ook écht in een basketball-net kunnen dunken idd!! :eek: Niet normaal meer die jongen.
Hahah huhu dat net kan best maar moet het wel een stukje lager gehangen worden haha

Weet jij hoeveel reps het waren op de log? 6 of toch 7;)

Gewoon sterk Niels. Die log is sterk, maar heel eerlijk gezegd had ik dat al wel verwacht!

Waarschijnlijk wel iets lekkerder nu om binnen log te doen.

Terug
Naar boven