dannyh1983
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx thx thx

Zo is het coach!Ja lekker die 8x115. Waren mooi hard en goede techniek.
En ja die hh op squats zijn zwaar, maar je hebt ze wel ff gedaan![]()
Jazeker heftig was hij zekerLekker hoor vooral die squats, t is zwaar op herhalingen maar je hebt je er mooi doorheen geknald!!

Jaa met banden is hij toch wel wat makkelijker idd
Thx Johan!
Haha die steen ging lekker he en dat op 192Ging lekker Nielsvooral die stone die je bijna door het plafond heen gooide was magisch !

Jaa zeker lekker gegroeid, ben er ook echt blij meeGoed gewerkt hoor, log is gewoon sterk dat je nu gewoon kan spelen met 130kg, ben je toch ook lekker op gegroeid de laatste maanden. die stones had ik wel willen zien, gewoon bruut..
Thx coach!!
Dankje man!! Jou log was ook bruut zeker na 7 maanden geen log...haha, insane idd. 6x130 log was echt bruut. En 110 stone op 1m92 is natuurlijk ook waanzin.![]()
Ik probeer ook de juiste verhouding te vinden tussen die 2.. Bedankt voor het compliment!!6x130kg log was niet eens all out had ik het idee. Verder erg sterk uiteraard. Valt me op dat je naast een behoorlijke portie kracht ook behoorlijk atletisch en explosief bent. Dodelijke combinatie!!!!!

Niels naar mijn idee waren het er 7 !!! Ik zij nog 1 rep en had je een 8je,,

Haha boom ging zeker lekker!! Haha jaa kwam toevallig zo uit die hoogte1m92, waar gaat dat heen? De nieuwe hype, stones slamdunken?
Boom progressie niet normaal.

Hahah huhu dat net kan best maar moet het wel een stukje lager gehangen worden hahaVolgens mij zou Niels de 110 stone ook écht in een basketball-net kunnen dunken idd!!Niet normaal meer die jongen.