Ja 100% wat je zegt. Je moet gewoon denken of je het leuk vind of niet en zo niet doe je het niet. Ik ben echt veeeel minder dan jou, maar ik ben een aantal jaren "wel okay" geweest. Ik was toch finalist -105, deed het best prima, okay stats voor een natty 105er. Nu is mijn deadlift finaal naar de maan en ik heb lang getwijfeld of ik nog wel mee zou doen. Niet dat ik mezelf hoog inschat, maar wel als een "degelijke deelnemer". Alex zei tegen mij "zelfs bij mij weet over 2 jaar niemand meer wie ik ben, laat staan bij jou". Best hard, maar 100% waar. Nobody cares. Bij mij al helemaal niet maar zelfs bij jou en zelfs bij iemand als Alex ook niet.
Ik snap je idee. Ondanks het feit dat we geen beste vriendjes zijn, zou ik je graag in de finale zien. Je bent een groot talent en serieus met je sport bezig. Een welkome afwisseling tussen alle mensen met een abbo op de apotheek maar die maar 6 maanden per jaar trainen (en de rest van het jaar niks anders doen dan zuipen/snuiven/ballonetjes). In jou zien we (met we bedoel ik de sterkste mannen hier in het Zuiden) één van de weinigen die de sport weer lekker mee op kan bouwen. Naar een hoger niveau, naar een beter image naar buiten toe etc. Maar als je dat niet wil of je vind het het zelf niet waard, moet je het absoluut niet doen.
Wij hebben Enzo bijna gesmeekt om nog mee te doen in 2019, om Kelvin die titel niet cadeau te doen. Ondanks dat ie echt wel impressive is, vinden sommigen bij ons hem niet bepaald een reclame voor onze sport. Echter, Enzo vond andere dingen veel belangrijker; zijn dingen. Als jij dat ook hebt, zal iedereen dit binnen 10 sec. accepteren en verder gaan met zijn of haar leven.