Romyw
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m63
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) of caseine shake
ik eet nu rond de 2000-2300kcal en wil dit richting de 1700 brengen. Dus alle maaltijden minderen of 1 maaltijd skippen. 
Ik heb me laten meten, echt om te huilen xD
Ik ben bijgekomen, vet en spier verloren :/ ik zit nu op 29% vet! In de spiegel heb ik juist het idee dat ik meer massa heb gekregen (spier!) maar goed.
Ik ben gelijk weer met mn voeding aan de slag gegaan. Bijlage is hoe het nu is, iemand tips? Ik eet volgens iifym teveel eiwitten maar volgens mij zit ik nog laag in de eiwitten nu. Ik weet het even niet meer![]()
Ik ga varieren in witvis/kip en in alle soorten groenten
's avonds eventueel magere kwark/huttekase ipv casseine shake

Ik ben er blij mee

Het lijken makkelijkere trainingen maar die TRX is dodelijk hahaJe trainingen gaan erg lekker zo te zien en die rug ziet er goed uit!
wel lekker dat de gym begeleiding goed is.
Hoe is je vet gemeten? Ik zou daar weinig van aantrekken (tenzij je vet% met een dexascan is gemeten). Zegt de spiegel meer spiermassa, ben je sterker? Zoja, dan heb je spiermassa erbij!
Nice pics btw! Je hebt echt wel aanleg voor spiergroei![]()
Dat vind ik moeilijk dus ik denk dat ik beter eerst wat vet verlies en dan weer opnieuw voorzichtiger bulk
helpt het je als ik zeg dat er 10% verschil in kan zitten tov de werkelijkheidMijn vet% is ook 29% via de weegschaal (zelfs met zo'n dure tanita een x laten meten). met de huidplooi meting 20%. Ook destijds een dexascan gehad en dat was toen 22% (huidplooi toen ook 22).
Ik wil wel een keer huidplooi proberen. Ik heb die gratis huidplooimeter van bodyenfit. Maar was ik niet zo'n held in. Ik ga het binnenkort nog een keer proberen.

Nou ik slaap hier een stuk beter door hihiIk wil wel een keer huidplooi proberen. Ik heb die gratis huidplooimeter van bodyenfit. Maar was ik niet zo'n held in. Ik ga het binnenkort nog een keer proberen.

Goed bezig! Mooie rug en ook mooie armen![]()
Mij zeggen de cijfertjes verder niet zo veel, ik ga zelf amper op de weegschaal staan (jaren helemaal niet, nu eens per maand), vetpercentage al helemaal niet. Ik zie op de foto's een mooie vrouw, ongeacht cijertjes![]()
Hoe gaat het ondertussen met je man in de achterbak van de auto laden? Zou voor mij niets zijn... Ik heb geen rijbewijs, dus ik heb hem nodig om te rijden![]()

de fiets is weer uit de schuur gehaald hihi. Ik laat het om de 2 maanden meten door een trainer maar zelf hou ik 1 buikplooi bij.. ff om te checken of ik op de goede weg zit![]()
dankjewel!