SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Samen trainen is inderdaad fijn , ik zag eerst niet echt de voordelen ervan in. Ik dacht dan moet je op tijd gaan letten, niet je eigen tempo etc. Maar dat werkt helemaal niet zo. Juist fijn op deze manier
Heb het idee dat ik mezelf echt een stuk meer push.
Ze haalt echt alles eruit en daarom ik ook. Als je trainingsbuddy niet zo gespierd/groot wil worden als jou denk ik dat het niet zo positief werkt. Ik krijg ook fijne tips van haar als mijn vorm niet goed is, of we filmen elkaar. Dat is ook weer erg fijn. (Misschien laat ik morgen m'n hip thrust filmen )
Dat wordt wat 

Ik zie dat ik iets te hoog doorga omdat ik zoveel kracht moet zetten omdat dit echt mijn max is. Met 80kg hou ik mooiere vorm dus ik ga terug naar 80/85kg om te trainen. Ik had geen pijn en voelde mn glutes echt goed dus ik ben nog steeds blij met het resultaat
Meer zat er ook echt niet in lol
Maar was wel trots dat ik 90kg omhoog kan krijgen 

Weet ik dat ook weer, niet naar de spiegels kijken dus
en mn dag is weer goed hihi Super cool om een berichtje van je idool te krijgen. Hij is zo behulpzaam! Heb al eerder met m gesproken.
nu 2 dagen lekker rust.
Ik lig achter, erg druk gehad.
.