- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook een hond nodig, dan lijkt het me echt stukken fijner om stukken te wandelen.
Nu ga ik maar rennen, des te eerder ben ik thuis![]()
Als ik dan iemand tegen kom heb ik ook het gevoel dat ik een engerd ben zo alleen in het bos haha
)
Tegenwoordig max 3.

Zometeen lower body.. Ik hoop dat ik de barbell bij squat enz kan vasthouden 
Wel last van knieën gehad daarna :/
Hopelijk heb ik m'n knie niet overbelast ergens mee.een beetje ongelijke schouders is iets anders dan een c- of een s-kromming in je ruggewervels die vaak ook nog om de as heen draait.Ik heb dat ook wel een beetje.. die ongelijke schouder. Maar ik denk dat 100 symmetrie bijna bij niemand het geval is.
Nice train! inderdaad lekker zwaar! die zal je wel voelen!![]()
een beetje ongelijke schouders is iets anders dan een c- of een s-kromming in je ruggewervels die vaak ook nog om de as heen draait.
Uit welk gedeelte van Limburg komt je moeder eigenlijk?

Ik heb de S kromming inderdaad. Ik heb er erg veel last en pijn van gehad door de jaren heen, fysiotherapie heeft nooit zo goed geholpen als kracht training nu. Ik heb het idee dat sterkere spieren toch het een en ander ontlast![]()
Landgraaf, ik woon pas 2 jaar in Arnhem dus ik krijg regelmatig de : " jij komt niet van hier he? " Alsof ik een buitenaards wezen ben![]()

21'ers is een combi curl oefening, met EZ-bar of gewone Barbell.
De eerste 7 doe je vanuit de ruststand naar onderarm horizontaal tov de grond.
De tweede 7 doe je vanuit de horizontale positie tot bovenin waar je extra kracht zet op je biceps. Dus knijpen zeg maar.
De laatste 7 doe je vanuit de ruststand tot helemaal bovenin.
De ruststand is armen helemaal uit laten zakken, zo lang mogelijk maken. Maar niet overstrekken.
Dit om de volle ROM (range of motion) van je biceps mogelijk te maken.
Vele filmpjes hierover (21 biceps google) laten slechte ROM zien.
Gewoon even terug naar de basis volle ROM. Onderstaand filmpje laat het goed zien.
Ik vind deze oefening de absolute bicep-bouwer. 3 of 4 sets met je zwaarst mogelijke gewicht.
Niet opbouwen maar gelijk je max. Dit kan je doen als 1e oefening en dan gebruik je 1 of 2 sets normale curls als opwarming en zo werkend naar je gewicht voor je werksets 21'ers.
Hierna hoef je in principe alleen nog maar een of twee biceps oefeningen te doen waarbij je de pomp tracht op te zoeken. Anyway dat is mijn manier.
http://www.youtube.com/watch?v=8YzaAwkjrM4

)
Ik heb lichte astma en krijg snel een vieze smaak in m'n mond, moeite met ademen en pijntjes in m'n borst etc.
Ik kon de trap bijna niet meer af na de training haha. En zondag 25km loop. Dat wordt feest