MuscleMeat

Romy's train+food log

Weer lekker getraint ziet ik :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
gister nog 6km gefietst

Vandaag:
http://www.bodyrock.tv/2010/10/29/bang-bang-workout/
Bang bang workout:
8 10/20 high knees: 63-60-60-60-60-60-60-61
30 reps leg lift star crunch and butt lift 2:50min
8 10/20 low jacks: 23-16-15-8-12-12-11-9
25 reps each side plank lifts : 2:20 (
8 10/20 scissors: 40-42-42-44-42-43-42-43
25 each side one leg bridge leg lift toe touch 4:24

en probeer nog 5km te gaan lopen. Heb nog steeds kuitspier pijn en morgen moet ik weer!:P ik hoop dat ik de spierpijn eruit kan lopen nog anders wordt dat morgen killerxD

Wat is nou weer een gangbang work out

geintje :)

tzou wel interval zijn als je met 20 man iemand moet delen :)))

heb teveel gegeten aan avond eten, maar zit nu nog steeds op +- 1400-1500kcal op de hele dag haha maar moest dit wel even sharen :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sla, ei, pangasiusfilet, macaroni, tomaat, radijs, avocado, wortel, ui, champignon, croutons.. zooooooo lekker:P ik kan dit elke dag wel eten :P

ziet er goed uit hoor :D lust jij sla zonder iets erbij :O

ik eet soms een hele krop sla op een dag :P zit toch geen kcal echt in :P of een heel komkommer haha NOMNOMNOM :P ben net een konijn ^^ ik kijk echt uit naar groente eten :P meer dan vlees/pasta etc

ik woog vanmorgen trouwens weer 63,7kg dus alweer 1,4kg eraf in 2 dagen.. denk dat het voornamelijk vocht was waardoor ik 65 woog :P teveel zout gegeten denk ik. Weet niet of dit het vetpercentage ook aanpast via zo'n weegschaal in de gym ? weet niet hoe professioneel zo'n ding is..

Vandaag trouwens:
Squat 15kg 3x12
Lunges met dumbbell 10kg 3x15
Standing calf raise 25kg 3x12
Bench press 15kg 3x12
Cable cross 20kg 3x12
Tricep extension DB 7kg 3x12
Triceps pull forward, rope 20 3x12
Hanging knee raises 3x12 bodyweight

20min cross trainer heuvel 253kcal

Laatst bewerkt:
Vocht heeft inderdaad grote invloed op de meting. Meet maar eens voor en na je training bijvoorbeeld. Totaal onbetrouwbaar dus :(

Ik zou ook eens groenvoer moeten leren waarderen. Kijk alleen maar uit naar enorme borden pasta en grote steaks :o

Naja misschien motiveert het me als ik over 4 weken ineens heel erg gedaald ben in percentage om zo clean bezig te blijven :P ik vind het niet erg om mezelf voor de gek te houden als het positief werkt haha :P

Ik heb wel nog moeite met zoetigheid.. ben echt een enorme chocolade/koekjes/kokos etc fan :P Voelt net als een verslaving.. ben nu 3 dagen 100% clean lol :P

Ik ben in oktober gestopt met snoepen, en ik snoepte echt elke dag wel iets. eerste paar dagen voelde ik me echt niet goed, was echt verslaafd en ineens snapt je lichaam het. Maw: in het begin is het echt heeeel vervelend, maar het went. Je zal op een gegeven moment merken dat dingen die je heel lekker vond dat je die niet meer lekker vindt. Fernandes bijvoorbeeld....ik moet er niet aan denken, bahbah!

Nice log!, ik volg

ik heb dat met cola enzo.. als ik het nu drink smaakt het als vergif haha :P ik wil alleen nog maar water, rooibos/groene thee en 1 kop koffie smorgens :P verder lust ik geen drinken meer :P Ik hoop dat ik zolang clean kan blijven dat ik het allemaal niet meer lekker vindt.. maar kan het me heel slecht voorstellen bij chocola:D

---

Leuk dat je volgt Tom:D

denk dat chocola altijd lekker blijft :-)

ja of pure chocola, als je die lust (is altijd beter) :P dan melk chocolade ect.

Vroeger deed ik kwark met honing, Bah wat is dat nu vies geworden zeg ;)

kwestie van volhouden
Vroeger dronk ik mijn thee en koffie met een bak suiker (mijn lepeltje bleef zowat rechtop staan) Toen ik radicaal stopte met suiker vond ik alles niet te pruimen maar later kreeg ik juist meer smaak er voor terug.

juist puur vind ik lekker:P haha t hoeft ook niet veel te zijn, 1 zo'n klein blokje op de tong laten smelten vind ik al geweldig xD (en doe ik ook soms:P)

ik kan gelukkig nee zeggen tegen de grote calorie boosdoeners zoals magnums :P (ook al vind ik die ook heel lekker haha) voor minder kcal weet ik het al gauw goed te praten voor mezelf waarom het wel kan :P daar zit de fout ook helaas

oh haha ik vind puur niet lekker ;). Van magnums zit je ook echt vol en daardoor krijg je misschien ook snel een schuld gevoel :P

Neem je dat toch gewoon op in je schema!
Gaat het je trouwens ook snel genoeg vervelen, als je het elke dag 'moet' eten.

Jezelf niet te moeilijk maken, het moet natuurlijk wel vol te houden zijn.
Maar deze filosofie kan ook het gevolg van mn eigen gebrek aan discipline zijn ;)

ja met het warme weer gaat het wel goed gelukkig , vanaf oktober wordt het pas weer moeilijk:p misschien ga ik dan bulken en zet ik het in mn schema erbij hahah :P en morgen krijg ik coconut milkshake whey proteine:P misschien maakt dat me ook blij genoeg om niet te snoepen haha

Terug
Naar boven