Hey, leuk, jij kent ook bodyrock, heb weleens de 550 reps gedaan, heerlijk

Ik heb iets meer percentage om te laten zakken, zat de laatste keer op 26, dus ik lees lekker mee, kijken hoe het bij jou gaat, snelle spieropbouw heb je zo te zien
de 550 heb ik nu 4x gedaan

blijft leuk! de nieuwe bodyrock is niet zo leuk meer.. kun je beter ZWOW gaan doen
http://www.youtube.com/user/ZuzkaLight
Ik denk wel dat ik aanleg heb voor extreem gespierd te worden eerlijk gezegd.. mijn moeder heeft ook super gespierde armen van poetsen en boodschappen dragen enzo

en ik heb precies haar armen merk ik nu ik KT doe... ik vind dat ik heel snel spierverschil zie als ik echt mn best doe

alleen fail ik zovaak met eten helaas

Met discipline had ik mn eind doel al een jaar geleden kunnen behalen haha
elke keer is het van "ah 1 suikerwafel/brosje/lion etc etc

vooral als ik ongesteld ben heb ik er een zwak voor.. t gaat allemaal perfect tot mn vriend thuis komt.. en dan komen de snoepjes tevoorschijn

toen straks was ik bijv tv aan het kijken, en gooit hij een suikerwafel naar me toe... maar ik heb hem terug gelegd

vandaag is 100% clean gelukkig

Met warm weer vind ik het makkelijker haha.
heb ook nog 45 min 5km gewandeld vandaag in het zonnetje

(zonder hond, dan kon ik goed doorlopen, hond trekt t niet met dit warme weer.. dat kun je niet meer wandelen noemen, ik hoef haar nog nét niet te dragen haha)
---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 22:57 ----------
De laatste keer dat mijn vet is gemeten was ik juist teleurgesteld, was maar 1% van af terwijl ik toch zichtbaar veranderingen aan mijn lijf zie en niet alleen ik
We gaan gewoon verder RowyW, die 20% is zeker haalbaar voor je, ik hang hier de spreekwoordelijke vlag uit als ik op de 25 % zit en liefst in kilo's niets kwijt, maar dat is misschien wel een utopia
ja we kunnen het wel! gewoon gezond blijven eten en trainen!

15% zal niet zo makkelijk zijn misschien maar 20% moet te doen zijn! YES WE CAN xD
---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 22:58 ----------
Als je duidelijk veranderingen ziet heb je toch juist reden om blij te zijn?

Wat maakt dat getal dan nog uit?
ik ben inderdaad nu al blij in de spiegel, en vorig jaar niet.. terwijl ik nu 5kg meer weeg.. ik zie nu elke vetpercentage % minder als "extra" om blij mee te zijn

ben allang blij dat er niks meer wiebelt als ik loop etc

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 23:00 ----------
24% valt best mee daar is ook nog genoeg aan te doen.
Kan zijn dat je meer vocht vast houd door iets zouter eten
Zou me er niet te druk om maken
Cardio nuchter in de ochtend is erg goed voor vetverbranding maar ook zwaar dus de meeste mensen houden dit niet vol
Als je echt wil dan moet je het gewoon eens in het weekend proberen (ik heb het afgelopen zondag gedaan - neem dan wel iets te drinken voordat ik ga lopen)
ja ik denk dat ik inderdaad eens in de weekenden ga proberen, anders moet ik wel heel vaak douchen op een dag

ik douche nu thuis en bij de gymzaal, maar dan zou ik nog een keer moeten douchen na het rennen

Dan blijf je aan de gang xD moet alleen nog fatsoenlijke schoenen halen ^^