AndroidHealthClinic

Romy's train+food log

hoe zit je met je KH dan?
Ermee schommelen helpt vast wel

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag is het zo:

8:00 50gram havermout, 1 ei, 75ml sojamelk, handje rozijnen-cake
10:30 sport
12:30 zalm met roggebrood en tomaten en whey met sojamelk
16:00: appel en kiwi
19:30: Gado Gado (indonesisch gerecht) .. zilvervliesrijst, wokgroente, kalkoenfilet , ei (ik eet zonder satesaus)
22:00: 250ml kwark

1671kcal 35-39-22% ratio e-k-v
(onderhoud is volgens internet 2336kcal als ik "zwaar" invul bij intensiteit niveau) http://www.dietenlijst.nl/energiebehoefte/

Normaal heb ik nog een extra maaltijd tussen 12:30 en 16:00 en zit ik dus 200-300 hoger. Maar probeer die maaltijd weg te laten of te halveren indien mogelijk in de hoop dat ik zo afval :P (vandaag ging goed)

Zo. Een nieuwbouw kost meer tijd dan ik had gedacht:P Ik heb af en toe wel wat gesport (bodyrock/KT) maar niet consequent. Ook het eten was om me voor te schamen tijdens het verbouwen (veel koekjes/snel klaar maaltijden zoals friet etc :P) . Ik ben nu ongeveer weer een week of 2 bezig met goed eten en heb mijn hond nu hier (dus cardio af en toe:P)

Ik heb nu afgelopen 2 weken verschillende workouts gedaan om weer een beetje terug te komen zonder al teveel spierpijn.

Vanaf deze week ben ik weer 100% goed aan het eten en volg ik weer netjes mijn schema.

Ik weeg nu 64,9kg helaas :( Hoop dat ik voor de zomer weer terug kom op het niveau dat mijn spieren zichtbaar zijn :P.

Deze maand ga ik het beginners schema aan KT volgen wat ik al deed , op de off days doe ik bodyrock/tabata/iets anders actiefs:P (variatie!:P) en 2 rustdagen.
Qua eten hou ik het schema aan wat Mascha mij op de vorige pagina heeft aangeraden.

Vanaf volgende maand ga ik hopelijk eindelijk in de gym beginnen haha:P Moet nog eerst 1 gaan zoeken. Heb redelijk veel keus, maar moet ff uitzoeken wat belangrijk is om op te letten.

Zo genoeg gepraat weer. Ik ben in ieder geval terug!

PS: ik kon maandag al omhoog met gewichten ten opzichte van de vorige keer *blij*
ipv 3x10 met 3kg per arm -> 3x12 met 6kg per arm
Benen- Dumbbell Squat
Rug - Dumbbell Lying Row
Borst - Dumbbell Bench Press
Schouders - Dumbbell Shoulder Press
Biceps - Dumbbell curl
Triceps - Dumbbell Kickback
---------------
Gisteren bodyrock 20min (Abs now-workout)

Vandaag:
Benen-Lunges
Rug - lying rows
Borst- Fly
Schouders- Lateral raises
Biceps- Preacher curl
Triceps= Tricep extensie

hoi hoi, ik hoop dat alles goed gaat en dat jij je ideale fysiek dichterbij ziet komen.... zo te zien ga je lekker te keer

hoi hoi, ik hoop dat alles goed gaat en dat jij je ideale fysiek dichterbij ziet komen.... zo te zien ga je lekker te keer

Ik voel me zo bevoorrecht dat jij op mijn topic reageert en mijn voedingsschema hebt opgestelt! Dit motiveert echt enorm om het vol te houden! (omdat ik weet dat het een goede manier van eten is en ik dus niet zomaar wat aan het doen ben)

Ik ga goed vooruit (vooral schouders/biceps zie ik vooruitgang nu , meer definitie) !

----

Morgen ga ik dit doen (heb een dag rust ervoor en erna)
http://www.youtube.com/watch?v=0dyaGe-MUhs&feature=youtu.be
10 ground to overhead
10single leg weighted squat
10 skull crushers
10 v-ups
10 180-lat jump burpee
5 rounds for time
Ik ga 2x 3kg gebruiken

en begin dinsdag weer met KT :)

ach zoveel heb ik niet gedaan...gewoon je tips gegeven.

Vind het gewoon leuk als iemand zo gedreven is dat ze op een goed pad blijven :D

:eek: persoonlijk advies van Masha?! Yes jelly :o

Euh, Mas wil iedereen wel helpen hoor, als je het maar aardig vraagt;)

zo dat is ff lekker
tips van Mascha..... wie wil ze niet

toppie dus

Zo heb even niet ge-update, heb het erg druk gehad, maar gaat nog steeds lekker!

Heb niet veel verschil meer in gewichten gehaald qua progress, maar dat zal ook wel niet elke week met kilo's omhoog gaan natuurlijk :P

De tijd voor de ZWOW15 was 24:29 met 2 keer 3kg gewichten.

Vrijdag benen training, hoop dat ik daar wel op vooruitga qua gewichten.

Eten gaat ook beter nu met kleinere porties. Voel me ook fijner in mn vel nu ik weer wat "leger" ben. Voel me minder bloated, dus hou dit nog even aan (val niet snel af ofzo).

Wel nog vraagje voor Mascha als je hier nog leest..:P

Je hebt een facebook, en hier ben ik ook op geabboneerd, maar ik las in andere topics dat je vanalles plaatst , en dat kan ik dan niet zien... zit ik op de verkeerde?:P
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000197785197

Wil je graag volgen @ motivatie :D
ik ben [Link niet meer beschikbaar]

Nu gaat iedereen vrienden met je willen worden:P

ik heb sowieso voornamelijk vreemden in mn facebook (bodyrockers enz:P) ik gebruik het niet echt persoonlijk, alleen workout / healthy lifestyle sharing :P en motivatie opdoen ;)

Vrijdag 4 mei
Romanian deadlift 20kg 3 rounds 12 reps
Full squats 15kg 3 rounds 12 reps (kwam er nu achter dat ik niet genoeg op hakken leunde maar op voorkant voet, voelt nu stuk zwaarder gelijk, fijn!)
Walking lunges 10/10kg dumbbells 3x12

Tabata benen 10/20 5 rounds each: Jump lunges - Squats - pulse mini squats

Arnold press 7/7kg 3 rounds 12 reps
Lateral raises 4/4kg 3 rounds 12 reps
Front raises 3/3kg 3x12
Voorover gebogen lateral raises 3/3kg ook 3x12

Abs: hanging knee raises bodyweight 3x12 (gaat al beter) en 3x12 cable crunch met 25kg

20min op crosstrainer heuvel 250kcal verbrand

+5min warmup en stretch ofc

Voelde heel zwaar vandaag, was helemaal soaked, dus goede training! Denk dat ik morgen weer crippled ben :P

Ik wil heel graag ZWOW#16 doen, maar ik heb hier eigenlijk geen dag voor over ivm rustdagen, kan ik deze met een KT dag samen doen? Of moet ik dan kiezen?
http://www.youtube.com/watch?v=HYXb20hMoP4&feature=youtu.be
15min count down, as many rounds as possible
10 renegade rows
10 overhead lunges
10 squat jump burpee
10 crab toe touches
10 sumo deadlift high pull

Je kan het als cardio doen! Net zoals je nu tabata doet.
Maar nog nooit zo'n workout gedaan, dus advies is niet op ervaring gebaseerd hoor.

ik kan het wel allemaal bodyweight only maken inderdaad wel een goed idee en dan gewoon meer max out gaan voor snelheid ipv kracht.. stom dat ik daar niet aan gedacht heb xD

Edit: ik heb 4 rounds gehaald en had 17 seconde over , ben toen gestopt:P was kapot xD

Laatst bewerkt:
Zo heb even niet ge-update, heb het erg druk gehad, maar gaat nog steeds lekker!

Heb niet veel verschil meer in gewichten gehaald qua progress, maar dat zal ook wel niet elke week met kilo's omhoog gaan natuurlijk :P

De tijd voor de ZWOW15 was 24:29 met 2 keer 3kg gewichten.

Vrijdag benen training, hoop dat ik daar wel op vooruitga qua gewichten.

Eten gaat ook beter nu met kleinere porties. Voel me ook fijner in mn vel nu ik weer wat "leger" ben. Voel me minder bloated, dus hou dit nog even aan (val niet snel af ofzo).

Wel nog vraagje voor Mascha als je hier nog leest..:P

Je hebt een facebook, en hier ben ik ook op geabboneerd, maar ik las in andere topics dat je vanalles plaatst , en dat kan ik dan niet zien... zit ik op de verkeerde?:P
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000197785197

Wil je graag volgen @ motivatie :D
ik ben [Link niet meer beschikbaar]

Heb je even als vriendje toegevoegd....dan kan je alles zien :D

had het gezien! super bedankt!!!:D Je bent echt een enorme motivatie voor mij :D zal je zeker volgen:D

mini progress picture:
Voor kracht training (november)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(inclusief slacking periode met bijkomen in gewicht ivm verhuizing)
na 5 weken kracht training en goed eten :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind dat het echt goed gaat, heb veel meer definitie in mijn schouders etc nu.. tis geen goede vergelijking foto misschien, maar kan alleen met webcam nu even :P Ik ben in ieder geval al trots op mn progress:D Ik denk dat ik er volgend jaar heel gevaarlijk (mooi!:P) uitzie als het zo doorgaat :D

Lekker bezig.
Doe je nog mee aan de contest?

Lekker bezig hoor, je ziet inderdaad meer definitie, voor zover ik kan zien! Wat deed je voordat je ging trainen? Volgens mij heb je namelijk een vrij goede basis gehad.

Terug
Naar boven