Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(vandaag ging goed)Zo. Een nieuwbouw kost meer tijd dan ik had gedachtIk heb af en toe wel wat gesport (bodyrock/KT) maar niet consequent. Ook het eten was om me voor te schamen tijdens het verbouwen (veel koekjes/snel klaar maaltijden zoals friet etc
) . Ik ben nu ongeveer weer een week of 2 bezig met goed eten en heb mijn hond nu hier (dus cardio af en toe
)
Ik heb nu afgelopen 2 weken verschillende workouts gedaan om weer een beetje terug te komen zonder al teveel spierpijn.
Vanaf deze week ben ik weer 100% goed aan het eten en volg ik weer netjes mijn schema.
Ik weeg nu 64,9kg helaasHoop dat ik voor de zomer weer terug kom op het niveau dat mijn spieren zichtbaar zijn
.
Deze maand ga ik het beginners schema aan KT volgen wat ik al deed , op de off days doe ik bodyrock/tabata/iets anders actiefs(variatie!
) en 2 rustdagen.
Qua eten hou ik het schema aan wat Mascha mij op de vorige pagina heeft aangeraden.
Vanaf volgende maand ga ik hopelijk eindelijk in de gym beginnen hahaMoet nog eerst 1 gaan zoeken. Heb redelijk veel keus, maar moet ff uitzoeken wat belangrijk is om op te letten.
Zo genoeg gepraat weer. Ik ben in ieder geval terug!
PS: ik kon maandag al omhoog met gewichten ten opzichte van de vorige keer *blij*
ipv 3x10 met 3kg per arm -> 3x12 met 6kg per arm
Benen- Dumbbell Squat
Rug - Dumbbell Lying Row
Borst - Dumbbell Bench Press
Schouders - Dumbbell Shoulder Press
Biceps - Dumbbell curl
Triceps - Dumbbell Kickback
---------------
Gisteren bodyrock 20min (Abs now-workout)
Vandaag:
Benen-Lunges
Rug - lying rows
Borst- Fly
Schouders- Lateral raises
Biceps- Preacher curl
Triceps= Tricep extensie
hoi hoi, ik hoop dat alles goed gaat en dat jij je ideale fysiek dichterbij ziet komen.... zo te zien ga je lekker te keer

was kapot xDZo heb even niet ge-update, heb het erg druk gehad, maar gaat nog steeds lekker!
Heb niet veel verschil meer in gewichten gehaald qua progress, maar dat zal ook wel niet elke week met kilo's omhoog gaan natuurlijk![]()
De tijd voor de ZWOW15 was 24:29 met 2 keer 3kg gewichten.
Vrijdag benen training, hoop dat ik daar wel op vooruitga qua gewichten.
Eten gaat ook beter nu met kleinere porties. Voel me ook fijner in mn vel nu ik weer wat "leger" ben. Voel me minder bloated, dus hou dit nog even aan (val niet snel af ofzo).
Wel nog vraagje voor Mascha als je hier nog leest..
Je hebt een facebook, en hier ben ik ook op geabboneerd, maar ik las in andere topics dat je vanalles plaatst , en dat kan ik dan niet zien... zit ik op de verkeerde?
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000197785197
Wil je graag volgen @ motivatie![]()
ik ben [Link niet meer beschikbaar]

Ik ben in ieder geval al trots op mn progress
Ik denk dat ik er volgend jaar heel gevaarlijk (mooi!
) uitzie als het zo doorgaat