XXL Nutrition

Romy's train+food log

ahahah zolang het leuk blijft he! ;)

jaa super toch dat het nou in een keer geweldig gaat, en moet het eten wat je in deze log geregeld toont ziet er ook geweldig uit om te eten, die chicken fingers wat je vanavon gaat eten ook!

jah nee is een beetje lullig voor je oma idd als je dan zegt nee dankje ben het sporten:P
mja af en toe een keer zondigen moet ook kunnen toch! en broodje gezond gaat er altijd wel in he!!

maar wat een resultaten op die bodyrock site he, heb jij ook before foto's?

• Topic Starter Topic Starter
haha ja precies zo grosje!! krijg al dom commentaar genoeg van die bouwvakkers als ik met de hond erlangs moet:P probeer alle contact zoveel mogelijk te vermijden haha :P Ze denken dat ze chickies lokken met hun gedrag, maar ze jagen ze juist weg volgens mij :P

ik vind dit altijd wel een goede before and after picture wat ik heb puur door bodyrocken (voordat ik KT ging doen dus)
http://imageshack.us/photo/my-images/692/beforeafternd.jpg/

ik weet niet of de link het doet, imageshack werkt nooit zo goed voor mij xD
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

volgens mij weten ze best hoe dom het is , maar vinden ze dat juist grappig :) wel irritant voor ons ;)

Straks als je oud en grijs bent gaan jullie het nog eens missen

ja maar dan doen ze het natuurlijk niet meer:P + als ik oud en grijs ben, wil ik alsnog hardcore trained sexy body hebben.. naar mij wordt eeuwig gefluit! zoals deze sexy dame:

[Link niet meer beschikbaar]

iew! Maar het schijnt dat je het gaat missen, beetje aandacht is best leuk ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mijn avond eten :P

Wat is het? :P
Kip? Vis?

Ik kan het niet plaatsen :+

kip! gemarineerd met hot curry, kaneel en dan doe je het paneren
eerst in geklopt ei met melk, dan in mix van kokos en paneermeel :P

dit +- 20-30min in de oven op 175-250 graden. bij mij moest hij hoger dan in het recept, anders werd ie niet bruin :P

Super lekker!

Klinkt goed!
Klinkt zelfs haast lekker voor iemand die geen vlees lust :P

eten ziet er weer super uit! ;)

eten ziet er lekker uit maar als ik die foto van die oude dame zie dan heb ik geen trek meer ;)

ahaha, daar kan ik niet anders als je gelijk ingeven:P

Ik was aan het stretchen en zei de trainer.. ik vind het knap dat je dat allemaal zo consequent doet, de meeste lopen hier meteen naar buiten na de training. En toen zei ik van "anders kan ik morgen niet meer lopen van de spierpijn :P " . En toen zei hij.. je bent hier ook veelste lang, je kunt beter eten meenemen en hier wat eten, anders haal je de 3 uur tussen eten nooit. (er zit bij mij inderdaad eerder 5 uur tussen mijn ontbijt en post workout) dus ik ga mijn eten aanpassen.

op woensdag, zaterdag en zondag als ik thuis ben eet ik zoals ik al deed:
8:00: 50gram havermout, 1 ei, 75ml sojamelk melk, 25gram rozijnen oven-cake dinges
10:00 sport
10:30-11:00 groente met eiwit(ei, kip, vis) en brood
14:00 2 stuks fruit met handje noten
16:00 groente met eiwit weer en brood
19:30 vis/kip/kalkoen/ei met groente en rijst/quinoa
23:00 kwark
(ik merk dat ik op deze manier het beste werk zonder honger te hebben:P)

en op KT dagen zal ik zo eten:
8:00: 50gram havermout, 1 ei, 75ml sojamelk melk, 25gram rozijnen oven-cake dinges
9:00 KT
10:00 protein bar met amandelen, havermout, whey, honing, gemalen kokos, sojamelk en een stuk fruit
10:00 cardio
13:00 groente met eiwit(ei, kip, vis) en brood
15:00 1 stuk fruit
16:00 groente met eiwit weer en brood
19:30 vis/kip/kalkoen/ei met groente en rijst/quinoa
23:00 kwark

hopelijk helpt dit beter tegen spierpijn dan :P

Verder ging mn training heel goed! ik ben bij heleboel oefeningen 5kg zwaarder gegaan, het komt langzaam!:P

Recept protein bars:
http://www.bodyrock.tv/2011/02/01/post-workout-granola-protein-bars-home-made-and-delicious/
ipv kokosmelk heb ik dus sojamelk gebruikt nu, had geen kokosmelk in huis.

Nog even bij eetmeter kijken of ik uitkom qua ratio/kcal maar dat zal ik in het avondeten verbeteren door meer of minder groente/eiwit etc te eten zodat het alsnog uitkomt:P

Waarom ga je tussen je KT en cardio eten?
Alleen omdat er anders te lang tussen ontbijt en post-wo meal zit?

Lijkt me dat je dan beter gewoon na het sporten kunt eten, een goede maaltijd, net zoals op je andere dagen.

Zit zelf momenteel ook een beetje te klooien hoor. Dus vind het wel interessant om te lezen.

doe je 3 uur cardio dan?

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 14:14 ----------

vlak voor de training shake, direct na de traning shake

dan thuis complete maaltijd

ja omdat ik anders 5 uur ertussen heb, merk ook dat ik soms minder focused ben als ik het eind van mn training nader. Dat ik gewoon eten nodig heb :P

Ik heb ergens wel eens gelezen dat het beste is om tussen KT en cardio whey te nemen, dat is mn 1e reden. + dan klopt het t beste qua 3 uur-tijd want mijn cardio duurt vaak ook 20min + stretch 10min, dan zit je alweer een half uur verder.

Ik denk dat ik het ook niet lekker vind om een hele maaltijd mee te nemen daarheen, denk dat het dan al verlept is:P en ga niet daar alles snijden van mn groente ^^ . Vandaar de makkelijke meeneem dingen, protein bar en fruit :P
Ik denk dat cardio zelfs pas rond 10:30 begint, ben meestal 11:00 pas klaar en dan moet ik nog gaan douchen en infra rood sauna en naar huis fietsen etc:P ben pas 12:00-12:30 thuis vaak. Dat is gewoon telang als je om 8:00 hebt gegeten voor de laatste keer.

ff heel precies is het zo denk ik:

9:00 fiets ik thuis weg
9:15 begint de training 5min warm up, dan KT
10:30 ben ik klaar met KT en begin ik cardio 20min
10:50 10min stretch, douche ik snel af, dan 15min infra rood sauna
11:15 douche ik weer :P dan komt mn hele ritueel.. bodylotion, make up , haren etc:P
12:00 fiets ik naar huis, 12:15 thuis.. 12:30 heb ik mn eten klaar ^^

daarom duurt het allemaal zo lang haha

9 uur KT, uiterlijk 10 uur cardio, 10.30 klaar, naar huis, 11.00 eten.

Althans zo doe ik het op mn vrije dagen. :cool:
Zou het inderdaad ook niet tot 13.00 uithouden zonder maaltijd.

Vind het altijd een beetje gek om te eten en dat gelijk weer proberen te verbranden met cardio. Dan is het nut van cardio na je KT weg. Maar misschien dat zo'n reep niet zo snel beschikbaar is hoor, dat weet ik verder niet.
En uiteindelijk verbrand je toch meer dan je binnenkrijgt, ongeacht de tijdstippen.

misschien zijn mijn KT trainingen ook wel te lang , maar na cardio moet ik echt douchen, zelfs mn broek is bezweet en mn tshirt kan ik uitwringen:P infra rood sauna wil ik ook graag erbij houden omdat ik last heb van puistjes :( zelfs met clean eten en goede huidverzorging.. weet niet wat ik nog meer kan doen dus infra rood is mn laatste hoop haha.

als ik dit zou eten per training eet ik zo:
1 appel
protein bar: 70gr ei-eiwit(whey), 3gram honing, 25ml sojamelk, 3gram kokos, 10 gram havermout, 5 gram amandelen
215 kcal samen, 21%eiwit-51%KH - 23% vet
Misschien dat ik bij mn volgende batch de whey wat vermeerder om een betere ratio te krijgen.

Terug
Naar boven