Fluevog
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 55kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
net de eerste test smaak "white chocolate" van whey perfection gepakt. Lekker!!!!!! zo lukt het wel om niet te snoepen
dit is hemels haha
dan zit ik toch nog goed met rust + maandag is de sportschool gesloten, dan doe ik de nieuwe ZWOW #19
maar ik denk dat, dat niet gezond is haha

ik vind die shakes zo duur, daarom drink ik het niet :-(

Typisch, ik neem die shakes juist omdat het een goedkope manier is om aan mijn proteïnebehoefte te komen!
Per gram eiwit zijn de kosten van Whey Perfection van B&F vergelijkbaar met eieren. Per 100 gram eiwit €1,86 en €1,75 respectievelijk. Alleen kwark is met €1,48 nog goedkoper. Dat is veel goedkoper dan kipfilet (€3,26/100gr EW), laat staan andere vleessoorten.
De vier genoemde bronnen tezamen vormen ongeveer 90% van mijn eiwitinname.

good luck with that! 

kijk er wel echt naar uit haha
Gister bijvoorbeeld 2x avond eten opgeschept en daardoor 3 pangius filet naar binnen gewerkt
ja dan kom je er wel aan
:$:$
heb 1x gezondigd (maandag, was mn oma én moeders (50) verjaardag vieren ) dus heb wel 1 stukje taart gehad. Verder 2 weken 100% clean.
tis maar 14min rijden vanuit mij nu
elke keer weer die baby's <3
dus het was meer uit fatsoen
mijn moeder had broodjes gezond gemaakt, was ik veel blijer mee haha. 
minder spannend dus haha xD heb daar meer dan 15m2 plek om te sporten. Wilde het eigenlijk in de tuin doen maar er zijn nog zoveel mensen van de bouw dat ik dat niet durf ivm dom commentaar