AndroidHealthClinic

Romy's train+food log

jammie, zo``n shake klinkt lekker, misschien moet ik toch ook weer shakejes gaan drinken :-)

• Topic Starter Topic Starter
ohh ik heb mn pakketje gekregen met de 15 test smaken erbij:D net de eerste test smaak "white chocolate" van whey perfection gepakt. Lekker!!!!!! zo lukt het wel om niet te snoepen:P dit is hemels haha:D

Heb vandaag trouwen Kt overgeslagen en body&balance 1 uur mee gedaan en 1 uur pilates. Vond het niet echt moeilijk.. vind het via youtube een stuk zwaarder, dus doe toch liever thuis weer.

Morgen vroeg doe ik de Kt training van vrijdag:P dan zit ik toch nog goed met rust + maandag is de sportschool gesloten, dan doe ik de nieuwe ZWOW #19

Laatst bewerkt:
ik vind de cookies ook wel lekker en ook de cappucino van whey perfection. Het is toch wel veel drinken vind je niet?

ik vind die shakes zo duur, daarom drink ik het niet :-(

veel omdat je er 250ml water bij moet doen bedoel je?

ik vind dat niet veel, ik wil de hele dag wel die shakes drinken zo lekker:P maar ik denk dat, dat niet gezond is haha:P

ik drink alleen whey als ik niet aan mn ratio kom Fluevog, dat is misschien 3x per week zo , dus ik doe er wel een half jaar mee voor 30-40 euro :P

ik vind die shakes zo duur, daarom drink ik het niet :-(

Typisch, ik neem die shakes juist omdat het een goedkope manier is om aan mijn proteïnebehoefte te komen! :D

Per gram eiwit zijn de kosten van Whey Perfection van B&F vergelijkbaar met eieren. Per 100 gram eiwit €1,86 en €1,75 respectievelijk. Alleen kwark is met €1,48 nog goedkoper. Dat is veel goedkoper dan kipfilet (€3,26/100gr EW), laat staan andere vleessoorten.

De vier genoemde bronnen tezamen vormen ongeveer 90% van mijn eiwitinname.

is het niet beter om te proberen zoveel mogelijke eiwit uit andere bronnen dan whey te krijgen? en whey alleen te gebruiken als je er echt niet aankomt? (dus liever vis/kip/ei bijv?)

Klopt, je wilt volledig amino's profiel hebben dus niet eenzijdig houden.

Typisch, ik neem die shakes juist omdat het een goedkope manier is om aan mijn proteïnebehoefte te komen! :D

Per gram eiwit zijn de kosten van Whey Perfection van B&F vergelijkbaar met eieren. Per 100 gram eiwit €1,86 en €1,75 respectievelijk. Alleen kwark is met €1,48 nog goedkoper. Dat is veel goedkoper dan kipfilet (€3,26/100gr EW), laat staan andere vleessoorten.

De vier genoemde bronnen tezamen vormen ongeveer 90% van mijn eiwitinname.

Zit er toh wel hard aan te denken, want door een recnet opgelopen soja allergie mis ik dat stuk, vlees eet ik niet.

Qua eieren ben ik denk ik vrij veel kwijt, want ik eet de biologische. En zoals Romy het doet is het inderdaad niet al te duur en ga ik misshien harder groeien :D

Geen vleesch eten èn een soja allergie :eek: good luck with that!

Romy en Mack hebben gelijk dat je eiwitinname het best uit zo veel mogelijk gevarieerde bronnen komt. In jouw geval lijkt het mij echter al lastig genoeg om aan je behoefte te komen.

Zelf neem ik alleen whey (met melk) na mijn trainingen. Mijn punt was dat je het voor het geld iig niet hoeft te laten :)

ga vandaag even een shake scoren als de winkels open zijn :)

Die aanbieding is zeker een aanrader! :yes:

Ik heb zelf Whey Perfection in de smaken Cappuccino en Framboos staan. Cappuccino vind ik normaal de lekkerste smaak, maar met dit warme weer niet. Alle vruchtensmaken zijn goed, als je van vruchtenmilkshakes houdt tenminste :D

dankjullie voor de tips, maar heb een topi gestart....er blijkt dus soja in whey shakes te zitten :( heb nu amino pillen, als ik hersteld ben ga ik uitproberen wat ik kan hebben :)

en heb je ze al geprobeert, de shakjes?

ik weet niet of dit richting mij is of richting Flue ;)

Ik heb in ieder geval alleen nog de white choclat gehad.. de andere dagen zat ik al op 35% eiwit zonder shake helaas:P kijk er wel echt naar uit haha :D Gister bijvoorbeeld 2x avond eten opgeschept en daardoor 3 pangius filet naar binnen gewerkt:P ja dan kom je er wel aan :( :$:$

Mijn dieet gaat wel perfect trouwens qua ratios/kcal en vooruitgang in de spiegel!:D heb 1x gezondigd (maandag, was mn oma én moeders (50) verjaardag vieren ) dus heb wel 1 stukje taart gehad. Verder 2 weken 100% clean.

gisteren ook geen tijd gehad om te sporten, vriendin die ik 2x per jaar zie kwam langs, hele dag in burgers zoo rond gelopen, dus toch nog iets van kcal verbrand hoop ik:P

Vandaag ZWOW #19 gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=Reku3SknC-4&feature=share
10 reps waterbottle clean
10 reps pistol squats
10 reps waterbottle push ups
10 reps russian twist
10 reps hip twist
10 reps hollow rock
5 rounds: 27:01 min met modification bij pistol squats (moest me vasthouden aan stoel, maar heel lichtjes voor balance, verder alles met 1kg ball gedaan)

morgen weer KT jeej

en heb je dat ook bij het zwembad gedaan?

mooi plekje om te trainen maar ik mis de duik in het water aan het eind van het fiolmpje

hahah nee dat was eigenlijk richting jou! ;)

ahhh okeej, dan ben je wel heel goed bezig met je voeding he! ik ben daar niet zo sterk in!:P
en ene keer maar gezondigd in 2 weken is ook mooi toch!

ahaha dagje burgers zoo moet ook kunnen he! was het wel gezellig?

ja ben al 20x geweest, blij burgers zoo leuk vinden:p tis maar 14min rijden vanuit mij nu :P elke keer weer die baby's <3

normaal ben ik ook niet zo goed met voeding, maar nu gaat het opeens geweldig:S ik had nieteens echt zin in taart.. maar het voelt zo rot als je weet dat je oma 3 uur in de keuken bezig is geweest om allemaal eten en dingen klaar te maken, en dan nee te zeggen :P dus het was meer uit fatsoen :P mijn moeder had broodjes gezond gemaakt, was ik veel blijer mee haha.

Volgens mij begint m'n smaak ook te veranderen, hoe langer ik gezond eet nu hoe minder ik zin heb in de slechte dingen ook :P

Vanavond bodyrock's chicken fingers met salade
http://www.bodyrock.tv/2010/11/21/chicken-fingers/
omnomnom
---------------------
Ik heb het op zolder gedaan @Grosje:P minder spannend dus haha xD heb daar meer dan 15m2 plek om te sporten. Wilde het eigenlijk in de tuin doen maar er zijn nog zoveel mensen van de bouw dat ik dat niet durf ivm dom commentaar :P

Terug
Naar boven