MuscleMeat

Romy's train+food log

acne? vit b5
anders roa, maar das wel laatste middel maar is het zo weg

• Topic Starter Topic Starter
ik ben ervoor naar de huisarts geweest en die zei, nee het is geen acne.. maar hij zei dan ook niet wat het wel was en heeft me toen op de diane pil gezet ipv microgynon, maar daar werd ik toen ziek van dat ik weer terug ben gegaan naar micro pff:P

Vitamine b5, kun je dat zo bij de appie krijgen of is dat op recept?:P heb ook al eens multi vit van AH geprobeerd , daar zit ook biergist in maar heb het niet lang genoeg vol gehouden omdat ik niet zo snel vooruitgang zag haha:P

Ik eet inderdaad bijna geen 1 van de dingen waar vitamine b5 in zit zie ik :O
Natuurlijke voedingsbronnen % ADH (volwassen man)
Melk (2 glazen) 20 (drink bijna nooit gewone melk, alleen soja:P)
Ei (1 stuk) 15 (deze dan wel maar meestal verwerkt in bijv die ochtend cake)
Rundvlees (1 stuk, 100 gram) 10 (ook bijna nooit)
Haring (1 stuk) 10 (ook nooit)
Aardappelen (gekookt, 150 gram) 10 (ook nooit) :P
dus alleen van dat ei zal ik idd misschien tekort komen.. wat stom xD

op internet kan je het goedkoop krijgen.

biergisttabeltjes van de HEMA, kosten maar 2 euro, ofzo, maar wel blijven volhouden, he? Eerst eens netjes slikken tot het hele potje op is bijvoorbeeld
Teveel eiwitten kunnen ook acne verzoorzaken trouwens

Trainen 1 uur / cardio 20 minuten / daarna spring je op je fiets en trap je zo hard als je kan naar huis (natte rug heb je toch al) eten en daarna douchen en je hele opmaak gebeuren.
Eventueel kan die Sauna er nog tussen maar die 15 minuten op de fiets zonder make up dat kan best (en je fiets zo hard dat niemand je ziet)

zonder make up dat kan best

ik ben een vrouw :P

dan neem ik nog steeds liever eten mee ^^ kan eventueel wel maaltijd salade pre-maken.. weet alleen niet hoeveel vitamine loss ik dan heb als het 2 uur van te voren gemaakt is maja:P eet nu ook wel eens restjes van vorige dag dus zal wel geen ramp zijn. dan heb ik veggies/macaroni/eiwit bijv

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 15:30 ----------

biergisttabeltjes van de HEMA, kosten maar 2 euro, ofzo, maar wel blijven volhouden, he? Eerst eens netjes slikken tot het hele potje op is bijvoorbeeld
Teveel eiwitten kunnen ook acne verzoorzaken trouwens

oh hema is hier een straat verder op! dankjewel voor de tip. Ik ga nu een pot halen! kijk gelijk of er b5 is.. zou allebei too much zijn?

er zitten volgens mij ook b vitaminen in de biergist pilletjes, weet niet zeker, moet je even op het potje kijken.
Ik slik als aanvulling ook B12, omdat ik dat nergens anders uithaal, zolang je de aanvulling nodig hebt is het niet too much lijkt me

zonder make up dat kan best

ik ben een vrouw :P

?

maar je doet toch geen 45 minuten over een beetje make up
Of zie je er dan zo uit? :)

img2389_09.jpg

nee ik douche 5-10min
dan bodylotion, deo
aankleden
lemony flutter op de voetjes
Dagcreme
make up duurt denk ik 5min
haren kammen en fohnen(doe ik niet altijd)
ja ik ben wel een half uur kwijt :P ik weet ook niet of het 15min fietsen is, misschien is het iets meer:P

wat hebben wij het dan makkelijk

ja ik train
douche
ff plassen
deo op doen
haar fohnen
gel er in
nachtcreme (ik train in de avond)
aftershafe op
scheren
tanden poetsen
wenkbrouwen kammen
oren schoon maken met wattenstaafje
neusharen trimmen
z.k haren trimmen
ff poseren voor de spiegel
nog ff poseren en biceps kussen
aankleden
en naar huis
en dat in 5 minuten

geintje :)

haha ik dacht serieus toen ik het aan het lezen was :( ik vond het nieteens raar ook niet.. tot het scheren e.d dan..:P dat zou ik nooit bij de gym doen :P poseren voordat ik ga wel ofc:P

AFTERshafe VOOR het scheren is wel een beetje vreemd, hehe

nachtcreme zou ik ook pas op t eind doen xD

Make up op, om naar huis te gaan? :D

ja en de rest van de dag :P tis niet dat ik me thuis weer opnieuw ga douchen en opmaken :P zo erg is het nog net niet haha:D Ik merk dat het sneller is als ik het allemaal in 1x doe, dan als ik eerst naar huis ga en dan nog douchen etc. Alleen het eten duurt dan idd langer.

Ik ga eerst eens kijken hoe ik het op de protein bar + fruit doe. anders wordt het volledige maaltijden meenemen:P

vrouwen en make up, het blijft een dilemma:P

misschien een tip :
probeer een dagcreme met een tintje en enkel blush of bronzer en kohl.
neemt amper een 3min bij me.
elke dag haren wassen?oh nee
erg ongezond hoor

als ik mn haar niet elke dag was zie ik eruit alsof ik een potje vaseline erin gesmeerd heb:P

ik gebruik qua make up alleen dagcreme kohl en mascara :P tis nieteens dat ik echt een opmaakpop ben ofzo:P misschien ben ik gewoon sloom:( of te precies haha

Vandaag ging niet lekker
heb denk ik op de tocht gelegen of die airco uit de sportschool.. beetje zo n vies gevoel in mn keel en heel weinig energie. KT zelf ging wel ok maar de cardio erna pff.. ik was niet vooruit te branden. Ik had ook 50kcal minder dan normaal in 20min :P

Was blij dat ik mn appel en protein bar mee had genomen, die heb ik ná de cardio gepakt omdat ik voor 11 uur klaar was met alles. Voel me nu weer iets beter en zit nu een bak ijsbergsla met tonijn naar binnen te werken

Terug
Naar boven