XXL Nutrition

Romy's train+food log

de ene dag gaat beter dan de ander he! ;)

• Topic Starter Topic Starter
heb vandaag biergist bij AH gekocht. Bij de hema hadden ze het toch niet helaas. B5 bij beide winkels niet, alleen vitamine B-complex waar 5 dus in zit.
Ik begin nu met de biergist tabletten 3x 3 tabletten per dag (volgens doosje) Ben benieuwd.. zal het potje braaf opmaken.. als het niet genoeg helpt koop ik na dit potje b5.

Tis niet dat ik het heel erg heb ofzo.. maar ik heb meer ontstekingen die best diep zitten en dat irriteert me dan, en krab ik zo ver open dat ik rode plekken ervan krijg. kan er gewoon niet vanaf blijven :( dus ik denk dat roaccutane misschien iets te overdreven is voor mijn probleem. Ik heb ook gelezen dat het toch een allergie tegen bepaalde voeding kan zijn, maar ik zou bij god niet weten wat.

Roa op 20 is prima te doen, je lippen drogen alleen uit als een malle.

Last gehad van female monthly issues.. Maandag niet geweest ivm ernstige buikpijn, erg moe, had ook erge ontstekingen in mn gezicht weer.. alles tegenlijk:P.

Gister wel gegaan, nog steeds moe dus had er niet zo heel veel van gebakken. Cardio was 15min crosstrainer, toen kreeg ik hele erge buikpijn heb ik nog 10minuten geroeid. KT ging opzich wel ok. Heb enorm veel spinazie gegeten gister in de hoop dat ik ijzer tekort had:P en vandaag voelde ik me wel weer heel goed tijdens trainen.

Heb veel kcal verbrand tijdens cardio , ging echt goed weer en bij KT kon ik 3x12 met 35kg (17,5 aan elke kant) deadliften. Dat was ook wel een leuke vooruitgang! (deed eerst voorzichtig met 10kg aan elke kant:P) Denk dat 20kg ook nog wel leukt maar wee tniet of ik dan aan de 12 reps kom.

Heb mijn eten iets aangepast op advies van Ray Simon's topic
9:00: sojamelk 75ml, havermout 50gr, rozijnen 10gr, 1 ei, 250ml water + 20gr whey
10:00 workout ,1liter water
11:00 post workout20gr whey
12:00 200gr groente, 100gr protein, 50gr rijst (droog gewogen)
14.30 1 snee rogge of volkorenbrood,200gr groente, 50gram proteine, 25gr noten
16:30: fruit 1 stuk, proteine 50 gram,200 gr groente, 1 snee rogge of volkorenbrood, 250ml water
19:30 groente 300gram, proteine 100gr, olijf of kokosolie 1 el, 250ml water
23:00 250ml kwark

Voeding ziet er goed uit :thumbs:

en voel je weer een stukje beter?

ja vandaag ging het super weer, vind alleen jammer dat ik morgen dan rust moet, en vrijdag en zaterdag moet trainen. Ik train niet graag op zaterdag in de sportschool, erg druk maja.

Volgende week vrijdag kan ik ook een dag niet, dan moet ik 's ochtends verstandskies laten trekken en daarna mag je niet meer sporten :( dus moet ik misschien wéer zaterdag (als dat wel mag, moet ik even navragen hoelang het niet mag:P) naja..

--
merkte qua voeding trouwens (heb het echt precies afgewogen op weegschaal nu) dat ik normaal veeel meer groente eet dan ik denk dat het is:P dan vul ik bijv 200gram groente in.. en eet ik wss 300-400gram hihi. Het leek nu heel weinig in 1x vond ik :P een tomaat weegt al 110gram! pfu :P eet normaal 2 tomaten, sla en een halve komkommer makkelijk haha. Nja, spaart me wel geld ^^ .

Ik hoop met dit precieze afwegen dat ik meer verschil ga merken. Volgens mij zat ik toch hoger in kcal dan ik eerst dacht :P Zou wel verklaren waarom het niet snel genoeg voor me gaat hihi. Over 2 weken weer vetpercentage meting.. ben benieuwd:P Op 't moment voel ik me helemaal opgeblazen alsof ik veel vocht vasthou, maar dat is meestal na mn period wel weer weg. ik hoop op -1%:D Dus ik ga dit schema wel 100% clean volgen nog komende 2 weken.

denk dat ik de hoeveelheden wel moet gaan aanpassen nog.. kom wel hoger uit in kcal dan ik gedacht had als ik het invul op eetmeter. meer dan 2000 vandaag.

Valt me trouwens op dat fruit-whey veel lekkerder met water is dan bijvoorbeeld de chocolade achtige whey's. Die drink ik liever met sojamelk maja. Volgende keer bestel ik denk ik dan de aardbei ofzo.

Laatst bewerkt:
even in jouw log, om niet Nancy`l log vol te schrijven ;)
Ik zah nu je naam, ga je even uitnodigen op FB, Ik sta met Robin williams op de foto (nouj, het wassenbeeld dan) :)

eerste foto staan data bij, 2e foto is vandaag gemaakt

als ik dit zo zie heb ik het gevoel dat ik het laatste jaar maar een beetje aangekloot heb haha. ik heb wel dezelfde maat in kleren als in 59kg foto, weeg nu 63kg. Hou op t moment veel vocht vast ivm period dus zie misschien iets minder gedefinieerd uit dan volgende week maja..

Denk dat het ook veel te maken heeft gehad met de verhuizing (1 maand misntends dieet totaal laten vallen en geen workouts:P rest van het jaar 4-6x(meestal 6) per week gesport en gelet op dieet:P

Soms beetje frustrerend als je er zo mee bezig bent en dan haast geen vooruitgang ziet.. had verwacht dat ik dit jaar mn eind doel zou hebben bereikt:P nu maar weer hopen op volgend jaar haha :P

(op 59kg at ik 1200kcal per dag maar, zit nu een stuk hoger)

even in jouw log, om niet Nancy`l log vol te schrijven ;)
Ik zah nu je naam, ga je even uitnodigen op FB, Ik sta met Robin williams op de foto (nouj, het wassenbeeld dan) :)

ik heb je ge-add:) ik post regelmatig gezonde recepten en workouts die ik doe :P leuk om je in fb te hebben

Wat is je doel dan?

Zie echt wel vooruitgang, gewoon volhouden!

ik heb niet heel erg een eind doel meer want heb gemerkt dat ieder lichaam anders is en anders gaat uitzien:P maar ik vind Zuzana Light en Ashley Horner(stuk gespierder dan zuz) echt mega mooi.. dus als ik richting 1 van die 2 kan ben ik al dolgelukkig :P

+ ik vind niet dat ik nu super lelijk ben ofzo haha , en vind het ook leuk om zo gezond bezig te zijn maar toch :P je verwacht meer als je kijkt hoeveel tijd/geld/moeite etc erin gaat zitten :P (tenminste ik verwacht meer:P, zeker als ik die mannenfoto's zie hoe die vooruitgang boeken hier... unfair tbh)

Romyw, je ziet hartstikke goed de vooruitgang, maar ja, wij vrouwen. Zullen we ooit een keer tevreden zijn? ;)

Ivm de acne, als je hier echt erg last van blijft houden. Wat erg goed werkt is lasertherapie, mijn broertje heeft dit ook gedaan en ikzelf ook een aantal x. Is niet goedkoop maar het werkt echt wonderbaarlijk en als je geluk hebt vergoed je verzekering ook een gedeelte.
Mooie progressie btw je ziet dat je steeds droger aan het worden bent op je foto's.
Over de maandelijkse issue's, ik sla dat gewoon over was er altijd vreselijk beroerd van en pak mijn nuvaring gewoon door, weg probleem! Zo nu en dan weer wel eens een weekje zonder just in case, maar voel me hier al jaren prima bij.
Blijf het leuk vinden al die dameslogjes hiero :)

nee waarschijnlijk niet:P mn doel was eerst 10kg afvallen zonder spieren... toen zuzana light.. en nu gaat het al richting ashley horner:P wat wordt het volgend jaar? (6)

Hoor dat bij zoveel vrouwen, begint vaak met wat afvallen en naarmate je langer op de fora rondhangt word je doel steeds gespierder en droger :p

Je ziet er goed uit, meid!!
Maar tevreden zijn we nooit inderdaad ;) Mannen gaan veel sneller, die gaan even trainen en dan tadaaaaa: een enorme biceps....niet eerlijk :( Maarja, we doen het ook om gezond te zijn en blijven, ja toch?

Leuk dat je me toegevoegd hebt :)

Ivm de acne, als je hier echt erg last van blijft houden. Wat erg goed werkt is lasertherapie, mijn broertje heeft dit ook gedaan en ikzelf ook een aantal x. Is niet goedkoop maar het werkt echt wonderbaarlijk en als je geluk hebt vergoed je verzekering ook een gedeelte.
Mooie progressie btw je ziet dat je steeds droger aan het worden bent op je foto's.
Over de maandelijkse issue's, ik sla dat gewoon over was er altijd vreselijk beroerd van en pak mijn nuvaring gewoon door, weg probleem! Zo nu en dan weer wel eens een weekje zonder just in case, maar voel me hier al jaren prima bij.
Blijf het leuk vinden al die dameslogjes hiero :)

ja dat overslaan doe ik ook soms als ik vakantie heb en veel wil gaan zwemmen etc :P maar durf dat niet te vaak. Heb er normaal niet zo extreem last van maar deze keer.. mijn god.. ik dacht door dieet/sport, maar op internet staat dat gezond eten en beweging de klachten juist verminderen??:S blegh :( nog vandaag en dan ben ik er weer vanaf :P

ik weet niet of ik echt acne heb, t zijn echt diepe ontstekingen zeg maar , die me zo pijn doen dat ik ze ga openkrabben :P als ik ervan af blijf zou t goed zijn ;( (of er zit een dikke bult, alsof ik door een beest gestoken ben) maar geen mee-eters of die dingen. ik weet t niet:(

ik ben blij dat andere mensen wel vooruitgang zien:P dan voelt het niet helemaal voor niks haha

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 12:40 ----------

nog even een training gerelateerd dingetje

met bicep curl met zo'n barbell 14kg doe ik nu .. voel ik meer pijn in mn onderarmen dan biceps.. kan ik die veranderen met preacher curl? die voelde ik wel echt in mn biceps , of doe ik iets doms fout als je het verkeerd voelt?

Terug
Naar boven