Tom1985
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus ik denk dat roaccutane misschien iets te overdreven is voor mijn probleem. Ik heb ook gelezen dat het toch een allergie tegen bepaalde voeding kan zijn, maar ik zou bij god niet weten wat.Ik heb ook gelezen dat het toch een allergie tegen bepaalde voeding kan zijn, maar ik zou bij god niet weten wat.
.
en vandaag voelde ik me wel weer heel goed tijdens trainen.
) Denk dat 20kg ook nog wel leukt maar wee tniet of ik dan aan de 12 reps kom.
dus moet ik misschien wéer zaterdag (als dat wel mag, moet ik even navragen hoelang het niet mag
) naja..
dan vul ik bijv 200gram groente in.. en eet ik wss 300-400gram hihi. Het leek nu heel weinig in 1x vond ik
een tomaat weegt al 110gram! pfu
eet normaal 2 tomaten, sla en een halve komkommer makkelijk haha. Nja, spaart me wel geld ^^ .
Zou wel verklaren waarom het niet snel genoeg voor me gaat hihi. Over 2 weken weer vetpercentage meting.. ben benieuwd
Op 't moment voel ik me helemaal opgeblazen alsof ik veel vocht vasthou, maar dat is meestal na mn period wel weer weg. ik hoop op -1%
Dus ik ga dit schema wel 100% clean volgen nog komende 2 weken.
rest van het jaar 4-6x(meestal 6) per week gesport en gelet op dieet
nu maar weer hopen op volgend jaar haha
even in jouw log, om niet Nancy`l log vol te schrijven
Ik zah nu je naam, ga je even uitnodigen op FB, Ik sta met Robin williams op de foto (nouj, het wassenbeeld dan)![]()
ik post regelmatig gezonde recepten en workouts die ik doe
leuk om je in fb te hebben
maar ik vind Zuzana Light en Ashley Horner(stuk gespierder dan zuz) echt mega mooi.. dus als ik richting 1 van die 2 kan ben ik al dolgelukkig
je verwacht meer als je kijkt hoeveel tijd/geld/moeite etc erin gaat zitten
(tenminste ik verwacht meer
, zeker als ik die mannenfoto's zie hoe die vooruitgang boeken hier... unfair tbh)
Ivm de acne, als je hier echt erg last van blijft houden. Wat erg goed werkt is lasertherapie, mijn broertje heeft dit ook gedaan en ikzelf ook een aantal x. Is niet goedkoop maar het werkt echt wonderbaarlijk en als je geluk hebt vergoed je verzekering ook een gedeelte.
Mooie progressie btw je ziet dat je steeds droger aan het worden bent op je foto's.
Over de maandelijkse issue's, ik sla dat gewoon over was er altijd vreselijk beroerd van en pak mijn nuvaring gewoon door, weg probleem! Zo nu en dan weer wel eens een weekje zonder just in case, maar voel me hier al jaren prima bij.
Blijf het leuk vinden al die dameslogjes hiero![]()
maar durf dat niet te vaak. Heb er normaal niet zo extreem last van maar deze keer.. mijn god.. ik dacht door dieet/sport, maar op internet staat dat gezond eten en beweging de klachten juist verminderen??:S blegh
nog vandaag en dan ben ik er weer vanaf 
als ik ervan af blijf zou t goed zijn ;( (of er zit een dikke bult, alsof ik door een beest gestoken ben) maar geen mee-eters of die dingen. ik weet t niet
dan voelt het niet helemaal voor niks haha