Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit een beetje statisch door te werken met de tips die ik gekregen heb. 

Want het voelt alsof ik de afgelopen weken sporten er weer bij heb gegeten hihi

Ik zit denk ik te hoog in kcal..
Maar omdat ik in maart meer "cardio" ga doen ivm hond hoop ik , dat ik dan het extra vet weg krijg en niet al te veel spiermassa verlies.
)en dat vind ik persoonlijk ook belangrijker op het moment, omdat ik hoop dat mijn hond dat gaat compenseren haha

maar dat vind ik niet erg.
maar heb net nog 1 gemaakt, hoop dat je een beetje verschil kunt zien xD
Maar kan nu even niet beter.. zoals je ziet heb ik super slecht licht als ik zelf een foto maakt, en die van me zijn gemaakt zijn gewoon mislukt 
Ik heb nu ook geen 6kg gewicht nodig om mn arm spieren uberhaupt te laten zien op de foto
En ook al ben ik aangekomen qua gewicht, heb ik niet echt het idee dat ik dikker uitzie. Al met al.. vind ik kracht training wel een goede aanvulling op mijn training en blijf zeker doorgaan! Hopelijk kan ik nog beter letter op het aantal kcal dat ik inneem, zodat ik die kg's verlies en meer defined wordt. en mijn KT naar een fitnesscentrum ipv thuis.. als ik in maart ben verhuisd. Met hopelijk een trainer daar die mij de goede vorm kan aanleren/schema met mij maken.
Ik heb af en toe wel wat gesport (bodyrock/KT) maar niet consequent. Ook het eten was om me voor te schamen tijdens het verbouwen (veel koekjes/snel klaar maaltijden zoals friet etc
) . Ik ben nu ongeveer weer een week of 2 bezig met goed eten en heb mijn hond nu hier (dus cardio af en toe
)
Hoop dat ik voor de zomer weer terug kom op het niveau dat mijn spieren zichtbaar zijn
.
(variatie!
) en 2 rustdagen.
Moet nog eerst 1 gaan zoeken. Heb redelijk veel keus, maar moet ff uitzoeken wat belangrijk is om op te letten.
wordt het ongeveer zo):
tis in principe maar een kleine aanpassing, maar volgens de boeken die ik lees is het wel een belangrijk punt om rekening mee te houden bij spierafbraak.
Heeft dit uberhaupt zin bij vrouwen? omdat wij misschien die hormonen anders/nieteens aanmaken ? met glycemic waardes?