XXL Nutrition

Romy's train+food log

• Topic Starter Topic Starter
ik heb het vandaag heel druk, dus ipv naar de gym (2 uur) doe ik vandaag ZWOW#14 thuis, +- 30min.

http://www.youtube.com/watch?v=GKfWgnB4h38
10x Push up press
10x Thrusters
10x Back curl lunge
10x Preacher curl
10x Weighter Jump lunges
10x Broad jump burpee
5 rounds for time

(misschien dat ik het een andere dag kan inhalen nog indien tijd over)

ben jij die meid?:P :D

Dat is Zuzana Light van voormalig Bodyrock.tv, nu doet ze ZWOW's (zuzana workout of the week)

Heb het met 2x 3kg gedaan in 25:30
Ik heb mezelf wel gefilmd :P (ik film mezelf vaker om te kijken of ik goede form heb en zo feedback zeg maar van mezelf heb voor verbeterpunten) ;P

Laatst bewerkt:
Zuzana die kennen we wel. mooie meid ;)
Training is meestal ook erg op het conditionele vlak
Maar ik denk dat je spieren ook aardig verzuren van deze training.
Lekker bezig geweest dus.

Wel leuk zo'n training voor de afwisseling!

ja ik zal de video wel posten (ronde 1, alle oefeningen klein stukje) ik kijk ook echt not-amused haha:P tis echt zwaar soms! (deze zeker)

http://www.youtube.com/watch?v=TqmjG2mPDjQ&feature=youtu.be

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 13:28 ----------

Wel leuk zo'n training voor de afwisseling!

Gister eens pilates gedaan als active restday, is ook echt leuk en moeilijker dan je denkt:P

(butt +abs)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7Q7L673i8OY
http://www.youtube.com/watch?v=od0j4aNDGKM&feature=player_embedded

Leuk filmpje
Yep... dat ziet er best zwaar uit

Nou Abs doe ik nu met de kracht training dagen samen op de sportschool, pilates was inderdaad een uitzondering omdat ik me anders zo lui voel :(

Ik vind het ook heel moeilijk om morgen niet alles in te halen wat ik vandaag niet kan doen. Maar ik weet als ik dat doe, heb ik 2 KT dagen achter elkaar pff

Ik ben ook weer als een malle aan t lopen met de hond en poetsen, need valium:P

Ik doe mn best om in ieder geval zonder gewichten "active restdays" te houden, zoals pilates dan (voel ik me minder schuldig over:P)

Ook je rust nemen is de discipline die nu eenmaal bij deze sport hoort.

2 dagen KT kan best, als je geen full-body doet. Moet je alleen even uitkijken dat je geen conflicterende spiergroepen na elkaar traint, schouders en borst ofzo.
Op die manier kan je al wat meer schuiven, want iedereen heeft dat wel hoor, dat het even niet uitkomt.

Ik doe een 4-daagse split en de ene keer is dat ma-di-do-vr en de andere keer ma-wo-vr-za ofzoiets.
Maar dan moet je natuurlijk niet op je geplande rustdagen ook nog eens een andere training gaan doen.

Loop je hard met de hond, of gewoon wandelen?

Die sprong lunges zijn killing, moesten wij vroeger bij vechtsport ook doen damn

gewoon wandelen 3km/uur ofzo (ze is 11 en heeft artrose:P gaat niet zo snel) en dan +- 2-3uur per dag (smorgens uur, smiddags half uur, savonds na eten half uur, voor slapen uur

Tis shit dat net alles in 1 week nu valt, kan donderdag en zaterdag ook niet. Dus dan kan ik alleen dinsdag-woensdag-vrijdag nog (borst-triceps / rug-biceps / benen-schouders)

Oh, lekker! Dan hoef je je toch sowieso niet lui te voelen? :D

Tis shit dat net alles in 1 week nu valt, kan donderdag en zaterdag ook niet. Dus dan kan ik alleen dinsdag-woensdag-vrijdag nog (borst-triceps / rug-biceps / benen-schouders)

Nou dan heb je toch je hele lichaam gehad in 1 week
Snap je gevoel wel (je wil het liefste elke dag trainen) maar af en toe wat extra rust door wat voor reden dan ook is ook niet verkeerd

vandaag = rustdag écht! :P

en morgen rug-biceps(woensdag) en vrijdag benen-schouders.

Kan ik op die dagen nog ergens borst+triceps erbij plakken? of beter gewoon wachtten tot maandag weer?

gewoon rusten
Meer is niet altijd beter;)

Woensdag: rug, biceps en abs alles 3x12 (chin ups 1x12)
5min warm up (tabata)

Bent over row 9kg DB
Lying row 2x 9kg DB
Underhand inverted row Bodyweight
Chin ups met 30kg meehelp-gewicht(of hoe noem je dat:p)
Preacher Curl 5kg (blijft elke week weer zwaar!)
Hammer Curl 2x6kg
Cable crunch 20kg
Hanging knee raises
+
20min cardio "heuvel klimmen op crosstrainer
+5-10min stretch

T was weer lekker! Blijf merken dat ik vooruit blijf gaan en dat voelt goed:D

vandaag = rustdag écht! :P

en morgen rug-biceps(woensdag) en vrijdag benen-schouders.

Kan ik op die dagen nog ergens borst+triceps erbij plakken? of beter gewoon wachtten tot maandag weer?

Training veroorzaakt kleine scheurtjes in de spieren
Rust zorgt er voor dat de spier herstelt en zelfs iets sterker zal worden.
Feitelijk groei je dus van Rust - heeeeel belangrijk dus

ja heb ook echt rust morgen weer (heb nieteens tijd voor training) en zaterdag ben ik ook hele dag naar Limburg @ familie bezoek, dus ook geen tijd :P Verplichte rust!:P Zondag ga ik denk ik wel pilates doen, maandag kan ik niet trainen ivm koninginnedag gesloten.. dus di-do-za volgende week :P

Ik ga denk ik wel iets meer cutten nog op eten.. want ik val niet meer af. zit echt op een plateau @ 63kg. dus ik ga hetzelfde eten, maar alle porties iets kleiner maken.

Dus kleinere porties patat met mayo ? :)

Terug
Naar boven