grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja daar ga ik zeker over nadenken. Dat reeds in sportkleding zijn bedoel ik.je bent toch niet naast je schoenen gaan lopen
Nee zonder gekheid, heel lullig.. je kan niemand vertrouwen dat heb ik ook al eens gemerkt
Volgende keer toch maar een locker nemen of in je trainingsgear naar de sportschool en thuis douchen

Ja is wel heel gaaf. Ik zie het niet als zeer bijzonder, andere wel.Poseren is een training apart! Lijkt me inderdaad leuk te leren. Dan zie je denk ik ook je progressie beter.
Leuk die reacties! Je hebt ook zeker een topprestatie neergezet en dat wordt gezien!![]()
Zal dan wel zo zijn. 
Ja hahaha een BDBB'er. Bekende Dutch BodyBuilder.Misschien een overijverige fan of groupie. Je bent natuurlijk nou een bekend persoon.
of gewoon een schoenenfetisjist, wie weet![]()

Want ik heb dus geen schoenen. Nu wil mijn meissie nieuwe schoenen voor me kopen, van haar magere loontje. 

ik was al helemaal op van de fly's en presses. 

En 230kg max aan gewicht. 
En bij de laatste maar even gaan liggen en uitpuffen. ATG 

Btw mijn schoenen zijn nog niet terecht. 
Jazeker.Oeeeee. beentjes gesloopt gisteren he! Nice!!!
Vandaag weer ertegenaan gegaan?
Iets minder gewicht maar dan wel voldoende spanning opzoeken.
Een echte killer hoor, ook met minder gewicht.

zalige pomp en ook hier lekker veel rek erop 

Maar goed, schoenen zijn dus niet teruggevonden. Vandaag ook even bij de uroloog geweest. Mijn test waarden zijn weer normaal. Zijn dus toch de supps die deze omhoog gegooit hebben.
Ik vond het niet zo erg, maar mijn vrouw kreeg er wat last van.
En vandaag ook lekker wezen knalleh dus. 

. 

Voor een bepaalde spier wel

Voor een bepaalde spier wel
en daarbij.. het effect wat het heeft geeft je daarna ook wel spieropbouwende beweging!![]()