grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel Grosje. Enne jij zit niet zo ver van mijn niveau man.lekkere training Ron
Ik heb een beetje het zelfde gedaan zag ik
Mooi dat je weer doelen heb gezet
Ik ga mijn doel ook weer proberen te halen al is het niet op jouw niveau
Fijn 2014 hoop dat al je sportieve dromen uitkomen

Alles op gevoel, gewichten zijn niet meer belangrijk. **** die gewichten, doe wat je moet doen. 

Jammer Ron, Waarom? motivatie is het niet dus ik denk dat je de geheimen van je trainer niet wil prijs geven![]()
En ik besteed er best wel wat tijd aan. En deze tijd kan ik ook aan mijn gezin besteden. 

Ik snap je.. meer tijd voor family en trainen!Er zijn maar weinig volgers.En ik besteed er best wel wat tijd aan. En deze tijd kan ik ook aan mijn gezin besteden.
Zal wel wekelijks een update geven hoor. Zet er alleen geen gewichten bij. Die gewichten zijn niet belangrijk.
Ik wil mijn volle focus op het trainen gooien. Ik wil nog meer gains maken dan de gains van de afgelopen 1,5jaar.![]()

Ik hoop alleen niet dat jij ook weggaat...tja dat probleem heb ik ook
weinig volgers, onze doelgroep is minder aanwezig hier... allemaal jonkies
Ik denk dat jij nog feedback krijgt van je trainer, maar wij alleen van mensen van dit forum en dat zijn er steeds minder
Jonkies lopen elkaar liever te pesten dan elkaar te motiveren
Het loggen doe je dus bijna alleen voor je zelf
Jammer maar de familie is belangrijker

Nou ik volg zeker!Ik probeer in ieder geval het schema van 8 weken die ik nu volg te loggen en iedereen die het wil zien of wil lezen is welkom.
probeer ook elke keer weer iets nieuws te plaatsen al is het maar de spierpijn die ik voel
Helaas zijn de veranderingen in ons fysiek minder snel te zien en omdat we naturel zijn lijken we ook wel een beetje ouderwets. Het lijkt tegenwoordig wel of iedereen een spuit gebruikt, niet spannend genoeg misschien?
Tja weinig volgers wat kan je er aan doen? meer foto's plaatsen denk ik... maar ik ben zelf daar ook een slecht voorbeeld voor.
Nou ja Ron heeft een beslissing genomen om minder te loggen maar hij is nog niet helemaal weg![]()
Gelukkig!Ik probeer in ieder geval het schema van 8 weken die ik nu volg te loggen en iedereen die het wil zien of wil lezen is welkom.
probeer ook elke keer weer iets nieuws te plaatsen al is het maar de spierpijn die ik voel
Helaas zijn de veranderingen in ons fysiek minder snel te zien en omdat we naturel zijn lijken we ook wel een beetje ouderwets. Het lijkt tegenwoordig wel of iedereen een spuit gebruikt, niet spannend genoeg misschien?
Tja weinig volgers wat kan je er aan doen? meer foto's plaatsen denk ik... maar ik ben zelf daar ook een slecht voorbeeld voor.
Nou ja Ron heeft een beslissing genomen om minder te loggen maar hij is nog niet helemaal weg![]()
Nou ik volg zeker!
Ik heb ook vaak niets nieuws te melden. En veranderingen gaan inderdaad maar langzaam. En ach... willen we nu echt met spuiten werken? Nou liever langzaam en naturel dan maar he! Of het ouderwets is.. tja... ik vind het in ieder geval de weg van inzet, dedication, doorzettingsvermogen die het mooiste is om te volgen.
In ieder geval is Ron zeker niet weg.Gelukkig!

Ik blijf volgen hoor! Hoe zwaar was je eigenlijk toen je op het podium stond?