- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe spreek je dan zegmaar de diepe vezels aan met standing legcurls?
ik probeer nu niet lullig te doen ofzo hoor, maar ik heb toch wel een aantal vragen;
pre-vermoeidheid; dus je vermoeid je spieren, en dan daarna kun je zegmaar de diepere spiervezels aanpakken?
concentration achtige uitvoering; is dat dan zegmaar, langzaam en echt focussen op de spier?
trainingsvorm; dat doe je in feite toch al door te laten zien wat voor oefeningen je doet? zo heel veel kun je toch niet veranderen aan een oefening?
Al je spiercellen? Serieus, allemaal? Dammnnnn
Wel echt jammer dat dit voor altijd een geheim zal blijven dan voor mij.
Ik heb namelijk het gevoel dat ik niet echt het maximale uit mijn leg curls haal. Ik heb begrepen dat de hamstrings ook veel bloed nodig hebben, vandaar dat ik ze altijd goed volpomp maar die verdomde diepe spiercellen krijg ik maar niet aangesproken.
Die pre-vermoeidheid ja, daar heb ik ook wel eens wat over gelezen. Ik ben wel eens erg vermoeid voor t trainen, maar ik heb nog niet het idee dat dat echt zoden aan de dijk zet. Ik ga er mee aan de slag!
Ik zou graag eens met je willen trainen man, zou echt veel van je kunnen leren.

Misschien kun je eens langskomen in middelburg?
Ben best bereid om te betalen voor deze kennis hoor, ik weet niet precies hoe dat werkt verder. Maar het is niet elke dag dat je met iemand kan trainen die on stage heeft gestaan weet je.

Ben benieuwd of jij volgende week ook zo kan kijken!

Ja hoor, lukt me wel. Maar zonder baard en zonder muts.Ben benieuwd of jij volgende week ook zo kan kijken!
Nice train! Kook ze!

Dankjewel vind deik moet alleen al lachen van de hoeveelheid smileys waar een tiener jaloers op is in haar berichtjes
lekker dat de killing zone bereikt is, kook ze!
altijd wel mijn log opfleuren. 
Naaah... ik hou toch niet zo van baarden.Ja hoor, lukt me wel. Maar zonder baard en zonder muts.![]()

Je doet maar hahahaha.Naaah... ik hou toch niet zo van baarden.
Pas maar op.. straks maak ik een foto! kan ik je log opfleuren!![]()

en dan voel ik mijn armblessure in zijn volle hevigheid.

Precies, wat is daar nu mis mee.Toch weer die Tanspray gebruikt Ron? muts staat je goed hoor en dat gezicht wat is daar mee dan?

Ging wel lekker. Slow curls voor dieper gevoel.beste training weer en ik zie erg zware gewichten waa ik zonder blessure al pijn van zou hebben![]()

60 kg small bench press....auw
balen dat je je blesuure voelde btw
En die blessure is wel F*&^ ja. Maar no pain no gain.